fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 říj 2024 04:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak flokovat prosím radu
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 19:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
můžu oflokovat tapecírunk u dveří a jak se to vlastně dělá a kolik to stojí.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 13:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Kup si někde potahovou látku spolu s lepidlem a potáhni to.
Flok ti sleze, když je hůř udělanej.
No a kdybys chtěl kvalitku tak zaplatíš dost vysoký prachy

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 20:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
mě by jen stačily aspoň ty dveře je ten flok elastickej nebo jak se to dělá v záhybech

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 20:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Podle toho jaký mám info tak flock je vstřikování chlupů do lepidla.
Nikdy sem to sice neviděl ale takhle nějak se to dělá.
A proto ti radši doporučuju koupit obyč látku nebo jemný koberec určený na tyto práce a polepit to.
Já se na to chystám u svýho autí na jaře.
Látku seženeš u čalouníka nebo někde na netu a koberec třeba na dexon.cz

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 20:46 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
Poflockování je technologie, kterou lze upravovat plochy nejrůznějších materiálů. Při flockování se velmi jemná vlákenná střiž nanáší v elektrostatickém poli na povrch opatřený speciálním lepidlem. Elektrostatické pole jednotlivá vlákna od sebe oddělí a zároveň orientuje kolmo k upravovanému povrchu tak, aby mohla zakotvit v lepidle. Povrch, který získáme aplikací této technologie, je podle délky použité střiže velmi podobný veluru, sametu, plyši nebo počesané a postřihované textilii. Elektrostatické nanášení umožňuje úpravu nerovných povrchů. Kvalita lepidel a střiží umožňuje dosáhnout vysoké jakosti povrchu, zcela srovnatelné s textilním materiálem, pokud jde o odolnost proti oděru a žmolkování.
Vlastnosti:
* Odolnost vůči prachu a dýmu
- permanentní statický náboj znemožňuje usazování prachu a dalších mikročástic na povrchové vrstvě, tím je neustále zaručen její čistý a svěží vzhled
* Odolnost vůči navlhnutí
- použitím flocku o délce 2mm nedochází působením vzduchového polštáře mezi vlákny k tvorbě kondenzované vody, což je neocenitelná výhoda u střech obytných vozů, skladovacích hal a podobně
* Tepelná izolace
- umožňuje termickou stabilitu
* Zvuková izolace
- absorbce zvuku v celém tónovém rozsahu
* Barevná stálost
- minimální barevná stálost 5 let
* Odolnost vůči povětrnostním vlivům
- flock si zachovává své technologické vlastnosti i při působení vnějších činitelů
* Nenáročná údržba
- spočívá v čištění a umývání běžnými čistícími prostředky bez ztráty původních vlastností
* Odolnost proti oděru a poškrábání
* Protiskluzové vlastnosti
* Finanční nenáročnost a rychlá návratnost

Základní vlastností flocku je vysoká barevná stálost, odolnost proti povětrnostním vlivům, odolnost proti vzplanutí a zdravotní nezávadnost.

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 20:53 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
jinak uz se tady o flocku ve spojeni s Choseho palubkou resilo dost....
Obrázek

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 20:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
hmm má to fakt hezký si dělal sám?A to flokování je na práci těžký.Jako že manuálně zručnej sem no a piplačky vzhledem k tomu že se byl dost dlouho modelář mám taky zmáknutý zvládnul bych to?No a ktomu potahování kobercem nebo látkou jak to přilepím na ten tapecírunk a jak se dělaj záhyby se to přece musí všeljak kroutit

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 21:58 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
ja predpokladam ze technologie flockovani sama o sobe dost nerealizovatelna nekde doma .... alespon nevim kde bys chtel vzit material na flockovani (vlakna) a taky netusim jak by jsi vytvarel ten elektrostaticky naboj na flockovanem povrchu, pak samotny nanaseni se dela urcite nejak strojne (aby zajistili stejnou hustotu vlaken) ... abych to upresnil - myslim ze to je prace pouze pro profiky a specializovane firmy - doma to tezko zrealizujes. Chosemu to delala nejaka firma (on by ti k tomu rekl vic) - dokonce to byl prezentovat na nejake tuning show te flockovaci firme ale k tomu uz si vazne detaily nepamatuju...

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 22:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
tak to asi doma neklapne ledaže bych tu látku nastříhal :-D
Tak co to potáhnout tou látkou ale jak?Hlavně druh lepidla a nějakej fígl na ohyby.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 22:23 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
koukam zes to nepochopil - flockovani neni zadna "latka" - jsou to jen chlupy nalepene diky elektrostatickemu naboji kolmo na podklad (lepidlo a pod nim povrch celkem jakykoliv)

pokud se pustis do potahovani nejakou latkou tak ti garantuju ze efektu flockovani nedosahnes nikdy a buhvi jestli se ti to vubec s nejakym vysledkem slusne vypadajicim podari - tedy tapecirunk na dverich by problem asi nebyl ale trebas palubku bych vubec nezkousel. Flockovanim ale ziskas spoustu vyhod (vyborna akusticka izolace, nehorlave ...) a dle meho soudu to neni zas tak drahe si to nechat udelat ... ale pokud ti jde skutecne jen o dvere tak to zkus nejak spachat sam

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 22:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
no sem si říkal že bych tapecírunk potáhl látkou protože mám hroznej motiv no a palubku si nakonec teda nasříkám sprejem samozřejmě že né celou ale jen něco

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 22:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
a samozřejmě to nasříkám aby to vypadalo k světu.A nějakou specnas barvu.já jen že to zní jako tuzing

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2006 22:49 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
no preju hodne uspechu a pevny nervy s jakoukoliv variantou kterou zvolis. Asi si nevyberes - kazda metoda ma nejake minusy a komplikace :)

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2006 01:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Hnata píše:
koukam zes to nepochopil - flockovani neni zadna "latka" - jsou to jen chlupy nalepene diky elektrostatickemu naboji kolmo na podklad (lepidlo a pod nim povrch celkem jakykoliv)

pokud se pustis do potahovani nejakou latkou tak ti garantuju ze efektu flockovani nedosahnes nikdy a buhvi jestli se ti to vubec s nejakym vysledkem slusne vypadajicim podari - tedy tapecirunk na dverich by problem asi nebyl ale trebas palubku bych vubec nezkousel. Flockovanim ale ziskas spoustu vyhod (vyborna akusticka izolace, nehorlave ...) a dle meho soudu to neni zas tak drahe si to nechat udelat ... ale pokud ti jde skutecne jen o dvere tak to zkus nejak spachat sam


To by mě vážně zajímalo, kolik takováhla úprava může řádově stát :?:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Flock
PříspěvekNapsal: 24 dub 2007 17:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2007 15:23
Příspěvky: 4
Bydliště: Rychnov nad Kneznou
Kdysi jsem to delal u jedne firmy ale muzu ti rict nic moc,pokud se to spatne udela tak si v aute kejchnes a mas plny nos chlupu.nikdy bych si to do auta nedal,davalo se to bud do lepidla a potom i nitro barvy.nitro barva tio plast nalepta a do neho se ten flock strika.

_________________
Ford escort,1,6 16v combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2007 10:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2006 15:52
Příspěvky: 69
Bydliště: Praha
Jen pro info, meli jsme v Letnanech jako vystavovatele cloveka, ktery se flockovanim zco mam informace, tak palubka by vysla na cca 2000... Flockovani neni vubec drahe, ale je narocne na udrzbu a hlavne na provedeni, pokud zvolis svetlou barvu na tmavy podklad, jsou videt vsechny nedokonalosti...

_________________
Ford Escort 1,6 16V, rv 1996, CLX, modre budiky, original lita kola 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz