fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zblázněná elektrika
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 10:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Tak pánové,nyní nastala ta dlouho očekávaná chvíle,kdy vás všechny moc a moc potřebuju a moc a moc prosím o radu.

Ráno jsem vyjel s fordem z baráku,chytnul kupodivu bez problémů,na křižovatce problikla kontrolka airbagu,motor běžel,otáčkoměr spadnul na nulu.Pak jsem se rozjel,otáčkoměr furt na nule.Pak to chcíplo.Po 10 minutách přemlouvání jsem nastartoval,kus jsem jel v klidu,pak to samý-airbag,otáčkoměr,chcíplo auto,pak zase najednou jelo.Přístojovka blikala jak na diskotéce.Jo a když to chcíplo,tak při startování se ani nehnulo-jako kdyby nešel imobilizér.Rádio přestalo jít.

Vím že to je k smíchu,ale já si tak zrovna nepřipadám.U Fiatu jsem si na to už zvyknul,ale u forda se mi to ještě nestalo.Nesetkal jste se s tím náhodou už někdo?Děkuju za každou radu!

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 10:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Mně ty symptomy připadají na něco s akumulátorem, že by vnitřní zkrat nějakého článku? :smt102
Nebo přechodový odpor někde v blízkosti aku, zoxidované svorky apod.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 14:28 
Offline
Nováček

Registrován: 05 zář 2005 16:22
Příspěvky: 23
Projdi si všechna ukostření - všechny důležité body. Na 99% to bude s tím souviset.

_________________
Ford Fiesta 1.1 CFi, 3-dveře, 1994,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 20:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Další poznatek-když odpojim -pól na baterce,tak auto okamžitě chcípne,což se normálně nestává,ne?Nemůže být chyba v alternátoru,že auto jede jen na baterku,proto to problikávání kontolek,padání otáčkoměru,chcípání.Jako kdyby chvíli altík šel a chvíli ne.Co myslíte??

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 20:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Když odpojíš baterku při nastartovaným motoru tak si pěkně koleduješ o zničení alternátoru :!: Jinak bude určitě problém ukostření...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 20:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
dj.DEKL píše:
Když odpojíš baterku při nastartovaným motoru tak si pěkně koleduješ o zničení alternátoru :!: Jinak bude určitě problém ukostření...

no jo,ukostření,ale čeho a kde?Vždyť naautě je ukostřenejch milion věcí.

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 21:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Pořádně očisti kontakty baterky + oka na kabelech + očištění kostřících bodů na karoserii...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 21:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
zkusim to,díky.Teď když zkusim startovat tak to jenom cvaká,rychle-tak 2x za vteřinu

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 23:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře......
zkus ty největší a nejtlustší... :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2006 23:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Další možnost: dej tam nějakou dobrou baterku a zkus to natočit, když to chytne, tak změř jestli to dobíjí, pokud ano je chyba v té původní baterce, pokud to chytlo a nedobíjí, je chyba v altíku (nejčastěji uhlíky), a baterka se nenabíjela a je o.k. ale vybitá...No a pokud to nedělá nic i při tý nový baterce tak jsou to ty kostrouni jak psal nat.... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2006 07:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Tak dneska se na to vrhnu,napřed zkusím to nejjednodnoduššívyměnit baterku- :-) Bojim se aby to nebyl ten altík,to by mě jaksi nepotěšilo.

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: x
PříspěvekNapsal: 13 čer 2006 10:53 
Tak to by mě zajímalo co to bude, taky bych tipoval alternátor, já už si na to u forda zvyknul :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 16:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
nat píše:
to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře......
zkus ty největší a nejtlustší... :-D

Tak jsem opucoval ty největší a nejtlustší kabely,svorky,dolil a nabil baterku a elektika je zdá se v pořádku.Už mi to jen nedrží volnoběh,takže vše v normě. :-D :-D :-D

Díky všem za pomoc.

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 čer 2006 10:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Psycho píše:
nat píše:
to je právě jeden z příznaků toho, že startér a celý systém dostává málo šťávy. čili buď je baterie nedobitá (nebo KO) nebo jak výše psáno, některá kostra(resp. její přemostění) nepřevádí dobře......
zkus ty největší a nejtlustší... :-D

Tak jsem opucoval ty největší a nejtlustší kabely,svorky,dolil a nabil baterku a elektika je zdá se v pořádku.Už mi to jen nedrží volnoběh,takže vše v normě. :-D :-D :-D

Díky všem za pomoc.


Jak jsem napsal,ZDÁ SE,ŽE JE V POŘÁDKU.........................Není.

Odtáhl jsem to do Forda a děj se vůle boží. :(

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zblázněná elektrika
PříspěvekNapsal: 20 led 2007 18:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srp 2006 16:14
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
Psycho píše:
Tak pánové,nyní nastala ta dlouho očekávaná chvíle,kdy vás všechny moc a moc potřebuju a moc a moc prosím o radu.

Ráno jsem vyjel s fordem z baráku,chytnul kupodivu bez problémů,na křižovatce problikla kontrolka airbagu,motor běžel,otáčkoměr spadnul na nulu.Pak jsem se rozjel,otáčkoměr furt na nule.Pak to chcíplo.Po 10 minutách přemlouvání jsem nastartoval,kus jsem jel v klidu,pak to samý-airbag,otáčkoměr,chcíplo auto,pak zase najednou jelo.Přístojovka blikala jak na diskotéce.Jo a když to chcíplo,tak při startování se ani nehnulo-jako kdyby nešel imobilizér.Rádio přestalo jít.

Vím že to je k smíchu,ale já si tak zrovna nepřipadám.U Fiatu jsem si na to už zvyknul,ale u forda se mi to ještě nestalo.Nesetkal jste se s tím náhodou už někdo?Děkuju za každou radu!



Zdárec... stalo se mi přesně - ale uplně přesně to samý... jako bych to psal já :) Proto se ptám, jak si nakonec dopadl? Co ti měnili / spravili? Já si myslim, že mám v prdce ten tlustej +kabel, co vede od alternátoru k baterce... ale nejsem si jistej.

_________________
Fordík Escort, 1.6 16v, r.v. 97, 5ti dvéř, 15" alu, celých 90 horse power


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz