fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hodiny na palubovce
PříspěvekNapsal: 07 zář 2014 21:12 
Offline
Nováček

Registrován: 07 dub 2013 14:51
Příspěvky: 8
Zdravím, pokud tady již tento dotaz padl, tak se omlouvám, ale nenašel jsem.

Nedokážu říct příčinu nebo související událost, ale hodiny v palubní desce mi jdou pouze při nastartovaném motoru, resp. klíčku v II. poloze, po vynutí zapalování hodiny jdou cca 30 vteřin a pak se zastaví, jak obtížné je dostat se k nim? Připojil bych si je natvrdo (přes nějakou pojistku samozřejmě) na fous od baterie co jde k napájení autorádia.

Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hodiny na palubovce
PříspěvekNapsal: 07 zář 2014 22:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Asi tam budeš mít zbastlenou elektriku, protože origo jsou pod stálým napětím. Jinak štít vyndáš po vyšroubovaní dvou šroubků co jsou nad budíkama, pak musíš zabrat a vytrhnout ho... uslyšíš cvakot takovym plíšku, budou lítat všude možně tak hodně štěstí při hledání :) do štítu jsou i zacvaknuty výdechy topení, tam budeš muset strčit ruku. Jinak prvně vyndat tlačítka mlhovek, výhřevu okna atd.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hodiny na palubovce
PříspěvekNapsal: 07 zář 2014 22:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2014 21:17
Příspěvky: 61
Bydliště: Praha
Ahoj,
aby si se k nim dostal musíš sundat ten panel na palubní desce (to okolo těch hodin) :-D
Drží to na dvou šroubech, které jsou nad budíky. Potom to malým šroubovákem odpáči na více místech.
Ještě před tím ale vyndej všechny přepínače uprostřed palubky - topení atd. Stačí je jenom vytáhnout.
Dal bych ti sem fotky jak to asi vypadá, ale nejdou mi sem vložit přílohy... :roll:
Každopádně doufám, že jsem aspoň nějak pomohl :-D


Promiň malfis, mezitím co jsem psal tak si stihl odpovědět :-D

_________________
Ford Escort Mk.VII combi (1998) - 1.6 16V ZETEC - Stal se obětí nejdebilnějšího byrokratického systému na Zemi - SEŠROTOVÁN
NOVINKY: Svíčky FORD MOTORCRAFT (AYFS 22CB), Palivový filtr MEYLE, Elektrony FORD Centra 15",
Lakované víko ventilů v červené matné, Olejový filtr MEYLE, Interiérová anténa, Černě lakované bubny, Dřevěnný dekor palubky,
Vykytovaná půlka auta :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz