fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nestaly vonobeh
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 23:25 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Zdravim. Mam problem s volnobehom, otacky klesaju, stalo sa mi ze to aj zhaslo na krizovatke, bez zavislosti na to ci je motor studeny alebo teply, robi to len niekedy. Volnobezny ventil som vycistil, dal ho tam a nemalo to ziadny vplyv, robilo to to iste. Cital som si viacere reakcie na tento problem, ale vsetci co s tym mali problem maju motory 1.6 ZETEC, ja mam 1.4 EFI. Boli tam viacere rady, ktore este zajtra vyskusam, ale neviem napriklad co je to "krabice s aktivným uhlím". Tiez by som rad vedel ci sa to tyka aj mojho motoru, ze za pravym svetlometom je umiestneni ten saci ventil? Diky . Zajtra sa este ozvem.

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 14:54 
skus este vycistit skrtiacu klapku a resetnut RJ, popripade overit funkciu toho volnobezneho ventilu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 15:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
a jak zistim ci je ten ventil spravny? skusil som ho pocas chodu motoru odpojit, ten konektor od volnobezneho ventilu a motor v tom momente zhasol,co to znamena? Vraj by mal motor zostat bezat aj ked ho odpojim... nie? Este sa chcem spytat jak vycistim skrtici klapku? Staci odpojit konektor a privod vzduchu a potom povolit tie styri sroby? moc diky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 07:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2006 06:39
Příspěvky: 38
Bydliště: Bratislava
matus píše:
a jak zistim ci je ten ventil spravny? skusil som ho pocas chodu motoru odpojit, ten konektor od volnobezneho ventilu a motor v tom momente zhasol,co to znamena? Vraj by mal motor zostat bezat aj ked ho odpojim... nie? Este sa chcem spytat jak vycistim skrtici klapku? Staci odpojit konektor a privod vzduchu a potom povolit tie styri sroby? moc diky.


No ventil volnobehu : Je to aj solenoid cize elektromagneticky ventil.Ak ho odpojis musi zdochnut lebo sa zavrie. Je tam srobik ktorym nastavis volnobeh,mal by byt na pravej strane ventilu. Skus ho vybrat a pripoj na 12V ci cvakne,ci sa nahodou nezasekava. Palivovy filter si menil? Neupchava sa ti vstrekovanie? Skrtiaca klapka by nemala byt spinava ked menis pravidelne vzduchovy filter. Aktivne uhlie je v lavo pri vent. volnobehu je to velke asi 5x2 cm,cierny valcek na hadicke. Vela stastia.

_________________
1.6, 77kW/105 Ps, r.v.:1993 Escort 5 Dver.
1.25 55kW/75 Ps Fiesta 2006 5 Dver.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 21:59 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Mafo: Nech som hladal jak som hladal, ziadny srobik na tom volnobeznom ventile nemam, mas starsieho esca, mozno to mas ine. A este k tej skrtiacej klapke, vzduchovy filter menim pravidelne, ale mozno by mohla byt zasrata.Myslis ze to v domacich podmienkach rozoberem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2006 19:12 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2006 06:39
Příspěvky: 38
Bydliště: Bratislava
matus píše:
Mafo: Nech som hladal jak som hladal, ziadny srobik na tom volnobeznom ventile nemam, mas starsieho esca, mozno to mas ine. A este k tej skrtiacej klapke, vzduchovy filter menim pravidelne, ale mozno by mohla byt zasrata.Myslis ze to v domacich podmienkach rozoberem?


Pardon, ten je pri skrtiacej klapke, je na plochy srobovak. Nemal by to byt problem, ja riesim drvivu vacsinu problemov na parkovisku pred barakom. :-D :-D :-D Minule som sa je..al so starterom v -8C, ina pohoda. :lol: O.i.motor by si mal mat velmi podobny. Princip sa ani po 10 rokoch velmi nemenil.

_________________
1.6, 77kW/105 Ps, r.v.:1993 Escort 5 Dver.
1.25 55kW/75 Ps Fiesta 2006 5 Dver.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 07:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Na ja, ale ty máš mk5 a matus má mk7 a tam žádný šroubek není ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 11:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Ano ano, mám stejný motor (kód F4B) a musím potvrdit, že tam žádný šroubek na štelování volnoběhu (obtokový) není :smt018

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 16:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2006 06:39
Příspěvky: 38
Bydliště: Bratislava
tak pardon. :oops: nemam prehlad o high version

_________________
1.6, 77kW/105 Ps, r.v.:1993 Escort 5 Dver.
1.25 55kW/75 Ps Fiesta 2006 5 Dver.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006 16:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
s tou skrtiacou klapkou som nakoniec nic nerobil.len sme to na volnobehu povytacali asi 10minut a prestalo to.uz som spravil 500km a slape jak novy.ako je to mozne?myslite si ze sa ten problem moze po case vratit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006 22:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Určitě se to může vrátit! Neviděl bych žádnou souvislost mezi vytáčením motoru a spravením se volnoběhu...

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 07:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Spíš to vypadá, že se při tom vytáčení vycucnul z volnoběžného ventilu nějaký bordel a tenteď lépe funguje - asi se ti zadrhával. Každopádně se to může vrátit, chce to ten ventil vytáhnout, vyčistit a namazat. Taky se na to chystám, sice mi to ještě nijak moc nezlobí, ale jistota je kulomet. :smt070

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz