No, já sleduju něco obdobného. Nastartuju, motor jde v pohodě, ale řek bych že z výfuku jde málo kouře, nějak extrémně to ale "neplká". Když jsem ten výfuk zkusit přiucpat dlaní, ejhle, začlo to po uvolnění kouřit líp.
Když jsem tuhle zastavil, z výfuku, se ještě dobu mírně kouřilo, zajímavé je, že to šlo také někde zpod zadního tlumiče výfuku.
Než mi v servisu dali těsnění mezi sběrné potrubí a katalizátor, vždy po zastavení po delší jízdě jsem slyšel zpod kapoty šílené lupání, jako když někde něco chladne a kroutí se. To po opravě už nepozoruji.
Auto někdy jede jak drak a někdy se mi ždá, že víc řve než jede.
Chci někdy ten zadní tlumič vrtnout, zda v něm není nějaká voda. Zvenku je celý výfuk v pořádku, ale mám obavy že uvnitř už nějaká zrada je (výfuk mám stále původní).
Občas mám taky pocit, že to chce vyfukovat spíš pletencem za katalyzátorem než standardně koncem výfuku.
U mé jednaosmičky je čidlo teploty vzduchu na plastové rouře sání od airboxu, odhadem tak v půlce směrem k čelnímu sklu.
_________________ Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA
|