fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: start ford1,8td
PříspěvekNapsal: 24 led 2006 09:14 
Potřebuji radu. Při startu po výměně rozvodových řemenú motor naskočí až po delším startování. Žhaviče jsou v pořádku Ale při zapnutí klíčku nesliším žádné cvrdlikání.Může tak dlouhý start být i solenoidním ventilem?Před výměnou rozvodů nebyl žádný problém se startem i okolo -17C.Když je motor teplý tak stačí startovat po3 minutách a motor naskočí zase po delším točení.Když jsem auto postavil zádí z kopce tak nešlo nastartovat vůbec.Až jsem povolil trubky ke vstřikovačům a protočil motor tak auto nastartovalo.Může být zavzdušněná palivová soustava?
Watt42.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2006 19:40 
Offline
Nováček

Registrován: 11 úno 2006 11:18
Příspěvky: 5
Bydliště: Ostravské
Mám stejný problém,také mi necvrliká předsuvník.Startér točí motorem jak kafemlejnkem a nic. Ono to nakonec chytne,ale baterie už má sepnuté ruce. Zjistil jsem ale, že když odpojím automatický sytič,chytá to podstatně dříve.U mne ale připadá,že mám v čudu řídící jednotku,protože onen předsuvník jsem měnil a nic se nestalo,taky necvrlikal.Ale budu pátrat dál. Taky si myslím, že na tom má vinu i padající nafta. Tak uvažuji že tam vhodím zpětný ventil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2006 20:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Já nevím, jestli tady múžu někomu radit, mám esco šestý den :-D .
špatně mi to startovalo ráno - studené.
šel jsem podle rad tady na fóru.
1. Změřil jsem žhavíky - OK
2. Padání nafty - před startem ruční pumpování nepomohlo, pumpička šla stejně máčknout jen dvakrát - tudy ne, závada trvá
3. Ocínoval jsem očka na starteru a kostře na motoru-převodovce. závada trvá
4. Vymezil jsem vůli mezi válečkem s vylézacím ču--čkem na levým blatníku, co do něj jde ten čtyřdrát (je to ten selenoid?) a tím naklápěcím plechem, co tahá za lanko až na čerpadlo. Je to vlastně takovej sytič.

takž teď startuju na jedno, nejvíc dvě žhavení, pak start bez sešlápnutého plynu,tak za jednu vteřinuto čapne. Naběhnou otáčky asi 1100, během pěti deseti vteřin slezou na 900.

Zatím vyzkoušeno 2x , jednou teplota -6, dnes ráno asi -9 stupňů.

tak snad to bude Ok pořád :-D
a já múžu řešit další drobnosti.................

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2006 19:10 
Offline
Nováček

Registrován: 11 úno 2006 11:18
Příspěvky: 5
Bydliště: Ostravské
Díky, ale to není ten problém o kterém je řeč. Jak jsem psal , točím motorem že bych mohl jet na startér až do práce , než vybiji baterku. Aspoň já mám sytič napojený k termostatu vody , takže tam nemám takový ču--ček u blatníku. On ten problém je opravdu asi buď v elektrice a nebo v padání nafty. Teď ale nemám chuť v té psotě co je venku se v tom, dlubat . Počkám na slunce a dobrý nápad od dalších. Ještě jednou dík.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz