Tak ono v sériové konfiguraci je to opravdu k ničemu. Při vyšším tlaku na palivové liště bude EEC v režimu uzavřené smyčky zkracovat dělku vstřiku, podle toho, jak ji bude lambda hlásit bohatou směs. Což se projeví na adaptacích - budou zelený. V jiných režimech - volnoběh, studený motor, WOT, to paradoxně pojede ještě hůř, než se sériovým regulátorem. Řekl bych, že až do omezovače bude na liště furt dost tlaku, aby to vstřikovačům stačilo, i s nějakou rezervou. První krok tuningu je dostat do motoru co nejvíc luftu - u atmosfér těžko si představit, že tam nějakýma úpravama dostanu tolik, že by to sériový fuel systém nedal. i S megasquirtem.
U turba může být situace jiná, ale i tam na to pořád stačí sériová lišta, když už by motoru docházel dech na nedostatku paliva, první bych čučel po silnější pumpě a větších vstřikách, teprve pak bych si hrál s tlakem na liště (přeci jen je to alší proměnlivý parametr, který musím odladit na mapách, bez brzdy je to pokus-omyl..lepší pracovat se standartním a než dojdu na takové výkony, kde by mi nestačil, tak to auto bude mít stejně dávno propálené písty a možná bude omotané aj kolem stromu