fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 21 zář 2024 07:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ventilator chlazeni
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 21:00 
Zdravim.Pánove mám problém s ventilátorem chlazeni.Vubec nejede.Pojistkovka poctivě přepájena,čidlo proklemované a ani se to nehne.Když proklemuji čidlo a měřím na patici motoru ventilátoru tak nic nenaměřím.Už si fakt nevím rady Myslel jsem že je to pojiskovka ale jen jsem ji asi prepajel cvičně.Za každou radu budu rád.Myslíte že by to mohl být motor ventilátoru?Proč ale potom na patici nenaměřím vubec nic.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 21:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Já mám za to,že na patici by jsem měl naměřit napětí až při dosažení teploty při které spíná čidlo ventilátoru.
Motor by byl v čudu pokud by se netočil a na patici si měl napětí.
Skus motor napojit přímo na baterku a uvidíš.
Většinou blbne čidlo.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ventilator chlazeni
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 21:16 
na konektoru cidla jsem stavu nemeril.Pouze jsem ho proklemoval takže čidlo by mělo byt vyloučeno.Poznatek mam jeste ten že necvaká žadne rele pokud proklemuji čidlo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 21:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Matně tuším,že čidlo přerušuje záporný pól,takže ještě skusit,jestli kostří druhej drát co jde od čidla,ale rozhodně bych nejdřív skusil připojit ventilátor na přímo a pak hledat postupně dál

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 22:20 
Offline
Forďák

Registrován: 30 bře 2006 18:43
Příspěvky: 81
po otoceni klicku jde do ventilatoru +, minus se tam dostane az kdyz sepne cidlo, (podle typu motoru), pokud nejde, tak bude neco s ventilatorem nebo kabely, relatko vylouceno to by ti pak nesli stirace a topeni, je to na stejnem okruhu, videl bych to na kabely z cidla pokud je cidlo ok. ale nejdriv rozpoj zastrcku ventilatoru a ty kabely co jdou do ventilatoru propoj myzy sebou, a uvidis co se stane

_________________
Ford Escort 1.6 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ventilátor chlazení
PříspěvekNapsal: 03 dub 2006 23:03 
na konektoru cidla teploty jsem proti kostre nameřil neco okolo 5 voltu ale na patici ventilátoru vubec nic.Kam vedou dráty od cidla a ventilátoru?Určitě do patic pojitkovky že?Jen kdybych šel po drátech at vím.Ráno skusím ventoš připojit na tvrdo a uvidíme.Jinak ventilátor sundám jak?Musí dolu asi selý rám co ho drží?Co mě zaráží nje to že nenaměřím nic na patce ventilátoru.Předpoklad že kabliky jsou ok.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2006 08:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nemáš náhodou problém na té patici u motoru ventilátoru. Už ve dvou případech to byl připečený kabel v tom konektoru. Než se pustíš do vytahování ventilátoru tak zkus přivést 12V třeba od aku a vyzkoušej jestli se po přivedení napětí bude otáčet. Pozor na zkraty až budeš tahat kabel od Aku.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ventilátor chlazení
PříspěvekNapsal: 04 dub 2006 16:45 
Tak chlapi problem vyřešen.Spečeny drat.Dik Stando.No tak vysledek vynikajicí teď už mužu tahat vercajk na ryby i do hodně velkých kopcu.Cvičně přepájená pojistkovka ale zase mám jistotu že je ok.Hned když jsem se vtěch dratech hrabal jsem připojil DO centrálu a celkem v poho i ty blikače celkem šly.Všem díky za rady.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz