fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 22:38 
mam takovy problem jel jsem s mym fordem a najednou chcipl uplne stejne jako by dosel benzin takze i kdyz rucicika ukazovala porad dost myslel jsme ze je mozna neco s plovakem a ze dosel benzin tak jsem si nechal dovezt benzin avsak nepomohlo to... pote jsme z toho vydedukoval ze pri seponuti klicku do polohy 2 jak zavrci palivove cerpadlo ze vubec netlakuje benzin do palivoveho filtru... tak jsem sundal nadrz a vytahl cerpadlo a potvora i kdyz relatko bzuci nic netlakuje... tak se chci zeptat jestli nevite v cem by mohla byt chyba a jak to kdyz tak zpravit... predem dik...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 09:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Je to nějaké zmatené. Prvně píšeš že jak zabzučí čerpadlo ale netlakuje se benzín a pak že když zabzučí relátko tak nejede čerpadlo.
To jsou informace vcelku o ničem. Relátko nemá co bzučet, to jen může cvaknout, jako že se seply kontakty.
Otázka:
Jaké napětí je na konektoru palivového čerpadla při sepnutí klíčku do polohy II.
Otáčí se čerpadlo připojené na konektor v poloze II nebo ne ?

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 17:46 
no čerpadlo jen zabzuci a dal uz nereaguje a na konektoru je napeti 9,1V ... opravdu nevim co by to mohlo byt jedine co me zatim napadlo ze by byla praskla membrana...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 22:53 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Zkoušet čerpadlo jen tak na klasické elektrice(jako zapojení) je dost o ústa, protože je tam to časovací relé, které zezačátku jen natlačí a pak to vypne(znova to spustí asi až dostane signál od motoru, že se startuje a začne zas vrčet). Takže to, že ti čerpadlo při zapnutí klíčku spustí/zavrčí a pak nic je v pořádku. Čerpadlo ozkoušíš tím , že si na něj přivedeš natvrdo 12V od baterky a pak můžeš testovat tlak apod.
A pozor: zkoušet čerpadlo jentak ve vzduchu je dost nebezpečné pro něj. Ať se to bude zdát búhví jak hloupé, čerpadlo je benzínem chlazené a i trochu mazané, na vzduchu dost trpí. V nádrži nemůže dojít k výbuchu, bo tam není dostatečné množství vzduchu. Prostě čerpadlo není hermeticky uzavřené, benzín ho omývá všude a hlavně chladí.
Dedukce ti nepomůže. Nejlepší je to zapojit zpět do okruhu a sundat vývod z filtru, popřípadě odpojit palivové vedení, co vstupuje do vstřiků. Pak normálně zkoušet startovat > zda ti z toho stříká benzín. Pokavaď ano, je problém někde jinde(vstřiky, elektrika na ně, zapalování), pokavaď nestříká, tak zkontrolovat vedení, filtr a pod.
Ale jak říkám, je normální, že před startem zabzučí jen chvíli.

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 13:13 
ja si prvne myslel ze je to ucpany palivovy filtr jenomze ono to netlakovala ani do nej a kdyz jsem sundal nadrz a odpojil hadicky a zksuiů dat klicek do polohy 2 tak to jen zabzucelo a vubec nic to netlakovalo...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2006 14:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jen taková spekulace - je na sací hadičce v nádrži nějaké sítko? Nemůžeš ho mít zacpané nějakým svinstvem?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2006 15:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2006 15:58
Příspěvky: 43
Bydliště: Banská Bystrica
Mam otazku. Po zvrtnuti klucika do polohy II musi vzdy cerpadlo zabzucat alebo len vtedy ked sa musi natlakovat system? Mne totiz bzuci dost malo, tak 50 na 50. Moze byt chyba v relatku?

_________________
XR3i, r.v.1/1987, L4B 66kW/90PS, 189000km, decentný tuning s originál spojlermi RS od Zender a k tomu velké 16" kolesá v rallye štýle, proste jedinečný vzhľad RED ARROW, Slovak Air Force MiG-21 FISHBED Fans


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz