Tyhle problémy nutně nemusí mít centrální ohnisko v pojistkovce, ale spíš to bude několik nezávislých závad...mající společný jen to, že pro auto je slovo údržba neznámej pojem...Opravit jde všechno, stačí mít schémata (nejlíp Ford TIS) pro rok 98-00, starší maj něco jinak, liší se barvy vodičů, občas i poloha okruhu v konektoru (piny jsou jinak zapojený) a pokud to je u konektoru jdoucího do pojistkovky, tak i pojistkovka je jinak...Tak a k jednotlivejm věcem, zadní obrys světlo a spz jsou jeden okruh, pokud v zadním světle ostatní věci fungujou, nebude problém v ukostření (je společný) ale v dodávce +12V do zadní lampy, pokud předek svítí, bude problém v místě kde se rozděluje předek -zadek...Dál píšeš ventilátor, ale ne jakej, od topení nebo chladiče? Pak tam jsou stěrače, tam bych začal konektorem pro motor stěrače, nejlíp takovej okruh testovat žárovkou aspoň 21W..pokud se nerozsvítí po připojení na vývody pro motor, tak stačí projít + na motoru proti nějaký kostře, nejlíp mínus baterky pokud se rozsvítí, je špatná kostra stěrače, najít a očistit, případně opačně připoj kostru u motoru stěrače proti plus baterky a pokud se rozsvítí, tak tam nejde +12V (pojistka, přepínač stěračů, relé a kabeláž), taky bejvá průser v motoru vlastním, zatuhlá převodovka nebo nefunkční kontakty na otáčivém kole převodovky, stačí sundat ten černej plastovej kryt motoru stěračů a odkrýt ten vršek pod tím..očistit, promazat..Airbag problik je klasika, počet bliků určuje kde je závada (viz. speciální téma tohoto problému na foru), drtivá chyba je v konektorech předpínačů pásů v sedačkách kde konektor je pod sedačkou...opět rozebrat očistit, případně to může dělat převod mezi sloupkem volantu a airbagem ve volantu, ten se neustále točí, nejni tudíž problém aby odešel ten otočnej bázmek pod volantem, nejmíň zlobí poslední díl a to je airbag spolujezdce...nehejbe se a je v poměrně neagresivním prostředí pro elektriku. Stále svítí ABS...to je proto že ABS nemá signál od některýho kola a proto nejde a kontrolkou to dává vědět, čili to brzdí jako auto bez ABS, buď jsou v háji kovový kroužky na kolech, nebo mrtvej indukční snímač, nebo uhnilý vedení od něj...Zbytek jsou téměř jistě špatný kostry a palivoměrovej okruh taky tak složitej nebude...tam bych to viděl na oxidaci v konektorech od nádrže k přístrojovce... Tak jak to postupně odemíralo, tak to postupně jedno po druhým opravíš. Každopádně všechny "spotřebičový" okruhy je radno měřit zátěží onou žárovkou, voltmetry a ditální obzvlášť měří napětí i přes zoxidovaný vedení, protože nemaj žádnej odběr, a měření proto může bejt matoucí, zatímco sotva mžourající žárovka nebo plně svítící je verdikt bez debat...
_________________ Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří... Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad... Walker...Linux User, Windows Fucker...
|