George V. píše:
Nějak jsem přehlíd, že máš r.v. 88, takže ani nevím, jestli je to stříkačka, nebo karbec.
ŘJ mají jen stříkačky a reset se provádí odpojením baterky na 15-20 min. Pak se stačí autem tak 8-10km projet - při téhle jízdě se ŘJ učí = sbírá údaje z čidel a nastavuje si hodnoty. V chytrých knížkách se uvádí ještě jiný postupy učení ŘJ. Např. 3 min zahřát na volnoběhu, pak 2 min držet 1200RPM, pak projížďka (ještě je otázka, jestli to dělat při studeném, nebo teplém motoru). Ten reset se doporučuje vždy při provádění výměn filtrů, svíček, čidel, termostatu nebo jiných opravách motoru. Jedinej následek je, že po znovupřipojení baterky budeš muset odkódovat rádio a znovu naladit (pokud takový máš)
. A hlavně nezapomeň vytáhnout klíč ze zapalování a strčit do kapsy, pokud máš centrál, protože při znovupřipojení baterky to může auto zamknout.
Díky moc za návod, tohle mě ještě čeká - měnil jsem lambdu. I když jsem rozdíl pocítil i bez resetu, ale hned dneska to resetnu, at už jsem v klidu, protože jsem měnil i svíčky a kabel svíčky stály 60,- Kč /kus!!!!
čuměl jsem na tu cenu jak vyoraná myš ale ptal sem se jestli jsou dobrý, že si klidně koupím i lepší a bylo mi řečeno, že jsou v pohodě a řek mi to jeden z nejlepších prodejců v KM. zato kabely už tak levné nebyly - 930,- Sem mooc zvědav jak to pojede po tom resetu..
_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL...