fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 11:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Martin 1,6: taky si myslím, že zakrytí chladiče tady moc neřeší. Podle mě hraje velkou roli ne ochlazování motoru přes chladič(tam nic nejde, termostat je zavřenej), ale přes topení. Když jsou větší mrazy, tak je ohřívání motoru znatelně pomalejší kvůli ochlazování systému přes výměník topení.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 11:56 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Tak s toho plyne, aby bylo teplo motoru budeme v autě klepat kosu. :-D

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 17:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
a já sem myslel že chladič je od toho aby tu vodu chladil náporem vzduchu a když je -10 tak si myslím že ju ochlazuje docela dost,a kolik aut má na 100% funkční termostat,topením se zvětší okruh vody,ale myslím si že tam takové stráty nejsou po zahřáti je přece v autě teplo,já sem chladič zakryl a ohřívá se to dřív,a o trochu víc.

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 17:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srp 2004 17:51
Příspěvky: 64
Bydliště: Syrovice
Escort 1,4 ´97 cabrio 8) -25 a naskocilo na prvni pokus, bohuzel sem si po predchozim majiteli (auto mam od vanoc) nezkontroloval nemrznoucku, takze sem uspesne malem uvaril auto... Jo a taky je v haji termostat, takze netopim :( Jo a ta spotreba je fakt strasna :shock:

_________________
Ford escort ´97 cabrio 1,4i 55 Kw - yellow


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 18:06 
chladič zakrývat je podle mě absolutní blbost. Pokud je v pořádku termostat, tak není důvod. Já ho zakrytý nemám a provozní teploty dosáhnu shruba o kilometr dál než když je teplo a topí to moc hezky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 11:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Suhlasim s tym ze je zbytocne nejako prekryvat chladic! Pokial je termostat OK tak nie je problem zohriat auto cca po 4 - 5 km a kurit mi zacina po 2 km...

Zakrytie chladica nema za nasledok rychlejsie zohriatie motoru pretoze ak je OK termostat tak voda nepreteka cez chladic. A ked je motor treba ochladit otvori sa termostat a ochladi ho rychlejsie ako ked je zakryty.... Takze vsetkym co maju prekryty chladic odporucam ho odkryt a dat si tam dobry termostat. :wink: pre motor je to urcite prirodzenejsie .... 8)

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2006 12:10 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
Je to tak. Se zakrýváním chadiče mohou laborovat jen ti, kteří mají špatný termostat. Jinak je to k ničemu. Originál termostat Motorcraft přijde na cca 400-450 Kč, neoriginál cca na 1/2. Výměna, pokud člověk není úplně levý, zabere max. hodinku. Já osobně jsem měl trochu ploblém s přístupem šroubů u termostatu, překážely trubky klimatizace. Ale šlo to. Pokud je to bez klimy, musí to být razdva. Před výměnou se mi motor nikdy neohřál ani k "N" , protože to teklo hned do velkého okruhu - do chladiče. Teď po výměně, po 5 km je tam "R" až "M", když byly mrazy -20 šlo to pomaleji, to je jasné. Obalovat motor skelnou vatou ale nebudu.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 19:57 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
tak moji baterce mrazive pocasi moc neprospelo, ctrnact dni auto stalo a predtim sem jezdil jenom jednou tydne kratkou trasu, no a dneska baterka obmitla dodavat potrebnou energii, uz pri otoceni klicku nahlasil display pristrojovky chybu - lowbat 10.4V a vsechny rucicky se vytocily na maximum a zpet, tak sem zkusil nastartovat, ale starter se sotva roztocil,
ale co je horsi nemuzu povolit ty srouby co drzej baterku abych ji mohl nabit

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 20:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 črc 2005 18:07
Příspěvky: 203
Bydliště: Liberec
Jestli myslis srouby, ktery drzej ten plech dole u baterky, tak jsem resil podobnej problem. Pomohly az 2 prodluzovaky z golasady nad sebou s docela velkou pakou. A i tak jsem musel hodne zabrat. Puvodne jsem sel na to s malym plochym klickem, ze to jako povolim dvema prstama a jeste v tom uzkym prostoru :roll:

