fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VELMI VYSOKA SPOTREBA
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 16:58 
Vlastnim ford eskort r.v 98 1,6 B a mam problem so spotrebou ktora je 14l/100.Pri studenom štarte sú otačky 2000/min.Po cca 5-8min klesnu na 900/min.Preradujem pri 2000-2500 otackach.prosim o radu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 00:42 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
1) forum ma funkci hledat, ktera slouzi k tomu aby se clovek podival jestli uz nekdo nemel podobny problem, aby si zbytecne nemusel zakladat nove tema.
2) jako novacek je dobre se trosku nejdriv porozhlednout kdyz nekam prijdu , kdybys to udelal tak by ses docetl mozna docetl neco o cidle teploty motoru a dalsich vecech... :-)

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2006 07:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
okrem tych zavad, ktore tam s najvascou pravdepodobnostou budu, mi vrta hlalavou, ako mozes prerazdovat pri 2000-2500 ot/min.
Akoze vtedy davas nizsi stupen ? (podradzujes)
Pretoze ak je to prave naopak, tak ho skor dusis o teda nie je zrovna pre motor + spotrebu idealne.
A co tyka tych zavad, skus preliezt foru, pouzi hladat, mam za to,ze sa tu prediskutovali uz vsetky (takmer) vsetky mozne problemy ktore sa u tychto aut vyskytli.
Ja osobne by som najprv skusil skontrolovat mechanicke problemy (meranie tlakov) a potom hura do diagnostiky a merania.
good luck
jan

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 09:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
za prvé opravdu stačí trošku pohledat a ne si zakládat nové téma a čekat kdo to tu už po stotisícáté napíše. A řadit na vyšší rychlostní stupen by se mělo při minimálně 3000 nevím, který chytrák ti poradil řadit už při 2000 - to je málo snad i na kamna.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 09:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
LeMans píše:
za prvé opravdu stačí trošku pohledat a ne si zakládat nové téma a čekat kdo to tu už po stotisícáté napíše. A řadit na vyšší rychlostní stupen by se mělo při minimálně 3000 nevím, který chytrák ti poradil řadit už při 2000 - to je málo snad i na kamna.

ty jo já když jedu po městě tak často nedosáhnu ani těch 2000.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 10:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Charlie píše:
ty jo já když jedu po městě tak často nedosáhnu ani těch 2000.


Ja (ak ked na naftaku) tiez mozem v pohode radit pri 2000-2100. Po preradeni hore klesnu otacky daco nad 1500, a to je v pohode aj podla manualu (tabulka min. rychlosti a prevodovych stupnov). Ventile su v pohode aj pri pridani, ozvu sa iba pod 1500 ..

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 12:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
no u toho dízla fakt nevím, to jsem napsal spíš obrazně...
Charlie: no pokud máš benzín, tak ty 2000 je taková minimální hranice, protože jinak se prý za*írá volnoběžnej ventil a celkově to tomu autu asi moc neprospívá.. ale i tak je něco jiného jet s tím po městě téměř bez plynu něco málo pod 2000 a něco jiného je jezdit tak pořád a při 2000 už řadit..

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 12:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
To MARAD: Presne tak nie je to dobre pretoze otacky 2000 su nizsie ako optimalne a ked preradis este na vyssi stupen tak otacky klesnu asi o 1000 a to je uz fakt malo iba sa ten motor trapi ked chces setrit tak aj v meste radit tak 3000 - 3500 ... :wink:

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2006 12:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
@ Marad : tak ma napadlo...skus si zohnat palubny pocitac. Zapojit ho nie je problem, a ak ho budes mas stale za jazdy prepnuty na okamzitu spotrebu sam uvidis, v ktorych otackach/rezimoch je to naj z pohladu vykonu, spotreby a rovnomernosti jazdy.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz