Takže teoreticky pokud rozvod klika - vačka sedí, dá se na "prase" nastavit poloha pro seřízení rozvodů z vačky...natoč přes zařazenou pětku a zvedlý pravý přední kolo motor tak aby díra v kole čerpadla byla skoro nahoře, a budeš muset sundat víko ventilů a momentálně důležitý je nastavit otáčením motoru tak aby ti zářez v konci vačky hrál s horní hranou hlavy....pomocí nějakýho přesnýho plocháče se to zaaretuje tak že se zasune do tý drážky ve vačce a zároveň se opře o tu horní hranu hlavy...když se podíváš na to vyndaný čerpadlo, tak v horní části když je natočený, tak skrze ten unašeč kola čerpadla je v těle čerpadla díra na aretační trn, kterej zasunutím zamkne čerpadlo...ten použiješ z vrtáku, kdy zasuneš do čerpadla (toho v autě. to vyndaný jsem zmínil pouze proto, že tam můžeš pochopit ten princip aretace) vrták tou stopkou dovnitř a špičkou ven, u Lucase to je tuším 6,5mm...mno a ten ti tam samosebou nepůjde, protože je čerpadlo kamsi hozený mimo...takže povol ty tři šrouby na 13ku klíč co drží kolo čerpadla, a za tu velkou středovou matku pootoč tak, aby ten vrták zapadnul, pokud to nedovolí díry na kole, tak máš řemen o zub či dva kdesi v hájku....tam to je na povolení napínací kladky čerpadlovýho řemenu, zmáčknnutí napínací pružinky přes tu kladku sikovkama a dodažení takhle povolený kladky ti dá prostor pro přesazení....počítej s tím napnutím, že to kolo s řemenem cukne o kousek proti směru chodu motoru...tím bys měl mít vačku přes pravítko a čerpadlo přes vrták v konjunkci, při tom ladění dávej bacha na to aby se ti klikovka nekroutila v řemenu přes ten napínák, asi by bylo záhodno klikovku nějak udržet v pozici jak zůstala po zapadnutí pravítka do vačky...pokud se zadaří, tak by si měl mít kolo po napnutí řemenu v pozici, kdy ty tři šrouby při zasazeným vrtáku půjdou dotáhnout a bez toho aby se kdekoliv cokoliv skříplo, jak vrták tak pravítko by mělo jít vytáhnout snadno, tak bys měl mít základní nastavení čerpadla jakžtakž daný....několikrát rukou protoč, znovu přeměř pravítkem a vrtákem jestli to sedí, pokud jo, ujisti se že kladka čerpadla je dotažená, nasaď ventildekl a zkus nastartovat...chytnout by to mělo, jít za plynem taky ale nemusí to drřet správně volnoběh (je nastavenej na ten starej motor, takže šroubem volnoběhu doladit na správný točky a máš hotovo)....tak snad to dáš