fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: "nejde"zhasnout motor
PříspěvekNapsal: 26 říj 2004 09:21 
ahoj.ve zkratce receno :shock: ->otocim klicem ve spinacce,rozsviti se kontrolky(dobijeni,mazani),otocim jeste dal a motor nastartuje.Kontrolky zhasnou a vse je o.k.Ale problem je, kdyz chci motor zhasnout.Otocim klicem a motor stale bezi.Sviti kontrolka dobijeni.Motor pri otoceni zhasne,kdyz seslapnu brzdu nebo kdyz vytahnu zarovku od kontrolky dobijeni.Takze me napadlo,ze pres tu zarovku jde "zpetny"proud odnekud z dobijeni,ale nevim odkud presne.Nevim jestli tam je nejake dobijeci rele(nic jsem nenasel)Prosim o pomoooc,jelikoz si absolutne nevim rady.diky moc :o


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: kontrolka dobijeni
PříspěvekNapsal: 27 říj 2004 20:28 
Většinou je regulace dobíjení už v alternatoru a z toho vede specialní drat a ten je na indikaci dobíjení je většinou slabšího pruřezu aspoň u mě.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2004 21:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
ta žárovka tam je na uzavření okruhu při dobíjení když ji tam nedáš tak to nenabudí alternátor podle mě máš v háji uhlíky v altíku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2004 22:47 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2004 22:28
Příspěvky: 44
Bydliště: Praha-Západ
Hm, zajímavý případ.
Každý alternátor má dobíjecí relé, tyhle novější typy ho ale mají integrovaný, již ve svém plášti. Přes žárovku dobíjení je skutečně buzený dobíjecí okruh, rozsvítí se tehdy, je-li rozdílné napětí na baterce a na dobíjecím okruhu alternátoru, ať už jakýmkoliv směrem. Svítí buď tehdy, když nedobíjí altík - to skrz ní teče proud z baterky do regulátoru (to je i případ když zapneš zapalování a není nastartováno), nebo když je například hodně vytlučená baterka - to teče zase opačným směrem - tím směrem evidentně teče i tobě, když máš odpojené zapalování od baterky) Máš nejspíš někde šlus mezi dobíjecím okruhem a mrtvou větví zapalování. Jak vyndáš tu žárovičku, přestaneš budit dobíjení a motor logicky chcípne - nemá už odkud brát.

Koukal jsem na schémata, není to již taková sranda, jako u mých starých fiátků, kde je celá elektrika nakreslená na jednom listě formátu A5. Tady to chce opravdu si k tomu sednout a dlouho bádat. Tady je to například všechno přes relátka a stačí, aby jen jediný kontakt relátka zůstal slepený a už je v tom hokej. Jestli budu mít zítra trochu času, tak se ještě v těch schématech trochu povrtám, pak bych ti k tomu možná řekl víc...

_________________
1.4i CVH, CLX Combi, 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2004 02:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
bratr měl něco podobného....důvod: měl vlkost v ve skříni s pojistkami či ve skříni s elektrikou. nechali to důkladně vysušit a jede to v pohodě.

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz