Olej na dně sacího paroží je normální, to neřeš. V zásadě se tam sráží olejové páry, co se nasají z odvětrání ventildeklu a klikovky.
Ty svíčky mluví samy za sebe, ty dvě s černými cestičkami přímo říkají, že jiskra "chodila" po izolátoru a ne mezi elektrodami, takže motor musel pěkně vynechávat, škubat. Tipuju, že jsou to ty dvě, co byly utopený v oleji. Každopádně je dobře, žes je vyměnil, dal bych pro sichr i nové kabely - ta sada od Tesly je za pár kaček a je OK. A určitě vyměň to těsnění pod ventilovým víkem, nebo to za chvíli skončí stejně.
Ta díra v airboxu není nic proti ničemu - je jak před filtrem, tak před váhou vzduchu, takže nezpůsobuje žádný falešný luft. Akorát ten airbox je volnější, no až seženeš z vrakáče, klidně to vyměň, na chod motoru to ale nemá vliv - pokud by se nevyklepal z hadice
U startéru a altíku si zkontroluj i kabely, jestli nejsou nahnilý očka, to bys pak taky mohl někde zůstat viset.
Ten volnoběžný ventil jde v pohodě vyndat, stačí na to malá ráčna a trochu cviku
Anebo si sundej celé sací paroží - stejně bys měl zkontrolovat, jak jsou na tom ty hadičky odvětrání klikovky a k těm je přístup stejně blbý, jako k tomu ventilu.
A jestli pořád moc žere, zkus si ze srandy proměřit to čidlo teploty - stačí ti na to multimetr za pár korun a hodnoty najdeš tu:
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=ect Můžeš i čidlo teploty luftu, ale to není až tak kritický.
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=actMAF se tak nějak proměřit taky dá -
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=mafNa lambdu bys potřeboval osciloskop nebo FordDiag..