fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Po prvnim nastarovani chcipne
PříspěvekNapsal: 26 bře 2006 15:26 
Ahoj mam problem, po nastartovani studeneho motoru se sice normalne rozjedu, ale jakmile poprve "temer zastavim" tak mi to chcipne, pokud ho vsak nastartuji znovu, tak je vse bez problemu a motor bezi jak ma (pri druhem startovani vsak motor nechce moc nastartovat sice nastartuje, ale treba az po 5sec. - musim to trapit). Zajimave je, ze pokud startuji motor poprve, tak jej nastartuji na "brnknuti" - ihned. Tento problem se u me vyskytoval drive jen zridka, ovsem po vymene oleje je to takrka vzdy (pritom olej je predepsalny Castrol 10W40) - na nem jsem nesetril. Nevite nehodou nekdo cim by to mohlo byt?? Dekuji


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2006 18:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Olejem, čím jiným... Ale vážně, nový olej se asi nesnese se zdvihátkama; do tohohle auta totiž olej 10W40 nepatří, má se používat 5W30 se specifikací ACEA A1/B1. Pokud používáš něco jinýho, můžeš si koledovat o podobný problémy. A navíc, není olej 10W40 jako 10W40. Jseš si jistý, že máš opravdu olej pro benzínový motory? :)

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2006 18:35 
Na stitku je napsan pri posledni vymene oleje typ 10W40 tak jsem jej pouzil znovu, ten stitek je z original servisu od Fordu, tak jsem si myslel, ze vse je OK. Jinak jsem ted do toho nalil kvalitni olej Castrol Powertec 10W40, specifikace to ma ACEA A3/B3, API SL/CF. Ono to zdechalo i drive, ale treba jen jednou z 50. Nyni je to pokazde :( pak jakmile znovu nastartuji, tak je vse OK.


Naposledy upravil Návštěvník dne 26 bře 2006 18:38, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2006 18:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Olejem to asi nebude...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 06:02 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Bezpodminečně ne, ale dlouhodobě ano... Silně to připomíná typickou závadu, kterou už tady několik lidí řešilo - zalepená zdvihátka = podpálené ventily.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 08:28 
Tak tohle vypada na 99% na vadna vyfukova zdvihatka, alespon dle mych zkusenosti. Jak jsem problem vyresil se doctes zde: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4695


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 08:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Mně teď v zimě auto taky často na první nastartování chcíplo a bylo nutné nastartovat podruhé. Ale pak už bez problémů, žádné chcípání při zastavení, na křižovatkách apod.
Vysvětluju si to buď slabší baterkou, ztuhlým olejem, nebo nějakou bublinou v palivu apod.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2006 21:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Potvrdujem teoriu nevhodneho oleja 10w-40 , kde pri dlhodobom pouzivani nastane problem s vyfukovymi ventilmi.
Moj pripad, vymena vsetkych vyfukovych ventilov...

Tak mi vrta hlavou, preco niekomu skoncia zdvihatka a niekomu ventily?
U mna sa automechanik nevyjadroval k zdvihatkam, len mu ukazal ventily, ktore boli fakt seriozne podpalene. Bolo treba aj prebrusit sedla ventilov (pokial viem aj u sacich).

Motor mi ide hodne potichu, takze ususdzujem, ze zdvihatka mam v pohode.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz