fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2005 11:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Rekl bych totez, co Standa, mohlo by bejt zajimavy, zkusit olej vstriknout do sani na tech dvou prostrednich, jestli by doslo k narustu. A klidne bych zkusil i podtlek na bezicim motoru merit, nekde na foru je hezky navod, vysel me asi do 200 a jako jedna z moznosti diagnostiky mi pripada prima.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2005 11:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Je to tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2001

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2005 13:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Diky za dobry skutek, osvedcilo se to a je to opravdu otazka snad vterin, ne minut to zmerit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2005 01:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
tak jsem si koupil tlakomer a zmeril tlaky... 9,8-9,7-7,8-9,8 pri vychladlem motoru... olej jsem tam strikat nezkousel, meril jsem na ulici.
Nevite nekdo, kolik by mel mit L4B motor?

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 08:19 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 15:28
Příspěvky: 26
Bydliště: Turnov
Já jsem to měři cca před rokem a myslím, že jsem byl na všech válcích mezi 9-9,5 na studeným motoru (L4B). Má se ale měřit na teplým - zjistil jsem to taky dodatečně a hlavně při plně otevřený škrtící klapce. L4B bude mít ty tlaky asi trochu nižší protože má poměrně nízkou kompresi

_________________
Escort 1.6i 66kW r86


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Pročč?
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006 11:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Nagant píše:
No, zmátlo mne, že je tam těch čar 5, nevím, zda ta poslední je průměr - to mi moc smysl nedává. Takže, pokud jsou ty tlaky opravdu správně změřené, tak asi fakt nic moc. Ale neberu ten test úplně vážně, mám to v podstatě od garážisty, možná bych to měl nechat udělat v servise.
Taky - proč by mi tvrdil, že je to OK, když by to v pořádku nebylo?


To nechápu, kdosi tady psal, že změření talku na STK vyjde kolem 2 stovek - to přece není žádná drastická suma, tak PROČ si to nechat měřit od nějakého garážisty s nejistým výsledkem?

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006 11:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
To míří na mne :D . No protože jsem tam dával měnit rozvody a nechal jsem si to udělat při tom. A na STK, kam jsem volal to nedělají. Chápat to nemusíš. :wink:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006 16:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Nevite, kde nechat zmerit v Brne?

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006 15:58 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 15:28
Příspěvky: 26
Bydliště: Turnov
V Brně je výroce měřičů komprese cca 180Kč. Když si ho koupíš můžeš to měřit kdykoliv na čemkoliv.

_________________
Escort 1.6i 66kW r86


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006 16:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ale pro ZETEC si k tomu musíš udělat (nebo nechat udělat) prodlužovací trubku, ta firma to bohužel nedodává.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2006 10:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
O tom merici jsem taky premyslel, ale kdyz se podivam, tak ZETEC ma svicky smerem nahoru a nevydim duvod, proc by bylo potrba tuto redukci delat (ale videl jsem ten meric jenom na obrazku)

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2006 10:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No pokud se bavíme o měřiči MK 16 z Kovo Brno, tak se podívej na stranu 3 tohoto tématu na link na obrázek, obrázek si ulož na disk a v nějakém programu zvětši odhadem na 150% a bude Ti to jasné.
Měřičem bez úprav do díry po svíčce nedosáhneš.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2006 13:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Je to mozny, az tak podrobne jsem ho nezkoumal :-D

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2006 14:23 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 15:28
Příspěvky: 26
Bydliště: Turnov
Pro PH : Zkus změřit tlaky při horkém motoru a dej čísla. Zkusime to porovnat.

_________________
Escort 1.6i 66kW r86


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2006 10:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Nagant píše:
To míří na mne :D . No protože jsem tam dával měnit rozvody a nechal jsem si to udělat při tom. A na STK, kam jsem volal to nedělají. Chápat to nemusíš. :wink:


:D jo tak ted už to chápu :-D

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2006 11:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
2: nagant ale rozvody jsou čoveče jedna z mála věcí, které bych svěřil radši servisu at tam mám záruku kdyby náhodou něco, protože nevím jak bys z toho garážisty něco páčil, kdyby se ti ten motor potkal..

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2006 11:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Dnes už bych to asi dal do servisu FORD, i když moje zkušenosti s nimi jsou taky docela tristní
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 445&#27445
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2299
- a tedy někam už nikdy... :evil:

Ale tato diskuze je už trochu mimo téma.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 16:56 
tak jsem si nechal taky zmerit tlaky a jen jsem doufal a modll se aby dopadly dobre a na teplym motoru mam 13,7 14,2 13,5 13,5 mam zeteca 1.6 16v :D .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2006 12:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
PH, Benzinek. Mam tiez L4B, tlaky sme merali tak pred jeden a pol mesiacom a za tepla mal motor od 1.05 az 1.15. Na 20-rocny motor celkom dobre :-)

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2007 11:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2006 19:39
Příspěvky: 4
Bydliště: LANŠKROUN
:shock: :shock: :shock:

_________________
Ford escord 1,6 efi 77kw r.v 1990


Naposledy upravil norio.. dne 15 dub 2007 11:45, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz