1.4 vůbec, 1.6 je nejrozšířenější, budeš muset hodně hledat, abys našel něco silnějšího. Papírově je na tom s výkonem jako ta tvoje současná 1.8, ale Focus je proti Escortu podstatně těžší a ty Duratecy (resp. Sigmy, s Duratecy to moc společného nemá, jen název a se Zetecy už vůbec nic) nějak nemají duši, je to takové neslané, nemastné. Jestli za to může el. plyn nebo co, nevím. Zetec umí jezdit jak klobouka, tak i pilu, když ho držíš pod krkem.
Na FoFo2 bych šel minimálně do 1.8, raději dvoulitr, pak s tím autem může být i zábava. O té ovalitě jsem neslyšel, ale r0mikovi toho pod rukama projde víc
Nenech se zlákat na 1.6 vcti - oproti obyč. 1.6 to má o něco větší sílu akorát ve vyšších otáčkách a za ty problémy, co jsou v tom schované to nestojí.
Nafťáky nebrat, ale kdyby přeci jen nebylo zbytí, tak úplně nejhorší volba by byla 1.6 TDCI, ty se extrémně nepovedly.
Ten z odkazu, co jsi dal, vypadá slušně, dobrá výbava, kilometry by i odpovídaly, no chce to prohlídnout naživo, jestli to není slepenec.. Jestli to má origo servisku, nebo nějakou dokumentaci, zkontroluj si, jestli už na tom byly dělané rozvody, při těch kilometrech by by už mohly, jinak tě to za chvíli čeká a mohl by to být argument ke slevě. Koukni na spodek dveří, spodek od kufru, rezervy, jestli není vylítaná zadní náprava - multilink má vzadu snad osmnáct silentbloků. Jak to startuje za studena (neodplivne si to modrej kouř z výfuku - žere olej, pak viz ta ovalita), za tepla, jak se sbírá z nízkejch, když mu šlápneš na krk, jestli se nechává bez problému vytočit do omezovače, jak se zahřívá, atd.. chce to pořádně projet, dát mu za uši, prohlídnout ze všech možných stran a nejlépe mít s sebou kamaráda skeptika mechanika.