fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 21:59 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
K tomuto tematu se uz nadale nebudu vyjadrovat, pac nazor co tu pise Dawe, milos atd jsou jasna pravda a tagy01 se nas snazi jen vyprudit:D

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 23:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Citace:
You cannot run nitrous on the 4G94 engine. Whether it's a 55-shot or a 5-shot the pistons cannot handle it. You probably cracked the piston on the top ring land. Search the boards. Everyone who used nitrous blew up. And everyone that took their engines apart afterwards took pictures that looked almost identical. Even I blew a past engine up on nitrous. Mine lasted only 3 sprays. :lol:


Chtels to ? :D

http://forums.evolutionm.net/archive/in ... 69464.html

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 00:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
tagy01 píše:
tak jestli nekdo jezdi na tuning. srazy tak Nosy jsou dost casty u tunenejch aut to je tak kazdy 10?


:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Tak ted jsi me opravdu rozesmal .... kdyby jsi rekl, ze v republice je tak 10-20 s nainstalovanym nitrem, tak je to pravda. Osobne znam 4 auta, ktery maji nitro namontovany a je to fajn svezeni, ovsem kazdej ten motor je na to udelanej a i s hromadou uprav s tim maji problemy.

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 13:39 
hmmm tak uz drzim hubu ale najdu vam clanek od NOS kde valej srance......


:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 19:27 
no, tak jak tady na vas koukam... tak si tady ten zastance NOSu nenecha poradit:)) trosku Ti to tady rozeberu :)

Rajsky plyn se vyrabi slozitym termickym procesem rozkladem dusicnanu amonneho za prisne kontrolovane teploty okolo 175 stupnu. proto nelze vyrobit tzv.: na "kolene", protoze jakkakoliv mensi ci vyssi odchylka od teto teploty ma za nasledek pekny vybuch :)

V CR se pouziva tzv.: mokry system, pri kterem se vstrikuje smes plynu a paliva naraz do, a to do sacího systému před klapku. Za mořem však existuje i tzv. suché provedení, kdy se plyn vstřikuje ještě před čidlo snímající množství nasávaného vzduchu a řídicí jednotka pak poručí větší dávku benzinu.

Hrozí však, že se do válce omylem dostane příliš chudá směs a propálí se písty. Proto se v našich podmínkách používají pouze mokré systémy.

V první řadě je nutné si uvědomit, že více než nárůst výkonu motoru a jeho komponenty zatěžuje enormní uvolnění tepelné energie. Proto se doporučuje vstřikovat plyn maximálně po dobu 3 až 5 sekund.

Důležité je, aby se nepoškodily kluzné plochy pístů a bloku motoru apod. Motor v sériovém provedení je dimenzován s určitou rezervou, a proto mu nárůst výkonu v rozumné míře neuškodí. Pokud byste ale chtěli jeho odolnost vůči přidaným koním přece jen zvýšit, pak byste se měli zaměřit na kované písty, které lépe odolávají propálení, zesílený klikový hřídel a ojnice. V případě extrémního přístupu se příprava motoru rovná jeho přestavbě pro závodní účely.

!Pozor! - Tento plyn je bez zápachu a hlavně se "rajský plyn" používá v lékařství jako silné uspávadlo tak, že pokud vám vše dobře netěsní můžete se krásně prospat, ale pokud řídíte tak máte velkou smůlu!!!

2. Pokud máte zájem o dostatečně velký výkon za menší peníz je to dobrá věc,ale nezapomeň že můžeš NOS použít na 10 librovou nádobu jen asi 7-8krát

3. Největší výhodou je velký nárůst motoru,druhá strana mince je však to,že nárůst výkonu je jen momentový!

4. Nárůst výkonu lze libovolně určit.

5. Velké namáhání motoru.Proto vše s mírou, aby váš motor nebyl odeslán do věčných lovišť!!!

6. Jelikož NOS nám stříkne do soustavy velké množství plynu, ale to se musí taky však smíchat s benzínem tak že by to potřebovalo výkonnější palivové čerpadlo takže počítejte s tím, že i vaše nádrž má někde dno.

7. Dále že váš miláček bude o jednu nádrž bohatší a k tomu přibude pár hadic.

8. Nezapomeňte, že NOS není jako většina úprav na vašem voze schválena!!!

9. Hlavně si dávejte velký pozor při instalaci kvůli unikání plynu, dále při naplňování kde může dojít k přeplnění a pak k velké explozi nejhorší je, že vaše vozidlo bude v první řadě a jako hlavní aktér

10.Ceny kitu se pohybuje již od 25000,-Kč

Cena náplně 10 librová= 7 až 8 střiků od 1000,-Kč

vse...nekde jsem to cetl na nejakym serveru, tak to sem hazu..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 18 led 2006 14:12 
kontrolni a velice dulezita otazka od kterte se bude odvijet velice dulezita vec(pozdeji napisu) KDE se da naplnit lahev?? sou v cr nejake stanice? a kde? a kolik jich tak muze byt?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2006 14:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
Lexani tuning

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: NOS
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 13:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
dj.spratek píše:
Tak musím přiznat že jsme to zkoušeli. Tak normál motor to na 100% nedává, asi při osmým spuštění NOS systému se propálili písty a zničil se motor! Nejsou na to dělaný a ani nemluvě o značným opotřebení pístních kroužků a válců! Motor vypadal jak po ujetí 300 tisíc kilometrů! Byla to Honda CRX 1,6 a nedala to! :-( Museli jsme i přečipovat ŘJ. Protože se pak nějak motor i přehlcoval nebo co? A nemluvě o úpravách na svodech a lambda sondě! :-( Určitě to není levná záležitost a kdo tomu moc nerozumí, tak si to ani sám moc nenamontuje! ;-) Dělali jsme na tom měsíc a pořád to nebylo ono. A já jsem tomu taky moc nerozuměl, proto jsme jezdili pro rady do Mladé Boleslavi k jednomu borcovi co má Carreru a má to tam namontovaný od specializované firmy a dal za to přez 80 litrů + úpravy motoru! :-D Aji blbý Porche se muselo upravit! :-D Tak nevím kde chlapec nabral cenu 25 - 40 tisíc za nitro? :-D A určitě bych to nedoporučil na malý obsahy! Ty motory na to nejsou! Kdybych šel do úprav motoru, tak jedině turbo, chiptuning a úpravy motoru. Jinak nitro do 1,4 Fordu ?? :-D to je fakt k smíchu! :-D :!:


Konečně to tu někdo napsal. Bohužel pro něj z vlastní zkušenosti. Dej si tam suchý systém (který je stejně nepoužitelný) a propálíš si písty. Podle toho co tu čtu bys byl schopný to tam pustit i na několik vteřin. To by ti ty písty rovnou protekly dolů. Jestli si myslíš, že instaluješ bombu, pár hadiček, kohoutek a talčítko na spouštění, tak se sakra pleteš. N2O je sakra složitý systém aby to fungovalo. A nikdo normální by si ho do 1,4ky nedal. ale jak tady čtu tvé reakce, tak ti někdo něco nakukal a ty si to ted stejně nenecháš vymluvit tak hajdy do toho a zk...vi si motor. Je to BLBOST!! A tvoje ručičky a ani ručičky nikoho z nás by to nezvládly, to mi věř!!

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ,
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 13:39 
tak sem cital na auto sport and tuning nebo jak se tomu nadava a do rx8 to dali ale nevim jakej system je to myslim taky 1,4 ale to je jedno ted uz jste me presvedcili jdu do turba!!! :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 13:49 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
ty woe, RX8 ma wangluv motor nebo jak se to pise. Ma trochu jinej princip nez normalni. Takze ma asi 170 koni z te 1,4

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ,
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 14:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
tagy01 píše:
tak sem cital na auto sport and tuning nebo jak se tomu nadava a do rx8 to dali ale nevim jakej system je to myslim taky 1,4 ale to je jedno ted uz jste me presvedcili jdu do turba!!! :-D


Za 1) RX8 je Wankeluv rotacni motor s obeznym pistem a je to obsah 1.3l coz je udaj v souvislosti s tradicnimi motory u tohto auta naprosto irelevantni a pouziva se vesmes z povinnosti. Takze o nejakem porovnavani obsahu nemuze byt rec. Pouziva se prepocitavaci koeficient pro srovnani vykonoveho obsahu Wankelova a klasickeho spalovaciho motoru, z hlavy si na nej nevzpomenu, ale zjednodusene muzeme rici, ze u RX8 plati ze 1.3ka = 3.6l u bezneho motoru.

Za 2) Ty uz ani nikdy nebudes moct jit pozadat o odpusteni do jakehokoli kostela, pokusy o narvani Oxidu a nasledne preplnovani do 1.4ky nemuze odpustit ani zadna cirkev na svete :-D

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 16:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Dawe: ad 2) zbývá satanismus :-D

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 16:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Však on vám tagy ještě ukáže zač je toho přeplňovanej wankel s nitrem v escortu

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 16:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Lukas1 píše:
Však on vám tagy ještě ukáže zač je toho přeplňovanej wankel s nitrem v escortu


jj, stejne si tady z nas jenom dela prdelky a kralovsky se u toho doma bavi. :wink:

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2006 11:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
jj, stejne si tady z nas jenom dela prdelky a kralovsky se u toho doma bavi. :wink:[/quote]

No, to si taky myslím, protože takovou kravinu snad ani nikdo nemůže myslet vážně. :roll:

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz