fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 led 2025 21:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 10:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Nagant píše:
...Taky pozoruju určitý vliv vypnutí motoru a opětovného nastartování, pokud auto dobře jede, chce to jet "furt pryč" a nikde nezastavovat, byť by to mělo být zas pro další díly ve Fordu :wink:...

Tohle můžu potvrdit, i když mám jiný motor. Někdy to jede dobře, jindy líně - a rozdíl je opravdu poznat, není to jen domněnka. Vždycky dobře, dokud je motor studenej, jede "na sytič". Až se zahřeje, tak někdy jede dobře, někdy hůř, podle nálady. A ten rozdíl není v řádech dnů, ale během dne a změna je vždycky po dalším nastartování. Mezi není tankováno, nemění se počasí, teplota. Vliv nějakých jiných podmínek jsem neobjevil. Třeba zastavim ve městě, jdu něco koupit, za chvíli jsem zpátky a pak auto jede úplně jinak. Měl jsem připojenej indikátor lambdy a on ukazoval na volnoběh pořád bohatou směs, i když už se motor ohřál. Vypnul jsem motor, hned zas nastartoval a už indikátor ukazoval správně. Nechápu.
Diagnostika bez chyb, termostat OK, svíčky, kabely v pohodě(svíčky nový, kabely zánovní), zkontrolovány obě teplotní čidla, snímač polohy škrtící klapky, MAP, lambda měněná asi před 15-20tkm(uni Bosch).

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 16:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Při dnešním ježdění jsem se zaměřil na to pomalé padání otáček a mohu říci, že po jednom startu to dělalo, co popisoval "jan79", ale asi ne tak markatně jak před výše popsanými opravami. Jinak padaly poměrně rychle. Normálně motor moc nevytáčím, jezdím na spotřebu, tak jsem to ani nepostřehnul.
To, že auto mi někdy přijde línější atd....jak je zde psáno, se mi také stává.
Prostě normální jev, myslím si, že od staršího auto se spoustou elektroniky asi nic lepšího čekat nemůžeme. Tudíž bych to neřešil => pokud nekolísá volnoběh a nežere to dvanáct litrů, je všechno OK.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 20:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
jan79 dělám v Praze a jestli chceš můžu se podívat, jak ti padají pomalu otáčky, ale co píšeš, tak to není tak strašný. U Fordů to je vcelku normální a naopak mi vadí u koncernu VW, že padjí rychle. Naučil jsem se řadit s meziplynem a nemám s tím problém. Klidně se pak můžeš podívat u mého, jak klesají.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 20:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
jan79: Nebo přijeď na sraz a tam budeš mít možnost srovnání se spoustou aut. Jak psal mrazík, ono je to zřejmě pro tento motor "normální". Když jsem se tomu zpočátku divil, známej mechanik řekl, že pomalejší padání otáček je u Zetecu normál.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 20:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Takže plno symptomů podobných, po novém nastartování změna chování otáček, to sedí. Ale s tím vším jezdím i v zimě do 8,5 l/100km, takže, jak píše i -petr-, mě to zase tak netlačí, zvlášť když auto mám prakticky furt v permanenci, takže na nějaké dlouhé laborování není moc času.
To hlavní co mi u toho ale vadí, je že občas při vyřazení zůstanou ty otáčky viset, takže se pak stane, že na křižovatce stojím s 2000 otáčkama.

jan79: taky jsem zvědav na to tvé video, abych to porovnal, já bohužel mám kameru akorát analogovou a ještě ne moc funkční, takže s mým videem by to byl problém

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 21:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Ještě k těm "symptomům" - v mém případě jde jen fakt o drobné rozdíly v chování auta, někdy si říkám, jestli to není jen dojem. Teda s výjimkou toho zvláštního chování po studeném startu, co jsem psal výše.
Neviděl bych v těchto věcech velký problém (zvlášť v mém případě), jezdit se s tím dá a výskyt je nahodilý...

Toko: dobrá spotřeba, já mám 8.1 l/100km

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 dub 2006 08:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
me se to chova podobne kdyz vyradim a nez uplne zastavim tak se otacky drzej cca 1200ot a kdyz zastavim tak klesnou na volnobezny
nekde sem cet nejakej clanek o Focusu ST a tam si redaktor tuto vlastnost velmi pochvaloval, ze to pomaha lepsi akceleraci, proste nemusis tahat motor uplne z volnobehu kdyz se potrebujes pak rychlejc rozjet a psal tam i o tom ze to je proste pro nej kladna fordi vlastnost

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Link na video
PříspěvekNapsal: 18 dub 2006 10:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
No panove, tak som to nejak zbastlil, ale vopred upozrobunejm ze mozte byt sklamani, tak ako ja.
Tento krat mi tie otacky klesali v pohode, netrefil som zrovna ten spomaleny rezim.
link je tuto: http://www.megaupload.com/?d=JAXRSTLN
heslo v zip je moj nick
skuste si najprv precitac ten prvy textak, potom tie v adresaroch.
Dufam,ze ten link pojde, lebo v praci mi to neslo overit, lebo nejaky chytrak z megauploadu prave neco stahuje.
Mobil nosim furt, dufam,ze na buduce sa mi to podari zahytit viac.
Ale sam riadit, vsetko sledovat a este kamerovat je dost fuska :)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 13:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nagant píše:
Pokud by to nebylo třeba, asi bych tu hadici neměnil, jak znám Fordy za míň než pět stovek ta pitomá hadice nebude...

Tak ta hadice stojí u Forda 331 Kč, tedy míň než jsem předpokládal, ale taky nic moc... (ventil 680 Kč).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 13:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Nagant píše:
Nagant píše:
Pokud by to nebylo třeba, asi bych tu hadici neměnil, jak znám Fordy za míň než pět stovek ta pitomá hadice nebude...

Tak ta hadice stojí u Forda 331 Kč, tedy míň než jsem předpokládal, ale taky nic moc... (ventil 680 Kč).

A co by vlastne stalo ak by som to zablokoval, napr tak, ze by som zo stareho rozpadnuteho ventilu urobil proste SPUNT (zaslepku)???

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 12:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Polož si otázku proč tam asi ten ventil je ?

- při jízdě se studeným motorem, kdy ještě netěsní dobře pístní kroužky, stékají zkondenzované zbytky bohaté směsi po studených stěnách válců přes kroužky do olejové vany. Benzín nařeďuje olej a snižuje se viskozita. Naštěstí když se motor zahřeje, tak se benzín začne odpařovat. Jak ho ale z uzavřeného prostoru olejové vany odvětrat?

- Co provést s přetlakem který vzníká při pohybu pístů a tedy změně objemu prostoru pod písty, tak aby nedošlo k vytlačení gufer na klikovce?

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 12:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Jo, v poho, mne je jasne ze ho tam nedali len tak, aj ten neziaduci jav s riedenim oleja s benzinom plne chapem, len riesenie tohto problemu som doteraz videl realizovane len tak, ze sa tento pretlak odvadzal z "vrchu" motora, od ventilov.
Ja sam ten ventil mam a pomerne novy, pretoze v ne-ford servise mi ten stary (rozsypany) iba zablokovali a povedali mi , ze tak mozem kludne jazdit :x
Vymenil som ho, pretoze aj keby som necitil ziadne priame problemy, nemal by som dusu na mieste, kym by tam nebolo presne to, co tam patri - teda funkcny ventil.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 12:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Je jasné, že kdyby motor dobře fungoval bez ventilu tak ho tam nikdy konstruktéři Fordu nedávali. Už skutečnost, že tam ventil navržený je, vede k zamyšlení, že to nějaké důvody mít bude.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2006 13:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Standa píše:
Je jasné, že kdyby motor dobře fungoval bez ventilu tak ho tam nikdy konstruktéři Fordu nedávali. Už skutečnost, že tam ventil navržený je, vede k zamyšlení, že to nějaké důvody mít bude.

Stando, ked sa teda tak nad tym zamyslam :) , dovodom toho je vyuzit tie benzinove pary aj ochranit motor. Niet co dodat.
Tento tu jav sa zvykne nazyvat vlastne kartrove plyny, aspon som to teda tak pocul ja.
Jo, z hora to odvetravat nejde, jedine u OHV motorov. (az teraz mi to trklo)
Ina vec ma napada, ked sa vysype tento ventil, co bol ako som pisal moj pripad (ventil bol plne priechodny), tak do vzduchovej casti sania ide vlastne aj nejaky ten olej...Ja som totiz v tej hube (pene) v airboxe objavil mastnotu. Moze toto sposibit rychlejsie odrovnanie volnobezneho ventilu??? (je tam sice stale vzduchovy filter predsa :roll: a ten ak je v normalnom stave by bordel pustit nemal )

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 10:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Mně se asi před rokem v zimě stalo, že v tom ventilu odvětrávání klikovky asi zmrznula voda(kondenzát). Protože pak když jsem hledal příčinu, tak z hadice od ventilu k airboxu vytekla voda.
Takže se ventil asi zneprůchodnil a přetlak v klikovce vytlačil měrku oleje.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 14:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
jan79 píše:
Ina vec ma napada, ked sa vysype tento ventil, co bol ako som pisal moj pripad (ventil bol plne priechodny), tak do vzduchovej casti sania ide vlastne aj nejaky ten olej...Ja som totiz v tej hube (pene) v airboxe objavil mastnotu. Moze toto sposibit rychlejsie odrovnanie volnobezneho ventilu??? (je tam sice stale vzduchovy filter predsa :roll: a ten ak je v normalnom stave by bordel pustit nemal )


Odvětrání klikovky (kartru) vede u Zetecu do sání, a to do částí před vstřikovače. Volnoběžný ventil tedy nemůže být nijak ovlivněn, protože je v systému sání před těmito kanálky. viz foto:
Obrázek
hadička od ventilu je napojená na nátrubek úplně vlevo

Co se týče odvětrání do airboxu, tak to je odvětrání s ventilového víka a s odvětráním klikovky nijak nesouvisí. Viz pohled na motor bez hlavy:

Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 14:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Standa píše:
Odvětrání klikovky (kartru) vede u Zetecu do sání, a to do částí před vstřikovače. Volnoběžný ventil tedy nemůže být nijak ovlivněn, protože je v systému sání před těmito kanálky
hadička od ventilu je napojená na nátrubek úplně vlevo

Co se týče odvětrání do airboxu, tak to je odvětrání s ventilového víka a s odvětráním klikovky nijak nesouvisí. Viz pohled na motor bez hlavy:

Diky moc Stando, ja som myslel, ze tam je len 1 spoj, z toho ventilu do air boxu a dost. (ono tam popod rozdelovac je trochu spatne vidiet, a ja
som to este rozobrate nemaj. A teda dufam,ze ani nebudem musiet to rozberat.
Dik este raz.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 20:40 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Nerad bych to zakřiknul, ale od soboty už otáčky nezůstávají viset a normálně při přeřazování padají. V sobotu jsem šel proměřit teplotní čidla vzduchu i kapaliny (obě vypadaly OK) a při té příležitosti jsem propláchnul MAF lihem. A od té doby to jede normálně. Tak nevím, jestli byl znečištěný MAF nebo špatné kontakty na čidlech, ty jsem ale měl už párkrát odpojené a nic se nedělo. Tak doufám, že to vydrží.

Při té příležitosti bych se chtěl ale ještě zeptat. V MAF jsou dvě drátová čidla, jakou mají mít barvu? Já mám to delší bílé, ale kratší je tmavé až černé. Tak nevím, jestli není ještě nějak zanesené. Rád by to důkladněji vyčistil než jenom propláchnutím, ale strčit tam štětec mi připadá nebezpečné, tak jsem uvažoval že MAF rozeberu, ale samozřejmě :( příslušný šroubovák doma nevlastním a když jsem se dneska díval v železářství, tak ho taky neměli. A to je druhý dotaz, nevíte jaký je to typ, jedná se o nějaký ten bezpečnostní Torx nebo něco jiného? Hvězdička u Torx se mi zdá více špičatá než je otvor v hlavičce.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 20:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
@Toko : Ja som mal na tych drotikoch od MAF prach, alebo nieco take, omyl som to benzinom a jemnym stetcom. Potom som to nechal vyschnut.
Co sa tyka toho sroubovaku: To myslis na tie dve sroby s hviezdicovym "imbus" otvorom?
Ak ano, tak ja som kupil za cca 250 kc sadu hadam vsetkych druhov tychto nastavcov v Baumarkte. Celkom spokojnost.
Myslim ale, ze sa to da normalne vycistit aj bez rozberania samotneho MAF, akurat, ze musis rozpojit sacie potrubie.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 21:19 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
jan79: já jsem to taky opláchnul, sice lihem jak píšu, ale to není až tak důležité, ale když jsem zkoušel štětec, tak jsem měl takový nepříjemný pocit, abych ten drátek neprotrhnul, protože jsem pořádně neviděl, jak hluboko ho mám zasunutý. Takže bych to raději čistil úplně demontované. Samozřejmě jsem to i s tím kusem potrubí měl venku.
Ale stejně, nevíš, jakou měly ty drátky u tebe barvu, jestli se mám snažit to ještě více vyčistit (černou do bíla :D ).
Ten šoubovák to je ono, ta hvězdička, akorát, že musí mít dutý vnitřek, ty šrouby na MAFu mají uprostřed výstupek. No a právě že jsem viděl jenom běžné hvězdičky bez dírky. Zkusím ještě nějaké ty Bau....

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz