Původně ten text patřil jinde ale nechtěl jsem to tam spamovat dám si ho tady
něco z minulého výzkumu
No tak něco z mých zkušenostní.
Na autě jsem dal plastové sání z 1,8 protože to tupé hliníkové se vždy masakriozně ve městě prohřálo a pak to naprosto nejelo. jenže po slícování kanálů s tím plastovým sáním ty adaptace začaly jít do červenýho pak jsem tam dal ještě rezonátor místo katu a středu plus rs svody lezlo to do červených čísel a tehdy má teorie byla taková :
Dupnu na to zatížení vyletí někam kde nejsou načtené adaptace a jede to na chudou směs ve velkém zatížení. tak aby to bylo ok chtěl jsem se dostat do zelených hodnot sehnal jsem si vstřiky od Skaldy z dvoulitru říkal jsem si dvoulitr a bude se zelenit
jenže chyba lávky krom toho že mají lepší rozprašovací trysku dávají stejně paliva jak RQBčkové možná trochu míň tak jsem zvýšil tlak paliva a bylo to. Ovšem zvýšil jsem ho tak že přes 13 ořech jsem zaklepal vrch regulátoru a tím mi ten tlak vzrostl vyřešilo to můj problém jsem v zeleném
jinak ta řj je strašně pomalá než udělá nějakou adaptaci to aby jí člověk prosil teď mluvím o vyšších otáčkách. Navíc moc to netočím. Jinak největší brzda výkonu je podle mne váha vzduchu dostal jsem s ní číslo 4,9 takže kdybych chtěl výkon tak toto musí pryč
Tak jsem podnikl experiment s větší váhou vzduchu jenže ta dává trochu jiné hodnoty to není problém musí se dát vstřikovače s klasickým regulátorem musí se jezdit mez TPS poněvadž průměr klapky 55 neodpovídá té váze a hádá se to. Vyhodí to pak chybu váhy vzduchu a nejede to. bez TPS se adaptace načítají tedy u mne...
Jenže vlastně zatížení motoru je neustále větší než s klasickou váhou má to vliv na předstih chtělo by si to s tím víc pohrát tak jsem od toho upustil poněvadž mi to nechtělo načítat adaptace nad 50%najezdím tak 2000KM měsíčně výkon není můj prvořadý záměr.
Nejlepší se jevilo ježdění bez map jen na tps jenže adaptace se neukládají a musí se vždy po každém startu kalibrovat v podstatě by to nebyl problém mono vstřik u lpg tak funguje jenže řj mého fofo je prostě blbá a nechce se jí.... kdyby ty adaptace ukládala bylo by to skvělé.
Tak jsem se vrátil tak před měsícem ke klasické váze vzduchu jinak bych musel pořídit řj z 85kW motoru a nebo z RS 2000 abych překonal úskalí váhy s průměrem 45.
Jinak munulý týden jsem se na cestě do Rychnova nad Kněznou a zpět.
Dostal na hodnotu 7,1L lpg na 100KM jizda po dálnici 130 o tři dny později se mi to zopakovat nepovedlo nejspíš to bylo kvůli změně počasí možná vlhkost a v tom důsledku mi motor při nízkém zatížení začal klepat zítra jedu za bratrama slovákama
tak se uvidí
jo ta spotřeba byla 8,8 jediná změna byla výměna filtru... a oddělání toho sítka před váhou
Ale teď jsem jel za přítelkyní a měl jsem vedle sebe zapnutou diagnostiku a uvědomil jsem si ten velký předstih tak jsem na něm přidal potvrdil jsem si domněnku a pak ubral adaptace klesly dolů.
Nejhorší je to že vlastně bohatost směsi je ten nejmenší problém nastavit
to člověk aspoň vidí.
Nevíte jak pripojit vícerozsahovou lambdasondu na řj nízskorozsahovou stačí mi jen odporový můstek abych z pětivoltovky udělal jednovoltovku? laicky řečeno ještě to nemám namáklé.Jsem se nějak rozepsal ale přišlo mi to vhod k tématu.