_________________
Focus combi I, 1.6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 21:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
jo resim presne stejny problem, mam kratkej nastavec na golu a dlouhej mam v praci, kam se do konce tejdne nedostanu, tak auticko bude odpocivat v klidu dal

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2006 19:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Nechceš pomoct nastartovat přes kabely? :wink:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2006 13:15 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
Jestli dobre rozumim, tak jsi nechal auto stat na mrazu s vytriskanou baterkou? Muzes si jit rovnou koupit novou...
1) Pokud se behem nekolika hodin nezacne uplne vybita baterie nabijet, zacne nevratne degradovat material desek.
2) Muze ti zmrznout elektrolyt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2006 14:49 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
vcera sem baterku zacal nabijet, tak uvidim zda jeste neco vydrzi

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2006 14:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Na různý prodlužováky goly bacha!!! Mně se podařilo jeden šroub při vyndavání baterky krásně urvat; a nejhorší je, že je tak tvrdej, že se nedá ani odvrtat, aby šel vytáhnout... Naštěstí těch závitů je tam víc, ale ten, kterej jsem použil pro nový šroub už byl tak zrezlej, že to drží jenom na čestný slovo. Raději to napřed prostříkat WDéčkem, nechat odležet, pobouchat kladivem, atd.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2006 16:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No mně ta přimrzlá baterka šla kupodivu ven. A to to bylo pár dní po tom víkendu jak v sobotu byla obleva a do neděle klesla teplota skoro o 20 stupňů. Šrouby a úhelníček byly prakticky volné, suché, jen baterka byla přimrzlá dnem, poťukal jsem ji gumovou paličkou a použitím trochu větší síly od středu vozu se ji podařilo odtrhnout.

Byl jsem překvapený, ža ta voda stihla před mrazy odtéct.
Taky mám na baterce mikrotenový sáček a přetaženo starou zavařovací gumou, docela se mi to osvědčuje.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 17:26 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak auto mrazy stale zvlada dobre ale me uz primo se.ou ! Uz me nebavi byt rano po ceste do prace navlecenej jako krava abych na zacatku neumrznul a pak kdyz se blizim k praci tak je mi zas hic pac uz mam zatopeno... uz me nebavi ubirat uz tak malej vzorek na zimnich gumach kdyz mi to minimalne jednou ujede a podhrabnu .... uz me nebavi se modlit at uz jedu sebepomaleji aby se ty gumy chytli nejakeho sucheho asfaltu tady v zatocinach u nas pred domem kdyz se ritim do nich bokem (nutno rict ze neumyslne).... proste uz me zima nebavi a chci leto ..... HNED TED !!!
:evil: :evil: :evil:

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 17:37 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Řekl bych, že nejsi sám, koho ta zima už se*e. :( A podle předpovědí meteorologů jaro je v nedohlednu. Takže máme asi tři možnosti. Odletět do teplých krajin, zvyknout si, nebo vyhledat psychologa. ;-)

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 17:39 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
ja osobne vidim i ctvrtou moznost - chlastat co nejvic a pokud mozno co nejcastejc

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 17:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 307
Bydliště: kousek od Jaroměře
Dnes jsem měl poprvé problém s mastartováním.První nažhavení-motor točí ale válce nevěděl kterej má chytit.Druhé nažhavení to samé.Třetí nažhavení chytil jak za mlada.Bylo jen-19.Prvních 200 m jsem rád když tam dám dvojku jak je převodovka zatuhlá.Po dvouch km už hřeje za další dva jsem v robotě.Už zase do mrazu.Tatru 815 autojeřáb AD 20 mám v opravě, motohodiny žádné.Tak na dílně dělám že dělám.Jsem toho názoru "ZIMY UŽ BYLO DOST" Kde je jaro :roll: .

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.05
--------------------------------
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 22:49 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Hnata píše:
ja osobne vidim i ctvrtou moznost - chlastat co nejvic a pokud mozno co nejcastejc
:-D Jo a máte supr pivo! Takže si jdu hned otevřít jednoho lahváčka a lehnu dovany. 8)

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz