fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Stále problém
PříspěvekNapsal: 19 úno 2006 09:09 
Mohla by pojistková skříňka způsobit kolisání otáček a špatnou akceleraci???
Vše jsem vyměnil a problém mám stále.
Teda kromě lmbda sondy,V servise mi řekli že už není moc dobrá, že má zpožděné reakce.Jak mohu vyzkoušet jestli je to ona.Já vím že je to určitě někde popsáno ale nenašel jsem to.Altík jsem zkoušel zakrýt nepomohlo.Logicky když nad tím přemýšlím tak by to mělo bejt jedno jestli sa a altík dostane voda, protože k vykrití těchto nežádoucích projevů slouží BATERIE.No abych to zhrnul.vymenil jsem: vaha vzduchu,svíčky,kabely k svíčkám,palivový filtr,olej v motoru,baterie,regulátor otáček starší vyčištěný je taký nová.alternátor dobíjí jak má.Za studena když nastartuju normálně naskočí a po 5s začne tarokovat a chcípne.pak jak nastartuji tak jediněpod plynem.Po úspěšném nastartování se konečně rozjedu cca po 1000m při zmáčknutí plynového pedálu mě to najednou chytí jako by za brdel a nechce to zrychlit až po promáčknutí hlouběji. tak fakt už nevím co stím.Spotřeba samozřejmě vysoká.Prosím poraďte vždyť určitě nejsem sám s tímto problémem.Děkuji


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2006 10:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Zkus odpojit lambda sondu, jestli se to nezlepší. Pokud ano, máš problém odhalený. Jak píšeš, "že tě to najednou chytí jako by za prdel", to je pro špatnou lambda sondu typické. Též jsem měl tu čest.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2006 12:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
taky sem měl tu čest.a nebo zkus váhy vzduchu.mě můj dvorní mechanik říkal že to taky může bejt tím.A navíc když je prej odpojíš tak si ŘJ přepne do nouzovýho režimu a při těchto problémech je tento režim lepší.Ale pozor spotřeba bude stejnak vysoká

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2006 09:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Špatný MAF se u mě projevil poklesem výkonu mezi otáčkami 4300 - 4800. Prostě to přestalo táhnout a kolme 5000 otáček pak opět začlo.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 15:12 
Dnes jedu vyměnit ještě jednou MAF,ale moc si od toho neslibuji.myslím si že to mepomůže.Pak dám vědět.Starší lambda sonda stojí kolem 1000Kč.Tak nevím jestli do toho jít nebo né a zkusit raději tu do feldy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2006 16:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Já jsem teď zkušebně MAF odpojil, protože mi při akceleraci auto docela škubalo. Jede to docela dobře, ale na plynový pedál to reaguje pomaleji, asi má dobře fungující MAF přece jen podstatnou roli.

Možná zkus ještě proměřit snímač polohy škrticí klapky.

Co výfuk, nemáš někde vpředu nějakou netěsnost? (třeba před katalyzátorem). To pak dělá taky hrozné věci (motor má tendenci se dusit a volnoběžné otáčky po přídání plynu a uvolnění akcelerátoru padají pod 500 ot/min. a motor má co dělat, aby to ustál, taky velká hlučnost a spotřeba).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz