Wix píše:
Takže aktuální závěr č. 1 :
Na diagnostice byla zjištěna naprostá nefunkce nové lambdy, po zahřátí jde průběh napětí za roh. Objednali jsme novou, origoš Bosh. Není lambda jako lambda a to, že má 4 dráty, ještě neznamená, že je vyhřívaná.
Závěr č. 3 :
Indikátor činnosti lambdy mám už hotov, zítra šupe do auta. Tišťák mám navržený, někde ho šoupnu na web s návodem. Bude mít na přepínač i funkci indikace natočení šktící klapky.
Ad 1 - praveze sa mi zda, ze ak su 4 vyvody, tak je vyhrievana. (2 droty na signal, 2 na ohrev)(napr. LS z Feldy a pod, kt. kopec ludi tu z fora uziva v zdravi) . Kazdopadne tym, ze si objednal orig. LS si urobil dobre, akurat je dost draha, ale co uz....
Ad 3 - ja indikator tiez mam, a tiez som spekuloval,ze urobim to same na skrt. klapku. Je tam vsak mensi detail, pre ktory som sa na to vykaslal.
A sice:
Na indikatore mas cely rozsah rozdeleny do 10 LED. Ak to das na LS, tak je to fajn, pretoze tam Ti staci akoby hrube zobrazenie, po 0,1 V.
Lenze skrt. klapka ma velky rozsah, od nejakych 0,8 - 5V, u vraj sa to zvycajne drbe u tej spodnej hodnoty.
Takze 1 LED bude na 0,5 V a to mi pride prave na to zle. Ja by som na to chcel prave zobrazovat tu spodnu hodnotu nejak presnejsie. Nestaci mi, ak tam bude ta spodna v kuse svietit a po jemnom pridani, pri 1V tam budu svietit dve. (nemusi byt totiz jedno, ci tam bude 0.6 alebo 0.9V)
Prave v tej dolenej hranici by som to ocenil tak jemnejsie...
Ale kazdopadne nicomu tym neuskodis, takze ak Ti to vyhovuje, tak pohoda
Ja som testoval skr. klapku tak,ze som mal na sedadle spolujazdca voltmeter. Pozoroval som to asi pol hodiny pocas jazdy, a vsetko vypadalo byt tak ako ma...ani diag nevyblikala problem so skrt. klapkou.