fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 240 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 led 2012 19:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Odpojil si baterku ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2012 16:22 
Offline
Nováček

Registrován: 13 dub 2010 17:26
Příspěvky: 16
Bydliště: Petrov u Hodonína
Ano, byla odpojena asi 20 min. potom 5min volnoběh a potom jsem to projel asi 10km.

_________________
Luvel
Escort Combi 1,6 Zetec 16v 1995


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2012 21:52 
Offline
Nováček

Registrován: 04 úno 2012 19:49
Příspěvky: 3
Chci zkusit vyměnit ten regulační ventil olejovýho čerpadla, ale vyšrouboval jsem imbus, vyndal pružinu a pístek zůstal vevnitř. Vzhledem k tomu že tam nestrčim ani malíček, tak mě nenapadá jak ho vydoluju. Nevíte někdo? Po 2 letém chcípání za studena už bych to rád vyřešil :) Jen napíšu, že volnoběžnej ventil jsem dal novej a změna žádná. Dík

_________________
prodáno mondeo 2.5 V6 ST200, 151 kw
nyní escort 1.6 16V, 66 kw, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2012 12:54 
Offline
Nováček

Registrován: 05 čer 2011 19:24
Příspěvky: 16
Zdravím, já mám trošku podobný problém jak již bylo tady popsáno, ovšem u mě při nastartování otáčky vyletí na 1500 a potom pomalu klesají k 1000 a pak volnoběh normalně drží to je v pohodě. Ale v okamžiku, když se rozjedu a dojedu k 1 křižovatce, sundám nohu z plynu tak to po chvíli chcípne (a dělá mi to za každého počasí zima i léto). Sice to na drk zase nastartuju, ale proč to chcípá to je pro mě záhadou :?: :?: :?:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 úno 2012 16:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Skús napísať aké máš auto.Ak máš možnosť,
pripojiť na diagnostiku.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 čer 2012 00:04 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
V benzínech se moc nevrtám,ale třeba na Fiestě tam byl servomotorek,kterej šteloval doraz klapky. Nějak to blblo (chcípání apod.),tak sme tam dali "tvrdej" doraz a bylo. Našteloval se volnoběh na 1100 ot. a funguje to do teď.

Tak je to takový homemade řešení,ale asi nejlevnější.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2012 16:28 
Offline
Nováček

Registrován: 26 čer 2012 08:13
Příspěvky: 5
ahoj, nikde jsem tu nenasel moji variantu...

vetsine vam to chcipa pri neutralu, ale me za studena kdyz nastartuju a pak slapnu na plyn tak se zacne dusit, az kdybych treba ten plyn chvili cca 3-5 sekund tak se uduisu az chcipne, jako kdyby to byl karbec.. :-D

takze kdyz chvili ten plyn jen proslapavam tak ho dostanu do vysssich otacek cca 2-2,5 a pak uz dobry a uz to nedela


jako kdyby tam strikal beninu jnadbyteka dusil se proste. .a pak kdyz nekde stojim treba 20 min (volnobeh+klima), tak vsude okolo auta je citit benzin...

Díky ;)

PS: 1.6 ZTEC, 96, COMBI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 srp 2012 11:36 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2012 11:17
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha
Dobré poledne,
měl jsem stejný problém poměrně dlouho. Rozvody jsem dělal při 115.000km, problém nezmizel. Na radu leteckého mechanika jsem před lételm aplikoval do nádrže MEK (methyl ethyl ketone, triviálně Butanone), který se užívá v letectví na karbonové usazeniny v motorech. Po prvé aplikaci (2 injekční stříkačky do poloviny nádrže, před tankováním) nic zázračného, jen se trochu zlepšilo kolísání. Druhou aplikaci jsem provedl po najetí cca 2000km, tentokráte 4 injekce do plné. Chcípání přestalo a kolísání je teď minimální, téměř neznatelné. Hádám, že to bude chtít už jen 1 nebo 2 aplikace a bude to olrajt.
MEK by snad měl být někde ke koupi (já ho dostal), stačí ho relativně málo. Pozor, velmi ochotně hoří :)

_________________
Ford Escort Mk VII, benzin 1.6 16V, 66 kW, výroba 1996, 135.000 km, červená


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 pro 2012 16:38 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
mel jsem naprosto stejny problem za studena kdyz jsem pustil spojku motor chcipl, a na volnobeh nulovy vykon , problem byl v katalyzatoru ucpany bordelem , protoze byl katalyzator uz stejne v haji udelal jsem pokus a vymlatil z katalizatoru veskery vnitrek a motor uz bezproblemu nechcipa chova se normalne , takze to asi bylo ucpanym katalyzatorem , sehnat novy a je problem vyresen

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 pro 2012 17:54 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Kolik může stát novej KAT. na Escorta? Myslím,že každý volí jen kladivo. :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 pro 2012 18:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
já ho nechal dát v Praze za 3400,- s prací
na escorta 1.6 16V

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2012 01:16 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Hmm, to není tak hrozný. Nebyla to druhovýroba? Vím že na Tipo to v 99 roce stálo 12tisíc.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2012 08:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
jj druhovýroba

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2012 11:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Mam tu jeden universalni...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 pro 2012 18:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2005 00:27
Příspěvky: 92
Bydliště: Strakonice, JČ
Také jsem měl problém se studeným motorem. Při teplotách kolem 5 C a nižších motor po nastartování okamžitě chcipl, i několikrát po sobě, případně otáčky klesly tak, že docházelo ke klepání, než si motor sám (nebo já) přidal. Po zahřátí, cca 2-3min. se volnoběh srovnal a běh byl již pravidelný. Zkoušel jsem novou lambdu, čistit volnoběžný ventil, klapku, ventil odvětrání klikovky a nic. Pomohlo až to, kdy jsem hadičku z odvětrání klikovky zaslepil a odvětral jsem přes nádobu (vyrobil jsem si takový oil catch tank) spolu s odvětráním hlavy s vývodem do sání. Od té doby se po nastartování volnoběh ani nehne a první studený rozjezd je srovnatelný s teplým motorem. Zlepšila se dost i dynamika motoru v nízkých otáčkách. Až tak, že teď trochu zkoumám, jestli se nezvedla spotřeba, protože ten motor táhne o poznání více.
Závěr: ventil odvětrání klikovky byl špatnej, opravit nejde, investovat do něj se mi nechtělo, navíc nejsem přesvědčenej o jeho podstatě, pominu-li funkci jak se elegantně, ekologicky zbavit olejových výparů.

_________________
Ford Escort 97 1.6 Zetec16, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2012 23:22 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
souhlasím měl jsem stejný problém a vyřešil to zaslepením hadičky a udělaný nový vývod na odvětrávání mímo.. bohužel mi ale z vrchu odvětrávání do sání fláká olej coz nechapu protoze je to přes hadičku normálně odvětráváno.. tak bych si ten odlučovač oleje chtěl vyrobit jen mě nějak nenapadá s čeho :/ :d

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2013 11:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2005 00:27
Příspěvky: 92
Bydliště: Strakonice, JČ
C se týče toho odlučovače oleje, moc jsem se s tím nepáral -vzal jsem asi 250ml plast. nadobu do ni nacpal plast.dratěnky na mytí nádobí a ze shora jsem udělal-přilepil 3 příruby vhodných průměrů. Dvě s vyústěním do drátěnek v délce cca 1/3 výšky nádoby (klikovka, hlava). Třetí příruby je jen ve vrchu nádoby a vede po airboxu do molitanu. Problém je, že teď v zimě se do této nádoby dostává -kondenzuje i voda a to docela ve velkém množství. Už po 500km ji tam bude dost. Nechtělo se mi to stále vylévat, tak jsem u dna vyrobil malou dirku na ni hadičku a ukončil tryskou ze spreje. Předpokládám, že odpor vzduchu přes tu trysku je větší než podtlak v airboxu, tak tudy pujdou jen kapaliny.
Jinak si nemohu vynachválit to zaslepení té hadice od kliky. Spotřeba se nezvedla a motor tahá jak za mlada hlavně v nízkých otáčkách.

_________________
Ford Escort 97 1.6 Zetec16, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2013 19:21 
Offline
Nováček

Registrován: 15 led 2013 19:27
Příspěvky: 1
Ahoj Fordáci jsem tu novy nebot mám escorta 1.6 -96 asui 14 dní kupovaný od sestry dříve felicie chtěl bych poradi dnes po ujetí asi 30 metru mi auto chciplo a neslo nastartovat baterie tocila ale nic asi po 10 minutach to naskocilo muze to byt benzinovy filtr diky :?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2013 19:19 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2010 21:24
Příspěvky: 3
Žádná konkrétní odpověď,jen reaguji na toto téma.Již sem chodím skoro druhým rokem,protože jsem měl problémy se studeným startem u Zeteca.Nastartovál v pohodě,ale cca po 30.ti sekundách přestal držet otáčky,bez plynu chcípnul,na křižovatce jsem musel mít nohu na plynu.Po výměně čidla teploty motoru,kontroly čidla pro snímání teploty vody pro ř.j. a výměně odvětrávacího ventilu klikové skříně jsem ze zoufalsví skusil vyměnit Lambdu.Na staré jsem totiž zjistil,že nefunguje vyhřívání.Šedé dráty na konektoru,odpor má být cca 10ohm.Po výměně motor běží za studena O.K.Takže jen další tip ke zkouškám.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2013 22:24 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2012 11:17
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha
Mám nyní poněkud zvlášní problém. Před časem jsem na toto fórum psal o aplikaci butanone (Methilethilketone, MEC, užívaný v letectví, čistící karbonové usazeniny v mototrech) a problém se zlepšil. Nicméně nezmizel docela. Můj nový postřeh je, že v zimě na studený start otáčky nekolísají vůbec (!) a motor ZETECa běží naprosto bezproblémově, když jsou naopak v létě horka, kolísání stále nemizí, příležiostně na první start chcípne. Napodruhé zpravidla bez problémů. Nalítáno mám teď 140.000. Na jaře hodlám nechat vyčistit volnoběžný ventil (co je auto v ČR (1993), tak čištěn nebyl, předím nemám tušení) a uvidím dál.

_________________
Ford Escort Mk VII, benzin 1.6 16V, 66 kW, výroba 1996, 135.000 km, červená


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 240 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz