Tak sjem v sobotu jel domu z Prahy, po ceste zacal slejvak jako svina a za Kurivodama (kdo jezdite na mimonsky valky, mozna ot znate) jsou vyjety koleje jako svina, takze ze me byl kropici vuz jako prase - voda litala vsude a vcera kdyz jsem zase vytahl autak, tak slisim nejake bzuceni od motoru, tak to zkoumam a zjistil jsem, ze je otnejaka kladka, doufal jsem ze to bude na altiku ci nekde kde je to pristupne vode, ale pri poslechu od kola z boku s emi zda, ze to de od rozvodu, rozvody maji nalitano 40 000km a meni se pokud se nepletu po 60 000km, vodni pumpa menena pred 2 roky (asi 20-30 000km), ta by to snad byt nemela, pred asi 1-2 mesici byli rozvody dole - manik mi zabrusoval ventili a celej motor steloval, mam podezreni ze za to muze ta voda, alezase je to kryty, i kdyz voda se dostane vsude, jaky navrhujete dalsi postup? Mam s tim jezdit a vychazet z toho, ze ot prestane a utesovat se tim, ze kdyz je kladicka slyset, tak se toci, nebo mam jeste jednu radu, sundat kryt a zkusit zjistit ktera to je a popripade ji zkusit trochu namazat - úprostriknout, jestli to neprestane...
zvuk je to jako kdyz bych dal nejaky elektromotorek do motorovyho prostoru - takovy bzuceni zvysujici se s otackama, nebo podobny jako kdyz trapite servo v krajni poloze, dnes rano jsme poslouchal na volnobeh u kola a je zhruba z mista rozvodu slyset pravidelne pisknuti (zabzuceni) - takze v malych otackach to nekde asi dre ci co to tam dela jenom v jednom miste..... - de mi hlavne o cestu do Jihlavy, jeslti to resit pred ni, nebo az po ni.... popripade, pokud ot bude kladka, nechat vymenit kladku, nebo rovnou cele rozvody se vsema kladkama?
_________________ ACEMajky Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018 Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost: Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997 Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
|