fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 00:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Plech nad výfukem?????
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 00:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2006 00:42
Příspěvky: 363
Bydliště: České Budějovice
Prosím o radu. Mezi střední až zadní částí výfuku a podlahou je takovej divnej hliníkovej plech... Nějak se mi přihodilo, že se utrhl od nýtů a při každém startu a při nižších otáčkách neskutečně vibruje a rezonuje. Neskutečný hluk!!! Zkoušel jsem ho různě ohybat a vázet, ale pomohlo vždy jen na chvíli... Nevíte někdo prosím co s tím? Je tam vůbec potřeba? Že bych ho vyhodil úplně a měl pokoj... Díky moc.

_________________
Ford Escort, r.v. 97. 1,6l 16V
Klima, airbag,el.okýnka,naj. 180000, lemy a prahy po vyvaření, ovšem bez laku... nějaký tuzingový doplňky z OBI. ,na h***o zapojený subwoofer :D,Přední repro helix Blue 52
mám ho rád :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 06:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Je to tepelný štít, aby nedocházelo k prohřívání auta od výfuku. Určitě není dobrý nápad dávat plech pryč. Je tam vedení k brzdám - prohřívání brzdovky, lanovody na ruční brzdu - vysychání maziva atd. Na autě není nýtovaný ale přišroubován. Stačí plech srovnat a pod šrouby dát větší podložky, nebo si vyrobit vlastní (dostatečně velký kus plechu s dírou pro šroub).

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: hmmmm
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 11:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2006 00:42
Příspěvky: 363
Bydliště: České Budějovice
Tak to jsi mě nepotěšil... ale děkuju...
Když oni ty dírky na šrouby vyhnily a nový tam už nedám... Co tam zkusit nějak nalepit takovou tu teploodrážecí folii? Nestačilo by to? Vyrábět na to plech, vrtat tam dírky a šroubovat to tam je na moje podmínky (bez garáže na sídlišti) docela složitý...

_________________
Ford Escort, r.v. 97. 1,6l 16V
Klima, airbag,el.okýnka,naj. 180000, lemy a prahy po vyvaření, ovšem bez laku... nějaký tuzingový doplňky z OBI. ,na h***o zapojený subwoofer :D,Přední repro helix Blue 52
mám ho rád :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 11:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Zajdi v Budějkách do nějaké zámečny a tam ti to s cenovkou do 100 Kč vyroběj.Nevím kolik jich tam je, myslím, žě střední štít jich má kolem 6. Stačí na to duralový plech o tloušťce 0,5mm a velikost cca 40x40
Nebo k Fordu a tam ti ho s cenovkou aspoň 10x větší prodaj novej.........

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 12:23 
Já ho v zimě urval, tak jsem ho vyndal a jezdim bez něj, stejně jako 50% ostatních aut...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 14:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2006 00:42
Příspěvky: 363
Bydliště: České Budějovice
to je slovo do pranice.......... jen jesli tim opravdu něco nezkur....?? zvlášt ted na léto... No já ještě uvidim co mi tady chytré hlavy poradí. tím předem děkuji....

_________________
Ford Escort, r.v. 97. 1,6l 16V
Klima, airbag,el.okýnka,naj. 180000, lemy a prahy po vyvaření, ovšem bez laku... nějaký tuzingový doplňky z OBI. ,na h***o zapojený subwoofer :D,Přední repro helix Blue 52
mám ho rád :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 14:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Taky sem ho na konci zimy urval. Pořád tam rachotil na vejfuku, tak nakonec šel ven. Plánuju, že ho tam vrátim. Materiál mám připravenej asi měsíc, ale zatim neni čas.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 14:34 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Jezdil jsem bez toho(těch) plechů - komplet - cca tři roky, a to i do míst, kde teplota přez den neklesla pod 30st - a bez jediného problému. Teď mi na cábru chybí u zadního dílu vejfuku: třeba po 400km je trošku teplejší "podlaha" v kufru, ale nic zlého se neděje

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 14:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Ta vyhřívaná podlaha v kufru by se mi hodila. Drobet mi tam zateklo. No ale 400 km v kuse s tim většinou nejezdim.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 14:43 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Jj, ono to není horké, ale prostě když si položíš ruku nad místo, kde je výfuk, tak cítíš trošku teplejší místo.

Jinak když se budete o esco/fot¨rda dobře starta, tak not problém. S fiestou 1.1 jsem najel cca 1400km během 16hod, s 1.4 během cca 13hod a žádnej problém. Je to jen o starostlivosti :D

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 14:45 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Jj, ono to není horké, ale prostě když si položíš ruku nad místo, kde je výfuk, tak cítíš trošku teplejší místo.

Jinak když se budete o esco/fot¨rda dobře starta, tak not problém. S fiestou 1.1 jsem najel cca 1400km během 16hod, s 1.4 během cca 13hod a žádnej problém. Je to jen o starostlivosti :D

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 19:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2006 00:42
Příspěvky: 363
Bydliště: České Budějovice
To jsem chtěl slyšet :D Až bude čas jde dolu... je tam přidrátovanej as kilometrem drátu.......

_________________
Ford Escort, r.v. 97. 1,6l 16V
Klima, airbag,el.okýnka,naj. 180000, lemy a prahy po vyvaření, ovšem bez laku... nějaký tuzingový doplňky z OBI. ,na h***o zapojený subwoofer :D,Přední repro helix Blue 52
mám ho rád :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 19:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak si odsroubujte i volant,je tam preci na h...! :D Ten plech tam asi bude potreba(hlavne u benzinaku) ne nadarmo ho tam pan Ford nasrouboval.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 21:02 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2005 22:54
Příspěvky: 48
Bydliště: Praha
není problém ho tam znovu přidělat, stačí jen větší podložka a větší samořeznej šroub a drží to!!! :!:

_________________
Ford Escort 1.6 16V r.v.94 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 22:44 
Problém to je páč plech je na sráč


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 23:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2006 00:42
Příspěvky: 363
Bydliště: České Budějovice
no jo, ale stejně mi neni jasný jaký tam má význam hliníkovej plech když hliník vodí teplo snad nejvíc.... o kus před nim je odrazná a izolační folie, ta význam asi bude mít, ale hliníkovej plech??? Jinak ho mam taky na sráč a novej orig. nechci a nechat si ho udělat na to nemam kontakty a navíc netuším podle čeho by mi ho vytvarovali aby tam padnul když ten původní je zmuchlanej a svázanej drátem :(

_________________
Ford Escort, r.v. 97. 1,6l 16V
Klima, airbag,el.okýnka,naj. 180000, lemy a prahy po vyvaření, ovšem bez laku... nějaký tuzingový doplňky z OBI. ,na h***o zapojený subwoofer :D,Přední repro helix Blue 52
mám ho rád :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2006 23:35 
pivik píše:
Problém to je páč plech je na sráč


a navíc v kontoši už někdy od března... :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2006 07:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
No ten plech mi spíš připadá, že tam je aby tam nestríkala voda. Navíc když si necháš udělat novej, tak se bude muset sundat vejfut, aby se tam ten plech dostal. Prostě moc práce a na to moje pojíždění to stačí i bez plechu.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2006 08:05 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Ale ne, není proti vodě, ale vážně je to tepelnej štít. Je to sendvič z několika matreriálů a hlavně jak víme, lesklý povrch odráží teplo. A že je to z hliníku je jen kvůli hmotnosti a odolnosti vůči korozi, kdyby byl z ocele, tak by byl jednak těžkej a jednak by se musel chránit vůči korozi. Tj nátěr(problematické) nebo nerez(drahé).

A že je tam nutnej. Tak za jízdy bych se dohadoval, bo podlahu ochladí proudící vzduch. Maximálně tak při zastavení, ale jak říkám, zkušenosti z podnebí s 30st min a žádnej problém(pakliže vememe v potaz to, že to auto před zastavením jelo 1600km, takže výfuk musel bejt trošku "teplejší" :D

Kdyby byl ten štít k sehnání za rozumnej peníz v ok stavu, tak si ho tam doplním(mám rád origo stavy), ale jelikož není, tak mě to netrápí a jezdím bez něj. Na cábru mi teď chybí kus nad katíkem a kus nad koncem. A taky nehořím :-)

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2006 09:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
Letos v zimě jsem s tím plechem už oral brázdu tak šel ven , ten randál už se nedal snášet. Bohužel jak šel ven tak šel i srát , bo bez sundání výfuku šel pouze násilím. Ale má to jednu nespornou výhodu , můžu tam teď každé ráno narvat zapékací bagety a když dojedu do práce tak jsou hotové . . . . 8)

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz