fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kolísání otáček
PříspěvekNapsal: 25 úno 2006 14:39 
Offline
Forďák

Registrován: 08 lis 2005 01:24
Příspěvky: 71
Bydliště: Nový Malín (šumpersko)
Ahoj lidičky, potřeboval bych malou radu! Mám motor 1.6 L4B 66 kW, vstřikování KE-Jetronic. Při nastartování mi vyskočí otáčky až na 2 ticíce a nechcou jít dolu. Dělá mi to jen někdy? Ale stane se mi i to, že jedu, otáčky mám v normálu a najednou mi vyskočí otáčky opět na 2 tis. I naopak !! Jedu, mám 2 tis. otáček na volnoběh a najednou mi klesnou na normál. Jo a pak mi to ještě dělá to, že se mi samy zvyšujou a snižujou otáčky. Už nevím co s tím dělat. Měl jsem děravej výfuk, vyměnil jsem ho a nic! :-( Vyměnil jsem i olejovej a vzduchovej filtr. Taky nic! :-( Tak už si nevím rady. Díky za pomocnou radu.

_________________
VW Golf IV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2006 13:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
A nedělá to volnoběžnej ventil?tedá já tomuhle moc nerozumím ale myslím že tam něco takovýho je.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2006 13:42 
Offline
Forďák

Registrován: 08 lis 2005 01:24
Příspěvky: 71
Bydliště: Nový Malín (šumpersko)
A kde by ten ventil měl být ??? :D

_________________
VW Golf IV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2006 18:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
U motoru. :D já si myslím že někde napravo od baterky.ale opravdu si to jen myslím možná by byla lepší rada od někoho zkušenějšího.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2006 18:40 
zadej si do hledání "volnoběžný ventil" a budeš mít čtení na celej večer čoveče :shock:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: otáčky
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 15:22 
Offline
Nováček

Registrován: 02 bře 2006 08:45
Příspěvky: 6
Bydliště: kladno
Měl jsem stejný problém. najednou vysoký otáčky okolo 2000 a nechtěly jít dolů pak šli a najenou zase vyskočily nahoru. Byl jsem na diagnostice a zjistili že je špatnej takovej malej ventílek co přisáva vzduch z klikové křídele stojí to okolo 300 tak to zkus.

_________________
Ford escort 1,6 16 V motor zetec r.v. 12/1997 ABS 2 x airback červená základní barva celkem slušní stav a zatím mě noc nestál


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 15:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Jelikož je to KE MkIV, tak hledání "volnoběžný ventil" toho moc nenajdeš zde se řešily spíš Zeteky než 8 ventilové K-KE Jetroniky,to spíš stáhni z downloadu Etzolda(str někde +-105). Mělo by to být čidlo teploty nasáv.vzduchu (pro sytič). Mě to dělá na Cabru taky s tím,že to kolísá a neudrží studený motor v chodu. Naštěstí pak vypne a při ohřátí už nedává,což ty máš naopak.
Ještě zkus odpojit obohacování.Je to ten ventil nahoře u škrtící klapky plynu.Odpoj el.konektor,myslým že je modrý,měl by přestat dávat .

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 16:51 
Offline
Forďák

Registrován: 08 lis 2005 01:24
Příspěvky: 71
Bydliště: Nový Malín (šumpersko)
A jak to mám teda řešit? Co mám opravit aby to nedělalo ?? Nebo jak teda ??? :-( Poradíš mi please! ;-) S tímhel motorem zase tolik zkušeností nemám !! :-(

_________________
VW Golf IV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 10:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Stáhni si z dowloadu "Escort_Orion_1". Nastuduj str 79-91. Viděl bych to nejspíše na ventil studeného startu,který je ovl.teplotním čas.spínačem.Začal bych nejdříve konektory,tzn.rozpojit - prostříknout nějakým kontaktolem,ať je jistota,že nejsou přechoďáky.
Až ti vyskočí otáčky odpoj konektor od ventilu na str 81 je ozn.B,ten přestane dávat(funguje jako sytič). Pokud otáčky spadnou je chyba v teplotním čidle.
!!!Hlavně neotáčej bohatostí na klobouku rozdělovníku (to je to jak je pod filtr a vedou z toho plast.trubičky ke vstřikum)!!!

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 12:18 
Nevim jak na tvem motoru, ale u me je volnobezny ventil umisten (viz. tento odkaz) http://mtw.fordclubs.org/article.php?ar ... 9&rubrik=1
Treba ti to jako indicie pomuze.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 12:50 
konečně motor běží jak má a to díky foru.
Ve skratce popis mnou provedených prací"
1,výměna volnoběžného ventylu
2,výměna ventylu advětrání převodové skříně
3,nová svíčky a kabely
4,měření tlaku motoru je OK
5,komplet rozvody
6,vyčištění všech kontaktů

A STEJNĚ NEŠEL PLYNULE UŠ SEM BYL ZRALEJ DO BOHNIC.

Při pastávání nad běžícím motorem s panáčkem dobré moravské dumaje kde je zakopanej pes si říkám že ten motor alespoň umeju třeba mě něco napadne .
v půlce mé činosti zamnou přišla drahá plovička ať zajedu k židovy pro kvasnice do buchet mám je rád tak bez keců nastartuju napůl namydlenej motor a jdu zavřít kapotu a HLE coto oko mé spetřilo na hadičce vedoucí od motoru pod sání se tvoří bublinky. Tak hr naní a motor si přede jak koťátko.......... :smt041 ...............tu slivku sem pak dožhl. :roll:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz