Zkušenost u mého bývalého vozidla VW Passat.... Co se týče výměny zadních brzd za kotoučovky, na STK jsem neměl problém, technik mě navedl dovnittř, prohlédl spodek, čepy, řízení, zjistil účinnost brzd a jel jsem dál. V TP jsem zapsáno nic neměl (jako že bám origo bubny vzadu). Auto se mi nekousalo, nepředbíhala mě prdel, brzdilo to líp, nehledě na to, že to vypadalo na AL kolech líp, než bubny. Těžko se však sháněly nábojky, které by měly nulové opotřebení, ložiska stály babku a kotouče taky, o lancí ruční brzdy a hadicích či kratších trubkách nemluvě, vše se dalo sehnat relativně zadarmíko. Vzhledem k tomu, že mám prvního Forda, poví někdo, zda se dá překopat stejným způsobem i brzdy na MKIV, je tam nějaká vychytávka?Díkes....
_________________
a) Ford Orion L4B, r.v. 1988, 1,6i. Zatím ve fázi oprav a úprav (výměny blatníků, lemů, prahů, přední stěny, nosníků, podlahy, je toho hafo, všechno příjde vyvařit a zavařit:o) Maká se i na motoru, podvozku a soundu - motor - kroužka, hlava, šálky, podvozek - pružiny, kompet new uložení a čepy. Hudba - zatím 7 repro, 5-kanál zesík, sobwoofer. Je to nákladné, ale líbí se mi staré věci
b) Octavia Combi TDi, r.v. 2000, devil eyes čirá vpředu, vzadu Hella led optik, flasch ŘJ+filtr KN. Podvozek WEITEC ULTRA GT 60/40, komplet brzdy RS, kola MAK HYPER SILVER 8x17, pneu 215/40, interiér kůže RS, budíky Moman, volant a řadička Victor....