fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak je to se zdvíhátky!!!!!!
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2006 16:02 
Zdravím forďáky a mam konečně zjištěný jak je to s těmi zdvíhátky u zetecu rv. 95-97. Mluvil jsem s jedním borcem a ten mi vše prozradil jinak to nikdo ve fordu nepoví asi kšeft. Takže opravdu tyto motory měli problémy s tlakováním zdvíhátek a řešení je takové že se vymění pojistný venti olejového čerpadla z kratšího za delší a výmění regulátoru tlaku oleje který je pod vačkou. (tj. tzv. úprava olejového čerpadla ve fordu cca. 3000,-) Motorcraft dokonce dodával i celé sady pro tuto opravu. Pokud motor jde za studena jakoby na tři válce už dlouho jsou potřeba vyměnit i zdvihatka nejlepe od fordu mají na nich úpravy aby se líp tlakovali a repliky ji mít nemusí.

Pojistný ventil 190,-
regulátor tlaku s úpravou 228,- ( těžko se schání a ve většině fordu řikaj že je to blbost ho měnit ale není!!!!)

To je asi vše zákazníci se to prý neměli nikdy dozvědět (asi se za to fordi stydí nebo co) mám to od kamoše co dělal v Charousu.

ps.: nemáte někdo fotky nebo manual jak to vypadá pod vačkou kde přesně je tak regulator tlaku? Díly mam jen se do toho pustit ale schánim servisku od motoru.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2006 07:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
O ruznych typech zdvihatek jsem uz slysel, konkretne o starsim a novejsim modelu, lisej se i vizualne jinejma rozmerama toho vnitrniho pistku a pry i jinak vrtanym kanalkem privodu oleje, ale regulator tlaku pod vackou mi nic nerika, nikde jsem tam na nic nenarazil. Jedinej bazmek na regulaci tlaku je tam ten pistek s pruzinou na telese olejovyho cerpadla u filtru pod matici s vnitrnim imbusem.Jestli sezenes podrobnejsi informace a hlavne umisteni toho regulatoru v hlave, hod to sem, mohlo by to zajimat hodne lidi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2006 08:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No celé je to podáno ve stylu jedna paní povídala. Když jsem měl problém se zdvihátky tak ve FORDU také mleli něco o regulačním ventilu v hlavě, že se musí měnit zároveň se zdvihátky. Moje auto mělo z výroby zdvihátka inovovaná se šikmým vrtáním, ale při výměně Ford použil zdvihátka starší s kolmým vrtáním. Od výměny najeto 60t km a zdvihátka chodí stále skvěle. V hlavě ale žádný ventil není !! Jestli máš díly koupené tak napiš jejich finis kód a případně sem dej foto.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2006 21:58 
kod- 968M 6801 BA

fotky můžu poslat až o víkendu ale dodám, jáké vrtání mají zdvíhátka až tak nezáleží to se liší rokem výroby. Ptal jsem se na to, ale liší se druhem materiálu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2006 19:50 
Mám trapný dotaz: jak mám vložit ten obrázek ventilu do fora?[/img]


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2006 20:38 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
RTFM :smt079

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2006 21:17 
Tak tady je ten ventil. Dík za pomoc.
Obrázek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2006 22:51 
Nevíte náhodou kde by se na internetu dal stahnou servisní manual k motoru? Nemužu na nic narazit.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2006 09:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
A to co je na stránkách fordfans a zejména v tajné sekci ti nestačí ?

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2006 10:17 
Do tajne sekce jsem se ještě nedostal ale zkusim to. Dík za radu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2006 20:15 
Neví nekdo z vás kde se nachází ten regulátor tlaku oleje. Měl by byt nekde pod vačkou ale nikde v manualu jsem ho nenašel.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2006 13:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Regulační ventil tlaku oleje se nachází na bloku motoru pod filtrem. Na to je ale tady již založené jiné téma. Nevím kde patří díl, který vypadá jako kuželka ventilu a je výše na fotce. V hlavě motoru Zetec jsem ale nic takového nenašel a opravdu jsem hledal.

Foto hlavy motoru bez vaček:
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2006 15:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
tAK na ten ventil koukam taky jako puk, nikde jsem na motoru nic podobnyho nevidel. Mozna by to chtelo foto i ze stran, ale stejne si myslim, ze bych nepoznal. Vypada to, ze tam nejsou zadny pohyblivy dily a prutok je regulovanej velikosti diry. Nemuze to bejt nejaka zmena u pozdejsich rocniku, dalsi vyvojove stadium? A k cemu by to melo bejt, kdyz tlak je omezovanej ventilem pod filtrem?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2006 05:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
ad Standa:

Chtělo by to ještě pohled zespodu. Tipoval bych to někde na přívodu oleje do hlavy.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 20:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Fotku hlavy zespodu nemám, ale za to jsem v garáží našel onen díl, demontovaný s mé hlavy v servisu Ford. Někde tam tedy bude, ale je vidět jen horní průměr a při demontáži se do něj vyvrtá otvor a vytáhne se pomoci vytahovače na zalomené šrouby. Ovšem ten se jim zlomil a nakonec přišlo na řadu páčení jak je na dílu vidět.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2006 12:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2004 18:59
Příspěvky: 57
Bydliště: Karlovarsky
Samé zajímavé informace, ale chtělo by to dotáhnout do konce.Určitě se to bude jednou hodit. A kdyby byl i kod k tomu prodlouženýmu poj.ventilu...

_________________
Fusion 1,4 TDCI , 2002



driv: Esco 1,6 CLX , 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2006 12:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Prima informace, zacinam mit pocit, ze neco takovyho, jako ma Standa na fotce na hlave shora nekde je, kdyz jsem to mel rozhazeny, tak jsem cistil vsechny kanaly a odsroubovaval vsechny zatky, jeden bazmek mi nesel, tak jsem to nechal plavat. A to mohlo bejt prave tohle. Vypada to, ze velikost tech dour ma vliv na prutok a tim i tlak oleje, nevite nahodou, jestli ten novej ventil ma doury vetsi, nebo mensi?Kouknu se na starou hlavu a zkusim vic zabrat. Dost me mate, ze tam nevidim nikde zavit, to je jen narazeny?Pocitam, ze kdyz se to trosku ocvachta pri vyndavani, tak muze bejt problem pri utesnovani novyho. I kdyz Loctite by to mel asi resit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2006 12:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Futy přesně tak, žádný závit, je to někde v kanálku jen nalisované a půjde vidět pouze ten vrchní průměr, kde je vidět na těch fotkách vrypy od vytahování.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2006 12:55 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, tak to myslim vim, ze to tam je, v tom hliniku je videt jako kulata zatka z jinyho matrose uplne hladka, takze to, co jsem chtel povolovat a nepovolil asi byl vstup do vodnich kanalu, melo to vnitrnio torx a asi to bylo zalepeny, pac to nechtelo povolit. Takze zkusim nejdriv koupit u fordu ventil a potom to zacnu vrtat a kuchat. Jeste jednou dik za fotky, aspon mam predstavui, jak to tam vypada.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2006 12:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Futy až to budeš kuchat, tak udělej nějeké foto ať se pak ví kde přesně ventil hledat.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz