fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 22:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Táhlo na turbu
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 11:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 20:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Vladislav-Třebíč
Při jakym tlaku má otevřít to táhlo výfukovy potrubi nebo jak jinak to mám seřídit,připadá mě že to málo otevírá.Dik

_________________
Ford Escort combi 1.8D 44kW 91


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 22:10 
Zkontroloval bych jen jestli není klapka zatuhlá, nebo jestli není vypadlá závlačka, pří přetlaku 1,3 Baru bývá naplno otevřená. A moc to nešteluj u auta kde ta klapka zatuhne v zavřené poloze a turbo tlačí furt max. to řídící jednotka vyhodnotí jako chybu a omezí to na palivu aby nedošlo k poškození motoru. A pak to fakt nejede. Zkontroluj jen funkčnost!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2006 23:26 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 20:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Vladislav-Třebíč
S klapkou jde pohnout normálně až do plna,ale při přidání plynu se pootevře jenom kousek,to si myslim že při nárustu tlaku by se měla otevřit uplně,aby se nepřetočilo turbo,zkusim ještě změřit tlak jakej dává turbo

_________________
Ford Escort combi 1.8D 44kW 91


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 09:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Takze obavam se ze RJ zadny pretlak nevyhodnoti - nema jak :)))

Takze u escorta a mondea je max tlak nastaven na 0,9atm (podle Etzolda). na miste to nesestelujes, musis mit budik v aute a merit za jizdy, na volnobeh jsem s origo turbem udelal 0,6atm a pri jizde 0,8-0,9atm, ted pouzivam tuto banku na turbu s promenlivou geometrii lopatek a mam to sestelovany na 0,9atm a pri max seslapnuti 1atm (jezdival jsem asi tyden s 1,7atm a to byl nazec:) - ale na cerpadlo uz nesla pridat nafta :) - ale to bylo jenom tim ze mi to jeden byvaly kamarad instaloval a udelal regulaci blbe, pak jsme si to opravil a je to OK

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2006 21:36 
To co jsem psal jsou zkušenosti z tdci a tddi. Hlavně jsem tím chtěl říct, že je do toho lepší nevrtat. U aut kde regulace nefunguje a nebo je už někým "ovlivněna" je lepší koupit si nějakou tu ojničku navíc!

Esik sice nemá čidlo map v sání, ale samotnou regulací turba, jak jsi sám napsal nic nevyřeší, pokud si neporadí se směšovacím poměrem!

Jinak by mě docela zajímalo co máš za turbo a jestli ten motor kterej byl překrmenej 1,7 ještě žije. Řešil jsem Tansita TDCI, kde zákazník zapojil hadičku přímo z vakuovky na ovladání lopatek a nejvíc co to dokázalo natlačit bylo 250 kpa absolutního tlaku, takže 1,5Baru. Skončilo to tím, že umřelo turbo. Po namontování novýho auto cukalo- komprese 18,28,29,27- Na jedničce ohnutá ojnice!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 09:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
VNT17 z audi A4 (passat B5) - tusi ta 110konovka

Kamos co mi delal priruby zapojil regulaci nesmyslne - vim vice to tlacilo, tim vice to chtelo pridavat na tlaku a steloval to tim doraz sroubkem, takze jsem drzak prevaril na druhou stranu a posteloval na 0,9-1atm. Reguluje se to original bankou (tusim accurator se tomu rika).

Motor takhle najel asi 10, max 20km, me bylo hned jasny ze tudy cesta nevede - ze je to na odrovnani motoru - jinak tohle turbo umi udelat i 2,5atm :) (samo zalezi na jak dlouho :) - snad to neni OT, kdyz je to taky o regulaci :)


Jinak plne s tebou souhlasim ze do regulace radeji nesahat, kor kdyz clovek nema budik v aute. Jinak nejhorsi je taky kdyz nekde zacne netesnit saci soustava za turbem, to pak i budik ukazuje malo a clovek si mysli ze to netlaci a ono to zatim funi jako svin a turbo muze udelat papa

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 13:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 20:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Vladislav-Třebíč
Takže všechno jinak,podfukuje těsněni na vyfuku na parohách,takže dám novy a uvidíme co to udělá s tlakama,budik mám sehnanej tak to tam zkusim naroubovat kolik to teda vlastně dáva,ale myslim,že hlavni problem bude to těsněni

_________________
Ford Escort combi 1.8D 44kW 91


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2006 22:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 20:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Vladislav-Třebíč
No tak jsem to rozdělal a těsněni špatny,hadica od váhy taky dirka no a hlavně turbo si dalo odchod,takže kdyby náhodou měl někdo turbo navic tak bych měl zájem za nějakou rozumnou cenu

_________________
Ford Escort combi 1.8D 44kW 91


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2006 19:58 
S tím táhlem se dá normálně pohnout rukou?Klapku myslíte u výfuku?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2006 22:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2005 20:23
Příspěvky: 7
Bydliště: Vladislav-Třebíč
s táhlem by mělo jít pohnout rukou a nebo to můžeš vyzkoušet vzduchem,ale musiš mít redukční ventil a tlak 1,3 baru otevřeno naplno jak řiká Pája,klapka je ve vyfukovym potrubi

_________________
Ford Escort combi 1.8D 44kW 91


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2006 22:54 
Tak to zítra musím vyzkoušet,pak dám vědět jak jsem dopadl :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 13:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Musi jit rukou,a le je tam pruzina, takze to de docela ztuha

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 20:37 
Rukou jsem s tím nehnul,ale šroubovákem jo,jde to dost silou,ale zarezle to nebylo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 18:35 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Dotaz..
Tím táhlem by mělo jít pohnout ven? - od baňky? nebo dovnitř.. Mám to docela tuhé.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 09:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Tusim ze vyjizdi z banky ven, jj, vyjizdi z banky ven - do banky de tlak a vysouva tycku

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2006 19:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
ACEMajky píše:
VNT17 z audi A4 (passat B5) - tusi ta 110konovka

Kamos co mi delal priruby zapojil regulaci nesmyslne - vim vice to tlacilo, tim vice to chtelo pridavat na tlaku a steloval to tim doraz sroubkem, takze jsem drzak prevaril na druhou stranu a posteloval na 0,9-1atm. Reguluje se to original bankou (tusim accurator se tomu rika).

Motor takhle najel asi 10, max 20km, me bylo hned jasny ze tudy cesta nevede - ze je to na odrovnani motoru - jinak tohle turbo umi udelat i 2,5atm :) (samo zalezi na jak dlouho :) - snad to neni OT, kdyz je to taky o regulaci :)


Jinak plne s tebou souhlasim ze do regulace radeji nesahat, kor kdyz clovek nema budik v aute. Jinak nejhorsi je taky kdyz nekde zacne netesnit saci soustava za turbem, to pak i budik ukazuje malo a clovek si mysli ze to netlaci a ono to zatim funi jako svin a turbo muze udelat papa


Chtěl jsem se zeptat. To Turbo z audi. Má to vliv na spotřebu a na sílu motoru. Nezkoušel si z 0 na 100?

Jack

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz