Dnes jsem namontoval DO značky Leopard rs-250 ke stávajícímu centrálu na klíček.
Jednotku jsem zapojil na verzi >>Kladně spínaná<<.
Vedou z ní následující dráty:
A. napájení +12V přes patronu s pojistkou
B. kostra
C. ovládání odemknutí = krátkodobý impulz 12V - tlačítko1
D. ovládání uzamknutí = - " - - tlačítko2
E. výstup na signalizaci (blikače, parkovačky, sirenka, aj)
F. anténa pro příjem signálu z tlačítka
Připojil jsem jednotku na následující vodiče:
ad A. oranž-modrý - trvalé napětí 12V
ad B. černý - kostra, zem mínus
ad C. hnědo-žlutý - při zamčeném autě je v něm trvale 12V, při odemčeném nic
ad D. hnědo-bílý - při zamčeném autě v něm není nic, přo odemčeném trvale 12V
Tyto čtyři vodiče jsem si vytipoval pomocí špendlíku a zkoušečky - pod plastem na sloupku dveří řidiče u podlahy.
ad E. vybral jsem si parkovačky, abych nemusel přidávat diody, jak bylo v diskuzi popsáno. takže zase špendlík a našel jsem zhora na pojistkové skříňce oranž-zelený vodič, je v něm 12V, jen když se zapnou parkovačky.
Zapojil jsem to a vše OK
Výhody:
- nízká cena ( z výprodeje za 500,-)
- rychlá a snadná montáž
Nevýhody:
-blikání parkovaček je méně výrazné než blikače,
-absence zvuk. signálu (ale možno dodělat)
-kufr zůstal jen mechanický (klíček nebo páčka u řidiče)
Jednotku jsem rozebral a vodiče C,D, a E vedou (přes tištěný spoj) do relátek, tak tam přece nebudu dávat další. Tím jsou trvalá napětí v jednotlivých vodičích od jednotky odstavena.
Tak ať se vám taky zadaří.
