fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 558 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2006 09:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Zadni nosniky na mk4 se prodavaji okonce ve dvou variantach... jedna kratsi a druha delsi... ta kratsi vyjde tusim neco kolem 600,- takze zalezi na tom, jak moc to mas chyceny. Doporucuju www.mjauto.cz , rozumi tomu, jsou mili a maji dobre ceny. Vzdycky kdyz neco potrebuju, tak jdu tam.
Uprimne, videl jsem uz myslim docela dost mk4 ale zdravy nosnik snad jen na jednom (a to je celkove az neuveritelne zachovala kastle). Proste je to klasika.
Kdyztak porid nejakou fotodokumentaci z opravy, taky me to ceka (a urcite vic lidi) tak by se nejake ilustracni foto hodilo

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Prorezivění prahů
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 18:14 
Ahoj všichni.Máte někdo zkušenost s prorezivěním prahů? Při přezouvání kol po zimě jsem objevil v prahu pod předními dveřmi díru :( Na druhé straně to dopadne brzy stejně, je to jako perník (podle všeho zatím jen vepředu). Jinak kastle naprosto zdravá, spodek jsem nechal nastříknout..dost mě to překvapilo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 18:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Lidi nejdřív zkuste fci HLEDAT!!!!!!!Pak vše zbytečně roztahujeme :evil:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5594

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2006 18:32 
Já to četl, zajímalo mě ale, jak moc lidí má tento problém. Máš ale asi pravdu, příště to připíšu do stávající diskuse. Omlouvám se.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 15:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Ja ma na 97-ke ten isty poblem. Mam taky pocit, ze za to moze v 1. rade skutocnost, ze nemam (vlastne predchadzajuca majitelka-Nemaka) na prednych kolesach zasterky.

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 17:25 
Taky jsem je neměl. Je možné,že by to pomohlo, ale nevím jestli zástěrka úplně těsní mezeru mezi podběhy a prahy. Nedávno jsem zátěrky dal,ale ne orig. a ty moc netěsní. PS:Prohlížel jsem důkladně ty prahy a vzadu jsou taky načaté. Asi je nechám celé vyměnit.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 19:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to nechapu, moje auto zimu nejezdi, ale kdyz jsem esco kupoval a schanel ho, pak jeste s kamosem jedno esco tak zadny nemelo deravy prahy, maximalne zadni lemy ale prahy ne...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2006 22:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Ja som kupoval Escort z Nemecka od dakej Nemky. Bolo mi na prvy pohlad jasne, ze to auto stalo niekde vo vlhkom prostredi. Pod zadnymi dverami boli normalne zelene riasy. Takze dovod hrdzavych prahov je mozno aj to ..

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2006 10:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Prahy, lemy a zadní nosníky na Escortu jsou snad rezavé už z výroby. Pokud je nemáte nedávno meněné, tak se smiřte s myšlenkou, že jsou více či méně rezavé. Toto pravidlo bohužel platí bez vyjímek.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2006 15:24 
Připojím se s dotazem
Stříkáte někdo do prahů motorový, hydraulický, nebo jiný olej, který pak vyvzlíná a tím chrání vnitřek prahů?

Jinak po týhle zimě mám v pravém prahu taky díru, takže přemýšlím co s tím. Zatím se mi nechce dávat to na vyvaření, nebo komplet nový práh, a tak asi vezmu kus plechu který provrtám, pronýtuju a vše zamáznu ještě tekutým kovem a navrh přetřu gumoasfaltem. Před pár lety jsem tekutý kov použil při opravě blatníku na škodě 105 a vydrželo to min. 2-3 roky, pak jí prodali.

Já vím, je to prasárna, ale co myslíte, má to smysl?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2006 16:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Štěpán píše:
Připojím se s dotazem
Stříkáte někdo do prahů motorový, hydraulický, nebo jiný olej, který pak vyvzlíná a tím chrání vnitřek prahů?
Jinak po týhle zimě mám v pravém prahu taky díru, takže přemýšlím co s tím. Zatím se mi nechce dávat to na vyvaření, nebo komplet nový práh, a tak asi vezmu kus plechu který provrtám, pronýtuju a vše zamáznu ještě tekutým kovem a navrh přetřu gumoasfaltem. Před pár lety jsem tekutý kov použil při opravě blatníku na škodě 105 a vydrželo to min. 2-3 roky, pak jí prodali.

Já vím, je to prasárna, ale co myslíte, má to smysl?

Ak odstranis staru hrdzu a osetris to vo vnutri co najlepsie, tak to zas taka prasarna nebude. Prasarna je ked niekto na cistu rez nainstaluje nejaky kryt, a pod tym krytom to krasne hrdzavie dalej.

Co sa tyka tej vyplne, ja som doma nastriekal do dutin nejaku zmes, ktora je prave na to. Nespomeniem si nazov kurna, snad rezistin alebo tak nejak.
Rozrabal som to s tech. benzinom a striekal som to normalne cez pistolu s hadickou. Potom to zatuhlo a na spodku auta som z toho take vysiace "rampouchy" v miestach, kde to chcelo vytiec von.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2006 16:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Nejlepsi pry je rezistin,olej(ted nevim jaky)a fermez.Vsechno 1:1:1.Popripade zredit technicakem(nebo redidlem).Chystam se na spodek i dutiny.Do dutin jen ridsi.Moc ekologicky to neni ,ale hlavne ze to nebude rezivet.Tohle mi poradil nekdo z nas(uz jsem zapomnel kdo) a logiku to ma.Co je v oleji nerezavi ne?Jo a mista co jsou videt rezava, vemu asi piskovaci pistoli.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2006 15:37 
Tak jsem chtěl omrknout, jak velké místo je postiženo korozí na pravém prahu ..nevím co mě vedlo k tomu, abych to na chalupě zkoumal v pondělí kolem poledne, když moje žena se chystala brzy odpol zpět domů do Prahy.
Jen lehce jsem zatáhnul za kus barvy, která se z prahu olupovala. Tento kousíček držel pohormadě hromadu rzi, která se vysypala jak kdyby to byl písek... 60% se vysypalo samo, 20% jsem odlomil rokou, 20% jsem odrthnul kleštěma.
http://sweb.cz/stepan.weiss/IMAGE_00001.jpg
http://sweb.cz/stepan.weiss/IMAGE_00002.jpg
http://sweb.cz/stepan.weiss/IMAGE_00003.jpg

Místo jsem lehce očistil (rozhodně se tomu nedá říci odrezil, přikryl hliníkovým plechem, protože ten šel lehce tvarovat, pronýtoval, přetřel gumoasfaltem a po cca 4 hodinách měl hotovo. Foto výsledku jsem v tom spěchu zapomněl.

A co dál, nechat vyvařit část prahu, nebo nechat vyměnit celý? Jak dlouho to pak vydrží?.

To co jsem udělal je dočasné řešení, ale víme jak to bývá s dočasnými řešeními...mohlo by to tak rok vydržet, co? nebo třeba dva , co? :smt102


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 07:06 
No něco takovýho sme měly taky a prahy sme koupili nový a vyměnily.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 08:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Dutiny vystříkávám transformátorovým olejem a po týdnu to vezmu Rezistinem ML.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006 19:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Pady:Nasel jsem olej Elaskon SK-H.Je dobry na konzervaci i ve slanem prostredi.Jeste ho sehnat.Neni lepsi nez ten transformatorovej?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 07:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
To Karel: To nevím,ale trafo olej se sežene lépe.Já ho vždycky vyžebrám někde na dráze,nebo na trafačce.Stačí použitej.Používá se k chlazení převáděcích VN trafostanic.
Novinkám se nebráním,ale používám ho již 12 let a naprostá spokojenost,prostě vyvzlíná sám tam kam se nedostaneš.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Pro Štěpána
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 09:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No máš to hezký, celý zlatý. Jako já před třema rokama. Vyléčit to bylinkama nepůjde, tady pomůže pouze chirurgie. Rez je svině, a musí pryč. Místa postižená vrakovinou se musí odstranit až na čistý kov. Podle obr. je chycená i výztuha. Nezbývá než opatrně otevřít a vyvařit. Záleží na tom, jak si auta ceníš a jak dlouho ho chceš mít. Pokud je to víc zdravý 70%gut a víc vyvařit, jestli je to půl na půl a míň vyměnit celý. Ten trafoolej moc nedoporučuju, páč jsem od fochu, a starší typ obsahuje karcinogeny. Auto sice nerezaví, ale v létě v rozpáleným autě látky z oleje těkaj, takže dostaneš dávku jako bys kouřil startky bez krabku denně. Výborná věc pro kindroše. Nám jednou uteklo 5 litrů z trafa a odvezli dvě tatry zeminy okolo, tak je to zdravý. Rezistin je klasika a úplně stačí, dobře rozředěnej a ohřátej. Zbytek zvládne sluníčko,když je to dobře prolitý tak se to rozleze všude.viz já dole v popisu auta

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 13:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2006 00:42
Příspěvky: 363
Bydliště: České Budějovice
A je to v prdeli....... O víkendu jsem byl na chalupě u kámíka....v neděli jsem vyjížděl ze vrat a nevšim jsem si takový kopičky dřeva... Mno nic...Nic jsem neviděl, tak jsem jel...
A dneska to se mnou u auta skoro seklo... Pro něco jsem se nahnul a uvidl tu hrůůůůůzu...

V prahu díra tak 25cm dlouhá a 5cm široká.... Sypou se z ní kousíčky urezlého plechu....

Tak a ted k věci..
Jelikož na tom nejsem zrovna finančně nejlépe, tak bude asi pro mě schůdnější vyvaření, ale nevím jestli to má cenu. Aby to po zimě neupadlo...

A kolik si tak cca myslíte že si průměrnbě vezmě klempíř za práci - Vyvaření zadní třetiny prahu + navaření obou dvou zadních lemů???

A co s tím potom když to navaří...na lak mi určitě nezbyde, tak co s tím...Alespon to zakitovat,nebo natřít základovkou a počkat do příští výplaty???

_________________
Ford Escort, r.v. 97. 1,6l 16V
Klima, airbag,el.okýnka,naj. 180000, lemy a prahy po vyvaření, ovšem bez laku... nějaký tuzingový doplňky z OBI. ,na h***o zapojený subwoofer :D,Přední repro helix Blue 52
mám ho rád :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2007 18:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
Peavě pracuji na výměně nosníku. nějaké foto skusím nazbírat ale jinak je to ukrutná práce.Chtěl jsem to vyvařit ale je to celkem nerealné protože je to sendvičový profil. zvenku plech a zevnitř U profil zbodovaný do sebe. Pokud nekdo mate stím skušenost tak dík za každou radu

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 558 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz