fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Snízeni hlavy
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006 22:28 
Potreboval bych radü mam v haji tesneni pod hlavou a kdyz uz ji budu sundavat tak bych ji chtel snizit a rapidne mam v palnu tak o 2mm co vy na to? zacinam se bat ze to bude hodne.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006 22:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Být tebou, tak se na to vybodnu.
Maximálně ji vzít na magnetku, kde ti srovnají případné nerovnosti v setinám mm, ale víc bych s tím nedělal.

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2006 01:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
2 mm ?

MALO !

Vem to vo centak !






tagy uz zase ? :roll:

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2006 08:12 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
:smt038 :smt023

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2006 10:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Jestli máš dost peněz na nákup 102 oktanovýho benzínu za cenu kolem 50 Kč za litr tak jí o 2 mm klidně vem. Možná ti to přidá i 3 koně. Při nejepšim to ale stejně nenastartuješ, protože se ti opřou ventily o písty.
Pokud jseš nucenej hlavu sundat, tak ji dej tak o 0,3 - 0,4mm, pozvedneš tím kompresi k 10 aniž by tý 1,4 ublížil a zvedneš lehce účinnost na 95okt benzín. Na výkonu to nepoznáš, ale na spotřebě jo.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006 13:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Nedavno sem sundaval hlavu taky z 1,4 motoru. A o dva milimetry bych jí určitě nesnižoval. Moc materiálu na braní tam teda neni. Špíš žádnej. Já osobně bych jí nesnižoval vůbec.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006 16:08 
hele sme ve foru tuning a ne hele babicko kup chleba a nezakopni o kaminek na chodniku.... :evil:

ste .....
dam plastelinu na valec a uvidim o kolik ji ventil zmackne a budu tudiz vedet o kolik to muzu seknout ne?.... potrebuju to snizit o takovou hodnotu aby to motor vydrzel aspon 1000km... vic neni potreba nekde to dam na boudu nebo do stromu... pak vam poslu video at se porad nekoukate na zpravy na nove kde ukazujou jak se naky fene narodilo 10 stenatek..... :-D

ale ten 1,5 je realnej ne ???


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006 16:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
no když chceš mít výkoný auto tak proč si nekoupíš něco silnějšího a kupuješ si 1.4? :roll:

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 07:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Takovejch už tu bylo, co se mu tohle snažili vysvětlit.

Jo a neni to zbytečná práce, když to chceš jenom na 1000 kilometrů. Víš co bude jenom stát práce na frézce a na brusce.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 08:26 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
vzal bych to pilníkem tak o 1.5mm. Ale musíš to pořádně upnout do svěráku a srovnat polohu pomocí zednické vodováhy do obou rovin, aby to bylo rovné.

Pilník nějakej novej, zaskoč alespoň do Baumaxu, řekl bych střední hrubost. Při pilování používej celou délku pilníku, hezky plynule, žádné zbrklosti. A případně si to nech při pilování ofukovat stlačeným vzduchem(když nebude kompresor stačí silnější vysavač, hadici dáš do výfuku(vysavače). ALE POZOR: vysavač před tím vyčisti, ať ti tam nefouká bordel)

Kolik si ubral kontroluj klasika metrem, stačí nějakej slušněj(ale vážně slušnej, né nějakej ovrklanej/opotřebovanej) svinovací.

Trošku práce, ale vyděl bych to tak po dvou dnech hotový, takže když na to vlítneš v Pá večer(sundáš hlavu), tak v Ne večer můžeš skládat a testovat.

Když to vezmeš o 1 - 1.5mm tak se nic neděje, je to Ford

:-D

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 09:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Koukám že Šíša dostal taky básnický střevo k Velikonocům místo vajec :-D

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 11:48 
hosi s vama je to tezky ja nechapu proc si kupujete primalex na vymalovani baraku.... si rovnou kup novej na klic ne? to je ukazka 40% ............... z vas... :evil:

hele nechapu proc si na esco davate krudla... si kup evo 9 a budes to mit v zakladu ne? a rovnou z karbonu.... :evil: :evil: :evil: :evil:


tak vo kolik se to sakra snizuje? ma s tim tady nekdo zkusenosti nebo tady zachvilku budu nejchytrejsi ja??? :D no srovnani a.... me bude stat 40kc.... takze asi tak....


jo a na www.basnikjehlupak.cz muzete psat ty vase srance..... ;-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 12:01 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Ale ale... Princip je někde jinde.

Chtělo se ti naznačit, že dělat tohle u tohoto motoru je čistě jen a jen vyhozenej peníz. A že nebude malej, bo snižování/rovnání hlavy a následné investice se počítají min na několik tisíc, řekl bych, že když to chceš udělat porádně, tak přez 10tis určo.
Tenhle motor je snad ještě CFI a už sám o sobě by měl býti na svém maximu(dlouhodobém).

To už by bylo lepší pořídit 1.6CVH, tam máš daleko slušnější rezervu a komplet motor s elektrykou tě vyjde na nějakejch 5tis(možná jsem i přestřeli), má v základu 105PS a když si s ním pohraješ, tak z něj uděláš slušnýho draka, bo tyhle motory dost dlouho jezdili ve Fiesta Cupu, tudíž asi to něco znamená.

Prostě zhrnuto: snažili se ti poradit, aby jsi se na to vykakal, ztráta peněz a času obrovská a přínos žádný, nebo mizivý. A taky záleží, jaký obrázek mají uživatelé o tobě, bo některé tvé předešlé příspěvky/dotazy dříve byly velmi k pousmání...
Takže je to o tom, jaké jsou obě strany :D

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 15:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
tagy01 píše:
hosi s vama je to tezky ja nechapu proc si kupujete primalex na vymalovani baraku.... si rovnou kup novej na klic ne? to je ukazka 40% ............... z vas... :evil:



jo a na www.basnikjehlupak.cz muzete psat ty vase srance..... ;-)


Tak já bych si ten primalex klidně koupil ale rozhodně bych s ním nevymalovával nějakou kulničku a nedělal z ní obrouvskou vilu.Prostě si uvědom že z hovna bič neupleteš :evil:

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2006 17:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Zcela souhlasím se Šíšou, nechápu proč vrážet prachy do 1.4 když finančně efektivnější je instalovat originál silnější motor od Forda (1.6, 1.8, 2.0). Každý tuning slabého motoru zákonitě rapidně sníží životnost.
V jádru snížit hlavu o 1.5 mm není nic děsivého,ale nechápu jak masivní zlepšení od toho čekáš? Uvědomuješ si že snižením hlavy sice zvýšíš kompresní poměr, ale zmenšíš objem, takže zvýšení výkonu (které asi očekáváš) bude minimální a jiné bláboly...
A na závěr, nevím na co se ptáš, když vlastně nic nechceš slyšet , nechci mluvit za sebe a pět sebechvalozpěvy, ale myslím že dost lidí z nás vidělo Escorta i jinak, než zpoza volantu a když něco napíšou, tak to netahaj z nosu.

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 07:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Teď mám jednu hlavu z 1,4 sundanou ve sklepě. A 1,5 milimetru se z toho podle mě vzít nedá. Tolik materiálu na braní tam ani neni. Mezi hranou tý hlavy a spodním okrajem sacího ventilu je tak 1 mm.

tagy01
Pokud tě to ale tak moc zajímá, tak ti to můžu proměřit přesně. Každopádně na odměření pomocí modelíny, jak už si tu prezentoval bych moc nespoléhal.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 08:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Takže mezi pístem a ventilem mám na prvním válci vůli 2,62 mm. Samozřejmě ta vůle nebude ve všech 4 válcích stejná, protože se mi nezdá, že na těch dílech bude tak velká přesnost. Předpokládám, že se ta vůle bude lišit i mezi motorama stejného typu. Takže bych tam předpokládal vůli cca 2,4 mm aby byla rezerva. Stejně se mi to nezdá moc materiálu na braní. Navíc nějakej ten milimetr vůle by tam měl zůstat. Takže se mi to snižování zdá jako moc práce s žádnym efektem.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 20:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
To Zdenal8: Jen pro informaci, 2,6mm tam je, de jen o to, že když je píst v horní úvrati, tak jsou v jisté fázi otevřeny oba ventily, jak sací tak výfukovej. Říká se tomu překřížení v horní úvrati, a u normálních vaček bývá v tomto okamžiku zdvih ventlilů mezi 1-1,5mm(u sportovních až kolem 3mm) tudíž vůle je daleko menší. Místo pod ventily se prakticky nedá změřit ani modelínou, protože při otáčkách, kterých dosáhnete nelze zaručit 100% naplnění hydroštelů.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2006 08:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Tahle vůle je měřená v horní úvrati při otevřeném ventilu. Měřil sem to hodinkama s přesností 0,01 mm. Extra na hlavě a extra na pístu. Plus těsnění. Ale jak sem psal nebude to určitě na všech čtyřech válcích stejný. No prostě moc místa tam neni, takže nějaký snižování hlavy o 1,5 mm nepřichází v úvahu. Maximálně přeprášit o pár stovek. No podle mě zbytečná práce.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 99 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz