fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 20 dub 2013 15:29 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
Belous píše:
W50L: lucas/delphi: TAD Praha, uz jsem to zde psal tisickrat: http://www.tadpraha.cz/

Jo, to jsem našel. Ale do Prágllu to mám 360km.

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 20 dub 2013 15:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
nechci byt chytrej,ale nechtel by sis prohlidnout ten jejich web a podivat se kde vsude maji svoje zakazniky (dieselservisy) a pripadne zvednout telefon a zavolat jim zda to treba neposilaj postou?ach jo.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2013 10:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Tak..sada je doma..o víkendu držte palce ;)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 30 říj 2013 14:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Jen po delší odmlce dodávám, že oprava se povedla bez větších problémů. Nejhorší bylo okolí vyčistit a dávat bacha, aby tam nic nespadlo. O kroužek na hřídelce plynu byl zpukřelej, jinak vnitřek vypadal takto: https://picasaweb.google.com/1081950070 ... directlink

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 19:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Ahoj, tak mi to začalo pro změnu sáknout z pod té krytky co je na čerpadle ze strany motoru. Nedokážu se k tomu dostat, zespodu tomu brání držák altíku, takže tuším, že čerpadlo musí ven...tak si tak lámu hlavu jestli se do toho pouštět nebo to někomu svěřit (ale fakt nevím komu) ještě k tomu dost kouří, tak to vidím i na trysky, trochu mizí voda, potřeboval byl seřídit vůli ventilů...chjo...rád bych mu dopřál takovou menší generálku...ale má to ještě cenu? :D Jinak kluk drží dobře..najezdím kolem 3000km měsíčně....tak jsem se vykecal...kdyby měl někdo nějaký tip, radu, nabídku, či prosté poslání do prdele...budu rád ;) :D

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 22:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To je dotaz... :D ...je to na tobě, jestli to auto vlastně ještě chceš.....protože jestli to stojí "jen" na ekonomice kolik bude stát kilometr ujetej při opravě, tak je to jasný, těžko najdeš něco jinýho opravitelnýho tak snadno...což u člověka kterej každej den najede 100km nejni nepodstatný...repas čerpadla, nový vstřiky a i kdyby repas hlavy s těsněním, novou vodní pumpou a koupí slušnýho chladiče byl nutnej, tak furt nejsi na ceně jiný "mrtvoly" s ekodaní a převodem navíc...a všechno mladší tdi, tddi nebo tdci se provozníma nákladama a "domácím servisem" s tímhle nemůže měřit...auto nekončí nikdy na závadu ale na to že majiteli už za to nestojí... :-D ....navíc nikdo nenajezdí 100km denně v průměru jen pro svou potěchu, ale proto že jezdí za vejdělkem a měl by mít provozní náklady na to započítaný...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 01 led 2014 23:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Díky za reakci :) a musím říct, že jsi to vystihl přesně. Takže díky za posílení mé psychiky :D :D Ono jediné proti je, že když člověk spěchá, tak těch 40kW a max 130 na dálnici je na nervy :D Nicméně výhody převažují...kdyby měl někdo tip na člověka, kterej by mohl dát ty výše uvedený problémy do kupy...rád ho zaplatím, chci jen aby s ním byla řeč a nebyl to břídil :) Díky!

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014 17:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Ahoj věděl by někdo kde se dá sehnat tohle? OBRÁZEK ZDE Je to z bosh čerpadla 1,6D 1986 na takovým tom udělátku z boku ze strany chladiče. Jen se domnívám, že je to pro studený start, ale nemám páru jak to má fungovat. Každopádně vím, že na to jde 12V po zapnutí zapalování až do odpadnutí žhavení, a taky vím že to nic nedělá. Resp. nevím jak to má fungovat...ta jehla v tom jde hrozně ztuha a po připojení napětí se nic neděje...hádám tedy, že je to rozbitý. Za každou radu velký dík ;)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014 21:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Připoj to na 12v a čekej ... trvá to dýl než se to pohne.... ... je to předsuvník předvstřiku

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014 22:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
díky! A to funguje normálně jako cívka s jádrem? já mám totiž pocit že se to ani nehne...protože jsem to tam nějak vrátil s od té doby to sice krásně chytá studený, ale čoudí teplý...takže to asi nemaká jak by mělo...ono po návratu z diesel servisu to totiž blbě chytalo studený...točil jako by neměl kompresi..strašně dlouho...když jsem se pak v servisu ptal na co to tam je..jestli to náhdou není příčinou těch blbejch startů, tak borec očividně nevěděl na co to tam je...tak jsem laboroval sám no...

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014 23:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
je v tom nějaká látka na bázi vosku a odporovym drátem se nahřejvá a vosk taje, čímž mění svůj objem a hejbe s pístkem...

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014 23:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
To jsou vyfikundace to by jeden nevěděl co udělají v takových letech :-D

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014 23:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A seš si jistej, že to nefunguje? Ona ta věc zvaná Vaxstat totiž úmyslně nejni nikterak čilá. U mě je to zapojený na plus který drží otevřenej stopventil, společně s dvěma Vaxstatama, jeden je nahoře čerpadla směrem ke vsřikům a přes lanko řídí volnoběh zastudena, a druhej je tam co popisuješ a ten upravuje studenej počátek vstřiku...a oba tyhle nesmysly fungujou tak, že elektrikou se v slabém topném tělísku vyrábí teplo a to ohřívá voskovou náplň uvnitř, tím se to pak chová mechanickým výsuvem toho konce, obdobně jako se otevírá vodou ohřátý termostat...čili to je termomechanický činný prvek...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014 23:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A....Anthan byl rychlejší....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 05 úno 2014 23:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Malfis píše:
To jsou vyfikundace to by jeden nevěděl co udělají v takových letech :-D

Tyhle vyfikundace fungujou i po 25ti letech krutýho provozu, o čemž si elektronický potomci můžou nechat jen zdát....:)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014 18:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Diky! Ověřim ještě jednoua dám vědět ;-)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014 21:20 
Offline
Forďák

Registrován: 02 úno 2010 22:04
Příspěvky: 93
Bydliště: Chomutov
vůle ventilů nejsou problém , předělávka na turbo taky ne , ale ono by stačilo malinko přidat naftu aby to bylo svižnější

_________________
It's legal then they until catch you!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 07 úno 2014 01:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Nojo...ale to je hádám spojený s kouřivostí...ono i takhle to v záběru ti za mnou nemaj jednoduchý...i když to za leckterým novým dieselem taky ne... ale výkon neřeším...normálnímu provozu to stačí...a 130 na dálnici taky.. s lepším autem bych byl hned bez papírů :D Spíš honím tu spotřebu...

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 07 úno 2014 13:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Tak to opravdu funguje..to jsou věci :D bere to 0,5A a vysune se asi o 5mm...ale pořád nechápu jak to teda má fungovat...protože 12V mi na to jde jen při žhavení a za těch 10s se to rozhodně nevysune..navíc co se stane až je motor teplý? to to má pak být vysunutý pořád? Nepřijde mi že by se to pro vysunutí mělo zahřát na víc než 90°C ... čili rekapitulace: tak jak to mám startuju určitě studenej motor s tímhle vehementem zasunutým... (startuju po zhasunutí kontrolky (5-8s), relé odpadne po dalších cca 5-8s. Doba potřebná pro vysunutí pístku je hádám kolem minuty. Tak jsem z toho jelen :(

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 d problém s čerpadlem
PříspěvekNapsal: 07 úno 2014 13:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Má to bejt napojený na Plus od stopventilu .. tzn proud do toho teče, když je otevřenej stopventil - II poloha klíčku

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz