NecroNick píše:
Dobrý den,
Taky sem si pořídil
XR3i rv 1988, KE-Jet. 66 kW. Přitom když vemu jiný auto s 66 kW a v srovnatelné váze, přijde mi, že mám silnější. otáčkoměr mám z nepochopitelných důvodů pod nulou a když motor běží, ukazuje to 0 otáček
. Když vytáčim motor do koma, tak jde blízko k 7 tis. To mi jako Escort točí v reálu
8 ooo? Zvuček pěknej. Kdybych měl lepší aparát, nahraju sem zvuk.
A ještě jedna delikátnost. Dokázala by se sehnat převodovka na něj?
S těmi otáčky... Rozeber palubovku, sundej sklo. Má tam být zarážka u 0, která patrně upadla. Já to řešil tak, že sem tu ručičku vzal, a protočil sem ji až za 7 000. V momentě, kdy sem cítil větší odpor, pustil sem ji a dostala se mi lehce na 500 ot. Pak už sem jen doladil na 0 ot/min. 8 táců netočí - má prastarý způsob omezovače, který myslím vypne vstřiky, a motor začna padat. Jde o stav všech agregátů, myslím, a mě to proto vytočí na 7 500 (cca) a padne na 6 700. A k tomu výkonu... KE má nižší, kvůli Greenpeacákům. 1/2 toho je ve svodech, 2/2 je ona ŘJ. Chip je možný, ale náročný a drahý. Hoď svody z K a uvidíš. Já to budu zkoušet teď. Buď pojede líp (Lambda sonda může donutit ŘJ k obohacení) a nebo hůř. Jelikož ty nemáš ty ŘJ (Jak se už zmiňovalo), tak hoď svody. Pojede 100% lépe.
Mám Esco 1988, 90 HP (66kW) a nedělá mu problém jet přes 200 km/h. Dlouho na to šplhá, to jo, ale Rozjede se