fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 214 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: TECTYL
PříspěvekNapsal: 28 říj 2004 00:49 
Ahoj Forďáci,

máte někdo zkušenost s přípravky TECTYL BODYSAFE na spodek a TECTYL ML na dutiny od VALVOLINE? :?:

A kde bych sehnal za nejrozumnější cenu čidlo teploty motoru, případně další náhradní díly? :?:

Díkec Arthur


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2004 15:58 
Offline
Forďák

Registrován: 10 říj 2004 19:35
Příspěvky: 84
Bydliště: okr.Náchod
to Petr->nevíš prosím Tě kdo stříká dutiny a spodky někde u nás? Docela jsem zaváhal a pár lidí co to dělalo mi to už nechce udělat protože to dělali venku a teď už je docela kosa..

_________________
Ford Escort combi 1.6EFi(105 PS)r.v.1991, výfuk VM Sport, subwoofer, radio Panasonic CQ-8300N


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2004 19:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
pinot píše:
to Petr->nevíš prosím Tě kdo stříká dutiny a spodky někde u nás? Docela jsem zaváhal a pár lidí co to dělalo mi to už nechce udělat protože to dělali venku a teď už je docela kosa..

Nevim jak u vas ,ale u nas bylo dneska 20 stupnu C. :D :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2004 17:01 
Offline
Forďák

Registrován: 10 říj 2004 19:35
Příspěvky: 84
Bydliště: okr.Náchod
Karel píše:
pinot píše:
to Petr->nevíš prosím Tě kdo stříká dutiny a spodky někde u nás? Docela jsem zaváhal a pár lidí co to dělalo mi to už nechce udělat protože to dělali venku a teď už je docela kosa..

Nevim jak u vas ,ale u nas bylo dneska 20 stupnu C. :D :D

:D to tady bylo naposled v červenci :wink: prej když to umejou tak to nestačí pořádně vyschnout..tak až na jaře.. :cry:

_________________
Ford Escort combi 1.6EFi(105 PS)r.v.1991, výfuk VM Sport, subwoofer, radio Panasonic CQ-8300N


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2004 21:30 
Koukám, že myslí úplně na něco jiného...No dutiny a spodek auta dělají v různých servisech počítal bych tak částku 2000-2500,-Kč mě to dělal kámoš ale jsem od Trutnova cena do 2000,-Kč a je to svatý...CHce to vybrat ten pravý servis nebo známýho co to dělá. Na autě co jsem měl před Fordem jsem si tonechal dělat u soukromníka v servisu, chtěl za to 2tis a za dva měsíce se mi to začalo loupat, jinak říkal suprová americká srajda......Starý dobrý heslo co si neuděláš sám to nemáš, ale u holky to asi nebude to pravé..i když šikovný jsou taky...:-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2004 19:26 
V případě kvality a výdrže nástřiku spodku a dutin záleží hlavně na pracovním postupu. Před samotným stříkáním musí být povrch důkladně očištěn, odmaštěn a odstraněny zbytky rezu popř. základován. Největší problém u firem je časová náročnost - snaha o co nejrychlejší vyřízení zákazníka, a tak mnohdy ihned po omytí spodku wapem (bez dalšího odrezení apod.) je stříkán plast a dutiny, což je chyba. Před nástřikem musí být stříkaný povrch zcela suchý (schnutí min. 1-2 dny v suchém prostředí) a také by měla být optimální teplota tj. kolem 20 st. atd..
Je sice hezký, že firmy k nástřiku použijí velmi kvalitními produkty, ale v případě, kdy není dodržena správná technologie jsou to vyhozené peníze. Takovéhle ošetření spodku a dutin spíše autu uškodí než pomůže.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2004 18:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Me o tom vykladej,vzal jsem to vapkou a nastrik sel dolu.Oni to ani neocistili.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2004 23:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Kamos mi ted tvrdi, ze mi to strikne az mi bude davat novy turbo an dilne, ze kdyz to bude tak 2 dny na dilne na zvedaku, tak to v pohode vyschne (ale co vim, tak na dilne maji tak 10-15 stupnu), takze asi se na to vyprdnout a opravit odrezovacem a zakladovkou rezavy spoje a zbytek nechat na leto ne?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2004 07:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ace, jestli mají na dílně 10-15°C tak bych se toho ještě nebál. Když podvozek po umytí vystříkají stlačeným vzduchem, aby tam nezůstali v nosnících kapky vody tak do druhého dne krásně vyschne. No a na stříkání těch asfalto- pryskyřičných barev těch 10-15°C stačí.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2004 10:25 
Pokud je v té garáži 10 - 15 st. (zřejmě částečně vytápěná) a suchá , tak bych se toho nebál. Těch 20st. je doporučeno, ale jak píše Standa, tak u těchto "plastů" je myslím dokonce na plechovce udávaná teplota pro použití od 5 st. (musí se ale více ředit, čím větší teplota, tím méně ředidla). Z důvodu viskozity a teploty se některé barvy před stříkáním předehřívají (postavení plechovky do teplé vody), nestavět na kamna - barvy jsou silně hořlavé.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2004 10:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
OK, no spodek asi mit nebudeme, pokud uz nebude snich a sul na silnici, pocitam ze tam maji tak 10-15 stupnu - jinak by tam asi tezko delali, mozna 5,a le presne to nevim :o) - OK necham to teda striknout, kdyz myslite, ze se toho nemam bat - myt podvozek, max tam budou nekde priplacly kaminky, ty se prestriknou, kdyby tam byl kus bahna, tak pocitam ze to omeje :o)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2004 16:09 
NO je dobrý když je to pořádně vyschlí i ty kapsy a dutiny na karoserii. Já mám na spodku BODY 930, ale doporučoval bych BODY 932 obsahuje vosk a do dutin osvědčený BODY 900, to je jenom vosk nebo pak Resistin ML. Ale pokud se kouknete na novější Felicie a další auta tak jim ten vosk v létě vytéká odevšad a do je ten účel, dostane se úplně všude kam potřebujete, Resistin tolik nevzlíná, ale je také dobrý...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 09:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2005 00:27
Příspěvky: 92
Bydliště: Strakonice, JČ
jaká všechny dutiny na escu jsou?? prahy, dveře a dál? nechá se nějak dostat do té kapsy nad zadnimi podběhy? co nosníky pod kufrem?
Nezkoušel jste někdo vyjetej olej? ten nezaschne, je protikorozivní, mám představu ucpat těch pár otvorů v práhu a šoupnout tam 0,5l vyjetýho oleje a nechat ho tam chvili šplouchat?

_________________
Ford Escort 97 1.6 Zetec16, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 11:23 
No já mám zkušenosti jak s olejem tak i s výrobky přímo na dutiny a spodek. Nejvíce se mi na dutiny osvědčil vosk. Je to epší než-li Resistin ML. Ale někdo chválí i ten. Jinak olej je také řešení, ale prostě budeš každou chvíli někde zašpiněnej. Nezabráníš tomu aby někde nvzlínal a nevytékal. Dutiny jsou všude, dveře, kapoty, 5dveře, nosníky pod autem, prahy, podběhy. Do podběhů se dostaneš buď odmontováním polstrování nebo pak z podběhu, ale chce to tam něco dát. Já jsem to vyřešil vystříkáním tím voskem a plastovými podběhy a je postarostech.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 13:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
No taky se chystam na strikani podvozku a dutin a koukam na ten sajrajt napodvozek, uz jsem si koupil pistoli na ty kartuse, pisete ze nej je Body 932, ale v kartusi jsem nasel jenom 933, je to to samy, nebo jiny?

http://www.bodycar.cz/vyrobky/body_antikoro_1.shtml

Zde je 932ka
http://www.bodycar.cz/vyrobky/body_antikoro_2.shtml


Sem blbec mohl koupit tu plechaovku a dat to do pistole, jenom ted nevim, do ktere, mam jedno co vypada jako na tech strankach vpravo nahore (tu na barvu) a pak na nejaky chem sajrajty, je ot jako fixirka a na konci ma matku(trisku), kterou se steluje rozprasovani
Kolik toho tak budu potrebovat na podvozek kombajnu?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 13:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ace: Já jsem na podvozek svého kombajnu potřeboval 6 Kg, koupil jsem jednu kilovku v kartuší a pak 5 Kg plechovku, kterou jsem pak naředěnou s technickým benzínem naléval postupně do kartuše.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 14:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Aha, a to co se prodava v kartusi tak se d akoupit i v plechovce, nebo to maji na tom webu spatne a maji jenom od kazdyho druhu neco ukazany?

A jaky je ten rozdil mezi 933 a 932

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 08:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Takze mam pro vas cenicek z www.bodycar.cz :
Hlavní rodíl mezi
BODY 930 a 932 je ten, že 932 obsahuje navíc vosk a o něco dražší. BODY 930 se dodává v baleních 1 , 2.5 , 5 a 20kg (klasické plechovky), BODY 932 v balení 5 a 20kg (klasické plechovky)
a 933 v balení 1L (kartuš, která se našroubuje přímo na pistoli na spodky). BODY 933 je stejný materiál jako BODY 932, výrobce ho prodává pouze pod jiným názvem. Průměrná spotřeba je na
běžný osobní automobil 5kg materiálu na spodky, a 2L vosku (900) do dutin. Ceny s DPH:
BODY 930 1kg 130,- Kč
2,5kg 292,-
5kg 554,-
BODY 932 5kg 603,-
BODY 933 1L 158,-
BODY 900 1L 197,-

Případně si materiály můžete objednat u nás a na dobírku Vám je pošle naše podniková prodejna.

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 20:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak nevímjakej jste kdo alchymista, ale ja zkoušel ne podvozek namíchat všechno možný a zjistil jsem po poradě s tatou kterej má wartburga bez kousku rzi , že uplně nejlepší je směs oleje (čím hustější, tím lepší) , fermeže a car resistynu. Já jsem to vylepšil o to, že jsem místo oleje dal ELASKON - něco jako superhustej olej, kterej se užívá na mazání jeřábovejch lan nebo na šachtách, strašně dobře to vzlíná a z podvozku jen tak nesleze. Pak stačí trocha prachu, jak už zde někdo psal a je to na celej rok ošetřený.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 06:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Takto se ošetřovali podvozky před 20 lety. Může to fungovat na místech kde ti neproudí voda. Ale to jsou jen některé části podvozku na ostatních po pár deštích zůstane holý plech. Nehledě na fakt, že olej který už na podvozku není skončí na silnici potažmo v řekách.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 214 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz