fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kolísaní motoru
PříspěvekNapsal: 11 bře 2006 22:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
chlapi mam problém s chodem motoru na escortu 1.6 16v zetec,do dvou tisic mě tahne normalně a pak začne vynechavat a cukat sebou po 3000 a pedal na podlaze začne znovu táhnout,co stím mám udělat?dík Honza :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2006 22:54 
je to trapný, ale já pedál na podlaze nikdy neměl.... :oops:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2006 23:10 
Viděl bych to asi tak: Jestli máš svíčky origo-ok, kabely ok i komprese ok, tak bych se zaměřil na kat nebo maf.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 11:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
a co to je maf?mam forda chvilku a mlatim se do hlavy :x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 12:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Pokud věnuješ pár desítek minut pročítání tohohle fóra , tak se dozvíš všechno co potřebuješ. Tenhle problém je tady už několikrát důkladně popsán. Pomůže ti i funkce "Hledat". :wink:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 12:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
pivik píše:
je to trapný, ale já pedál na podlaze nikdy neměl.... :oops:

To je divný, máš vůbec Escorta? :wink:
Já občas pedál na podlaze a říkám si "tak jeď , ty hajtro! :smt076"
Je teda fakt, že na plyn se musí jemně, pomaloučku, jak se to sešlápne na podlahu, dá si to na čas.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 14:07 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Cukání v určitých otáčkách dělají zapalovací kabely nebo svíčky. Po výměně to bude v pohodě.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 14:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
je to escort combi r.v.98,jak ho přišlápnu na podlahu tak chytne a vystřelí jak z praku a točí 6700ot.mě to připadá že něčeho je tam moc a naopak :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 14:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Moc bude asi paliva, tohle dělá i lamdba sonda. Zkusi ji cvičně odpojit nebo si udělat diagnostiku. Pokud bude po odpojení chod motoru bez popsaného problému - našel jsi příčinu. Řekl bych, že to bude ono. Jinak použij hledání, tam najdeš o tomto a podobných problémech ještě více.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 14:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
diagnostiku jsem zkusil ale přes zásuvku u spolujezce mi komunikovalo jen abs a další jsem nenašel ani tu na vyblikání tak jsem z toho už jelen :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 17:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
tak jsem vyměnil vzduch váhu a problém je pryč tak se těším na další s fordem :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 18:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Nagant píše:

Já občas pedál na podlaze a říkám si "tak jeď , ty hajtro! :smt076"
Je teda fakt, že na plyn se musí jemně, pomaloučku, jak se to sešlápne na podlahu, dá si to na čas.


Sorry za OT, ale co si dá na čas ?

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 18:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No než to auto začne zrychlovat. Prostě sešlápnu plyn na podlahu, nic se neděje, tedy než auto začne nabírat rychlost je tam nějaká prodleva. Možná je to taky charakterem převodovky, je to z nízkých otáček na čtyřku i pětku nebo do kopce na trojku.
Těžko se mi to nějak popisuje, možná jde jen o zvyk.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Naposledy upravil Nagant dne 13 bře 2006 18:54, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 18:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Schválně zkus někdy prudce dupnout na plyn (až to klepne o doraz pod pedálem), u mýho to funguje, MCU je rychlejší než si myslíš :smt027

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 18:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No tak to mi to neudělá nic, prostě musím čekat.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 19:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
To je zvláštní, a neřek bych, že je to normální, já když normálně dám plnej plyn tak to taky začne laxně zrychlovat, ale když opravdu dupnu, tak okamžitě kopanec a jede. Taky jsem měl karbecovou sugesci, a problém jako ty, auto prostě nebylo tak energické, jako když mě vezl kámoš třeba v 1,3 mazdě, ale pak jsem to zkusil a ejhle, kam se hrabe mazda.....

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 19:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A co když na ten plyn rychle dupneš při volnoběhu?
viz téma zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=47765

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 19:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Tak se to jakoby přidusí, ale ze 2000ot už naprosto suveréně

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 19:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, asi je to jen nezvyk, nebo mám někde něco ještě špatně.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 19:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Na volnoběh je to normální, ale za jízdy právě vstřikování tendle neduh z karbeců odstraňuje.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz