Připojuju se k tématu. Můj problém je následující. Už nějakou dobu mi auto špatně resp. dlouho startovalo, ale vždy naskočilo. Pokud stálo delší dobu tak se ozvala taková větší rána jakoby zespod motoru. No nicméně včera jsem jel ráno do práce resp. jsem nastartoval a nechal auto na volnoběh než se mi rozmrazí sklo. Zjistil jsem že mi nesvítí přední pravé světlo a jelikož jsem již dlouhou dobu měl problém s kontaktem světla tak jsem s tím konektorem jak se řika zašibřikoval no a co čert nechtěl zhasnul motor. Od té doby nejde nastartovat.
Jakmile otočím klíčkem do druhé polohy normálně se vypne imobilizér, palivové čerpadlo zabzučí a jakmile nastartuji auto nastartuj,e naskoči ale okamžitě zhasne. Nereauguje na plynový pedál. Jak jsem ráno spravoval ten kabel od světel tak jsem zjistil, že mi trošku hází blesky zapalovací kabely. Usoudil jsem
že jsou zralé na výměnu. No tak jsem koupil nove Magnetti Marelli v domění, že se to spraví a auto bude znova chodit. Jenže ouha. Nic pořád stejné. Nastartuje a okamžitě zhasne.
Kontroloval jsem svíčky (jako nové, original Motorcraft) benzín teče, jiskru to hází. Zjistil jsem že mám nahoře ulomený kontakt čidla teploty nasávaného vzduchu. Když jsem ho opravil tak zase nic pořád stejné. Baterie je měsíc stará a OK.
Mám motor 1.6 16v 66kw s podtlakovým systémem LPG Vialle. Dávám to do sekce benzín, protože motor nenaskočí ani když je přepnut jen na benzín.
Prosím poraďte mi co s tím, protože na nové auto teď momentálně není a potřeboval bych jej zprovoznit.
Tak s tímhle bych potřeboval taky poradit. Po všelikém zkoušení a odpojení váhy vzduchu motor běží aspoň na volnoběh.
Nebo hledat chybu ještě někde jinde.