fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 lis 2014 02:49 
Offline
Nováček

Registrován: 25 říj 2014 02:42
Příspěvky: 5
Zdravím
Koupil jsem Ford Mondeo II 2.0 96 kw ZETEC automatická převodovka.Fordík měl fouklé těsnění.Takže jsem demontoval hlavu a také olejovou vanu.Všechno jsem důkladně vyčistil a odmastil.Hlavu jsem dotáhl na momenty i stupně a v pořadí.Měnil jsem tam rozvody takže jsem vzal pásovinku zaaretoval jsem si vačky a píst do horní úvratě.Nastavil jsem rozvody.Vyměnil jsem to těsnění pod hlavou také jsem vyměnil filtry.Nemohl jsem nastartovat prostě to nechtělo.Takže jsem zavolal kamarádovi který je automechanik dal mi to na tlak válců a zjistilo se že je malý tlak.Takže jsem to znovu vyndal rozebral.Vyzkoušeli se ventily jestli nepropouští výsledek ventily držely benzín takže do pístní kroužky nalil se tam nějaký motorový čistič do pístu a také neunikala kapalina takže ok.Rozvody mi kontroloval byly nastavené dobře ještě předtím to schválně nastavoval on a také dobře.Hlavu jsem přejel pravítkem a není poznat že je zkroucená či nějaká vada.Jeden válec měl snahu myslím že to byl 3 tí válec.Palivo tam šlo jiskro to házelo ale nechtělo to chytit.Ještě je tam nějaký trn úplně dole ten se také kontroloval absolutně v pořádku.Takže kdyby někdo věděl na co se zaměřit nebo co s tím tak by mi to hodně pomohlo.Opravdu už nevím proč to nechce startovat.Startér točí baterie je nabitá palivo jde jiskru házelo a nechtělo to chytnout :(.Kdyby někdo věděl bylo by to super.Poprvé v životě vlastním forda a také bych si ho rád užil :).

_________________
Ford Mondeo 1999 motor ZETEC ve 2.0 96 KW Automatická převodovka + LPG Lovtec


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2014 09:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tu zkoušku tlaku ve válcích jste dělali jak?
Pokud je na to spoleh, tak když jdu 'po stopách', tak co by tam mohlo být.. Když bylo fouklé těsnění, neuvařil to někdo před tebou? Pokud ano, nesnažil se o nějakou opravu? (srovnat hlavu a když to nepomohlo, poslal to z baráku? anebo když jsi sundal palici, bylo to ještě fouklé?), Ona ta hlava může být i ruplá, ovšem kdyby neudržela tlak, byly by ty praskliny asi vidět.. Spodek snad prdlej nikde není..?
Je to zajímavý problém, když jsou hlava a spodek na elementy, tak se jeví ok, ale spolu nee.. Těsnění jsi dával jaký?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz