fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 led 2025 21:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 21:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Ja som sice mal vonku, pretoze tie derave hviezdicove nadstavce v tej sade mam, ale ak mas stetec s dlhymi "chlipmi" tak tomu nic nespravis.
Co sa tyka farby, boli oba takmer rovnake pokial si dobre pamatam. Farba bola nieco medzi sedou a striebornou. Vypada to krehko, to je pravda, ale s jemnym stetcom tomu fakt nic nespravis.
V tom Bau...to isto najdes, obycajne je tam niekolko typov sad s 60 az 100 bitmi.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Naposledy upravil jan79 dne 27 dub 2006 07:28, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2006 22:20 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
jan79: dík, já myslel, že by oba měly mít obdobnou barvu, ale zatímco ten delší mám asi jako ty, bílošedý, tak ten kratší je šedočerný, takže ještě budu muset trochu čistit. Ale jestli ten můj problém je opravdu v zašpiněném MAF, tak to rád vyčistím.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 07:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
@ Toko : Ak chces, tak o vikendu to mozem niekedy pozriet, uvidim, ci sa mi pocas cca 1500 km nezadrbali znovu :)
A aspon si budem isty ci je trosku tmavsi ten viac v strede, alebo ten pri kraji.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 08:23 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Padanie otacok za studena:
Vcera som skontroloval hadicu od ventilu odvetravania klukovky a vzadu v mieste kde sa hadicka napaja na sacie kanaliky bala prasknuta. Prasklinu som zatial omotal izoacnu paskou a zrazu volnobeh za stdena OK. Zajtra kupim novu vymenim a bude vybavene.

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 08:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
O tom to právě někde psal Skaldal. :smt023 (v tématu o ventilu odvětrávání klikovky).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 08:58 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Mal som pocit, ze to tu uz niekde bolo, ale nemohol som to najst. ale kedze tu ma s tym dost ludi problem, tak som to napisal znovu, lebo niektori sa to snazia riesit dost zasdnymi a drahymi sposobmi, tento sposob je dost jednoduchy a snad aj lacny, to uvidim ked kupim novu hadicu. Pri problemoch je dobre zacat od tejto hadice.

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 09:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jasně, jen že některé věci se potvrzují, tak jsem to myslel... Ten palec nahoru byl pro Skaldu, jen jsem nějak nenašel nepoťouchlý smajlík se vztyčeným palcem.
Ta hadice stojí u Forda kolem 300 Kč (resp. mně řekli cenu 331 Kč).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 11:15 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
No neviem ktoru hadicu myslis, pretoze ja tam mam dlhsiu ako je ta, ktora je na fotkach na tomto WEBe. Ta moja je dlha skoro 1meter.

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 21:47 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
jan79 píše:
@ Toko : Ak chces, tak o vikendu to mozem niekedy pozriet, uvidim, ci sa mi pocas cca 1500 km nezadrbali znovu :)
A aspon si budem isty ci je trosku tmavsi ten viac v strede, alebo ten pri kraji.

Jestli budeš mít možnost a chuť, tak budu samozřejmě rád. Dík

Dnes jsem absolvoval Baumax a bohužel šroubovák hvězdičku s dírkou neměli, ani samostatně ani v sadě nástavců. :( Tak budu průběžně zkoušet další železářství.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 21:53 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
To Toko:
Na starych IBM masinach, ked som este nemal sroubovaky s dierkou, som to riesil tak, ze som ten kolik odrazil a v pohode odsrouboval obycajnym Torx sroubovakom.

_________________
ESCORT 1,6 16v ZETEC, Kombi, r.v. 11/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 08:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Toko píše:
jan79 píše:
@ Toko : Ak chces, tak o vikendu to mozem niekedy pozriet, uvidim, ci sa mi pocas cca 1500 km nezadrbali znovu :)
A aspon si budem isty ci je trosku tmavsi ten viac v strede, alebo ten pri kraji.

Jestli budeš mít možnost a chuť, tak budu samozřejmě rád. Dík

Dnes jsem absolvoval Baumax a bohužel šroubovák hvězdičku s dírkou neměli, ani samostatně ani v sadě nástavců. :( Tak budu průběžně zkoušet další železářství.

Kurna, ja som sklerotik na nazvy kramov,
to som kupil v tom, kt.je obycajne vedla Globusu, to je Wallmarkt, alebo tak nejak, vsak ze?
Toko, prepac, mrzi ma to :oops:
EDIT: Idem si napisat do mobilu pripomienku, ze to mam pozriet, aby som to nahodou nezabudol a tym padom aspon trosku kompenzoval moju dezinformaciu.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 08:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Včera jsem ten MAF čistil, ty odpůrky mají oba takovou bílošedou barvu, neviděl jsem na nich rozdíl. Čistil jsem to asi před třičtvrtě rokem, bylo to teď po vyndání čisté (tehdy to vylo docela zanesené).
Ale mám podezření, že ten MAF měří špatně, při volnoběhu 2,2 - 3 g/s, při 2000 ot./min. cca 5 g/s, při 3000 ot./min. 8g/s. To by při těch 3000 otáčkách odpovídalo cca 29 kg/h a to se mi zdá hodně málo.

Hrubým výpočtem jsem dospěl, že při 20° C a suchém vzduchu by měl být průtok při 3000 ot. /min. cca 55 g/s ~ 198 kg/h.

Nebo si to saje vzduch někudy jinudy...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 08:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Nagant píše:
Včera jsem ten MAF čistil, ty odpůrky mají oba takovou bílošedou barvu, neviděl jsem na nich rozdíl. Čistil jsem to asi před třičtvrtě rokem, bylo to teď po vyndání čisté (tehdy to vylo docela zanesené).
Ale mám podezření, že ten MAF měří špatně, při volnoběhu 2,2 - 3 g/s, při 2000 ot./min. cca 5 g/s, při 3000 ot./min. 8g/s. To by při těch 3000 otáčkách odpovídalo cca 29 kg/h a to se mi zdá hodně málo.

Hrubým výpočtem jsem dospěl, že při 20° C a suchém vzduchu by měl být průtok při 3000 ot. /min. cca 55 g/s ~ 198 kg/h.

Nebo si to saje vzduch někudy jinudy...

@Nagant: to si takto odvodzoval z tej charakteristiky MAF?
(to si budem pripadat ako znova na strednej pri el. meraniach :) )
Skusim to asi aj, a pokial bude zajtra vonku nejak normalne, tak to MAF aj odfotim, mozno bude mozne vidiet aj rozdiel vo farbach tych dvoch "dratkov".

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 08:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ne, té charakteristice se chci právě v realitě nějak přiblížit. Resp. jsem i podle ní zjistil, že něco není v pořádku.

Dobře, uvedu základní postup výpočtu, snad jsem někde neudělal zásadní chybu v úvaze.

Za 1 otáčku sají celkem 2 válce. Tedy u mého motoru 0,9 l vzduchu. Při 3000 ot./min, tedy 50 ot./s. to odpovídá cca 45l/s. Suchý vzduch má při 20° C hustotu 1,2047 kg/m3, tedy 1,2047 g/l. Vynásobením tedy dostávám tedy cca 55 g/s.
(A to opravdu grafu průběhu MAFu ve spodní části relativně lineární odpovídá.)

Přitom zanedbávám ostatní vlivy, ale vše mne navádí k tomu, že bych se měl pohybovat v desítkách g/s, nikoli v jednotkách.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Naposledy upravil Nagant dne 28 dub 2006 09:05, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 09:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Nagant píše:
Ne, té charakteristice se chci právě v realitě nějak přiblížit. Resp. jsem i podle ní zjistil, že něco není v pořádku.

Dobře, uvedu základní postup výpočtu, snad jsem někde neudělal zásadní chybu v úvaze.

Za 1 otáčku sají celkem 2 válce. Tedy u mého motoru 0,9 l vzduchu. Při 3000 ot./min, tedy 50 ot./s. to odpovídá cca 45l/s. Suchý vzduch má při 20° C hustotu 1,2047 kg/m3, tedy 1,2047 g/l. Vynásobením tedy dostávám tedy cca 55 g/s.

Přitom zanedbávám ostatní vlivy, ale vše mne navádí k tomu, že bych se měl pohybovat v desítkách g/s, nikoli v jednotkách.

Je mi to jasne, ze si sa chcel priblizit tej charekteristike, len som vahal nad tymi vypocitanymi hodnotami.
Moj nazor je taky, ze sice na to ides dobre, ale beries to uvahy koeficient plnenia akoby 100%.
A ono tomu tak podla mna nie je.
Ten vzduch je totiz vo vzduch. sustave v podstate smerovany, a tym aj brzdeny. Nemyslim si teda, ze sa ho do valca nasaje celych 0.45L (1.8L / 4valce). Proste sa podla mna nestihnu vyrovnat tlaky a tym padom toho vzduchu tam bude rozhodne menej nez 100%.
Podla mna Ti tam chyba nejaky koeficient skutocneho mnozstva, cize plnenia.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 09:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ano, to máš asi pravdu, uvědomuju si, že při těch řekněme 3000 ot./min to bývalo řekněme 25-30 g/s.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 09:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Nagant píše:
Ano, to máš asi pravdu, uvědomuju si, že při těch řekněme 3000 ot./min to bývalo řekněme 25-30 g/s.

Otazne je, ako zistit, kolko tam teda toho vzduchu skutocne ide.
Myslim inym sposobom ako cez MAF. Budto si to zistit nejak od vyrobcu motoru, co sa nam podla mna moc nepodari, alebo tam do vzduch. okruhu nadrbat nejaku inu vahu vzduchu. (co je sice teoreticky mozne, ale prakticky dost obtiazne)
Bolo aby sa treba dodrzat v danom mieste pre danu sondu specifikovany priemer potrbubia atd.
A nemyslim si,ze by sa niekomu z nas chcelo takymto sposobom "dodrbat" si sacie potrubie.
Keby sa to vsak podarilo, bolo by to super.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 20:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Takže skoro týden od prvního čištění MAFu utek a auto stále jezdí dobře, takže teď to vyčistit dokonale a na chvíli by mohl být klid.

jan79: Ten obchod, to je jedno, někde je snad mít budou, já už je viděl na internetu, akorát, že nevím, jaká je to přesně velikost, tak jsem to nechtěl objednávat. A dneska jsem na ně narazil i v jednom železářství ve FM, akorát, že měli buď malé nebo až velké, ty správné nebyly. Ještě to byla zajímavá kombinace nástavců hvězdiček na gola sadu.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 21:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Na mém autě je to velikost 20, torx s vývrtem. Koupil jsem sadu vrtaných torxů od BGS.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2006 21:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Nagant: Díky za tu velikost, i když jsem podle těch, co jsem dneska viděl usuzoval spíše na velikost 30. Měli totiž 45-50 a pak nějaký malý 05 až 10

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz