Zdravim,
situace
co probehlo?
vymena hlavy, bohuzel se podarilo koupit / namontovat jinou nez tam mela byt (vysvetlim nize) ...
na cem?
transit mk7 2007->. 63kw, 2.2 tdci,
kde je problem ?
na tento model jsou dva typy zhavicek, cemuz je prizpusoben system zapalovani (potazmo opacne samozrejme) a velikost "diry" v hlave na elektrodu.
viz
https://www.autodoc.cz/swag/7751199https://www.autodoc.cz/denso/1665158(4,4v s tenkou -3mm- elektrodou a na 11,5v s tlustou -5mm- elektrodou). Na nasem aute je elektrika (zapalovani) na 11,5v - a jak jinak tak nova hlava je na 4,4V - tzn. ma male diry, tzn. tam zhavice 11,5v v zivote nenacpu, tzn. po zandani 4,4 zhavicu ktere tam pasuji je okamzite odpalim ...
zatim zvazovane reseni
predelat elektriku (blabol a po zkusenostech to vubec nemusi fungovat)
vyvrtat vetsi diry do hlavy (hlava dolu atd. + neskutecna narocnost)
najit zhavicky, ktere tam pasuji ....
---
nema nekdo napad na nejake jine reseni v idealnim pripade odpovidajici typ zhavicu ? pripadne nevali se nekomu odpovidaji hlava v garazi ?