Takže milí zlatí nemožné se stalo skutečností. Můj krásný zlatý ford začal špatně startovat
První jsem vyměnil baterii jsem si říkal přeci jen má 44Ah baterie Varta bue 5 let
no a cougar jednu potřebuje jenže nic tím to nebylo. Pak následovalo vyměnění startéru za jiný který jsem zgenerálkoval protože můj původní startér tam vevnitř měl prasklou tu klec a občas při delším startování prostě jakoby se startér začal točit na prázdno...
Říkal jsem si když už to blbě chytá tak ať to nemusím aspoň tlačit
Tak pořád jezdím na LPG tak moudré hlavy řekly určitě budeš mít špatný benzín
po vyjetí nádrže a natankování nového se nic nezlepšilo. Tak jsem změřil tlaky na liště taky v pořádku. Si říkám furt frčím na benzín možná že jsou ty vstřiky prostě už špinavé :_D namontoval jsem druhé a spíš se to startování zhoršilo. (Papírově měly dávat méně paliva) Následovala výměna ŘJ a už jsem tak nějak začínal rozvážně přemýšlet jestli po těch 140tis km by to nechtělo udělat hlavu protože zapoměl jsem říct startovalo to špatně jen jako studené.
Nuže nyní po čtyřech měsících a najetí 15tis km jsem onu kouzelnou záhadu zdá se přeci jen rozluštil. V čera jsem seděl u mého známého Tomíka a tak jsem si stěžoval na tu mou oranžovou potvoru co mi to jen dělá.... No a při tom stěžování mi řekl jestli by to nemohlo dělat ono čidlo polohy klikového hřídele.
Doma jsem zača hledat nějaké v šuplících nakonec jsem vytáhl to čidlo z cougara... Jenže bylo obité a prasklé od pružiny co létala u spojky
(Doufám že kousek pružiny nezůstal za setrvákem a nebude pokračovat ve své zkázonosné činnosti.) Ten cougar je teda zdá se taky dáreček
ale nicméně po změření mělo hodnotu 436 ohmů no a čidlo co jsem před 5 lety z blbosti kupoval nové mělo hodnotu 467 ohmů nicméně každopádně na to nakřáplé čidlo s cougara to startuje parádně, řekl bych tak jak dřív
origo čidlo má mít 400 ohmů plus mínus 10%. Takže po výměně všecho i svíček to jsem zapomněl zmínit, to nakonec bylo čidlo polohy klikového hřídele.