fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problem s motorem
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 22:05 
Zaslal: 19 červen 2006, 20:45:40
Předmět: problem se startem Citovat ze zprávy
mam broblém,FORD ESCORT 1,8TD COMBI RV.97,NAJETO 140 000KM,při otočení kličem mi kontrolka žh. zhasne po 2s,přestože rele žhavení je pořád seplé a to asi 7s (,měřeno multimetrem na svičkach),pak odpojí,svíčky jsem vyměnil,tlaky mam dobre,všechny cca 27,motor točím 8krat, pak to chytne,
z výfuku jde bílý kouř,

mužete mi někdo poradit co s tím ,už fakt nevím


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 22:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To žhavení je normální, kontrolka zhasne dřív (už je možno startovat) a svíčky ještě dožhavují aby motor po nastartování lépe chytal, než se zavlaží válce, jinak by mohl zhasnout. Ten bilý kouř vypadá na posunutý vstřikovací čepadlo, tj špatný předvstřik. Jestli to má tendence jít "proti" tj. jde hůře do otáček a motor jde hlučně a kouř je štiplavý tak to vstřikuje příliš brzo. Taky to mohou dělat vstřiky. Nastavení předvstřiku je závislé na nastavení tlaků ve vstříkách, pokud je nastaven nízký tlak ve vsřikách, pak to vstřikuje dřív vlivem nižžího odporu vstřiku vůči čerpadlu, které nemusí vyvíjet takový tlak. Pokud to nevzniklo po výměně rozvodových řemenů, viděl bych to na vstřiky. Ty musí dle typu motoru mít 130-160 MPa, a musí při dosažení tohoto tlaku "mlžit", tj. vytvářet jemný sprej z nafty, pokud stříkají proudem nebo tečou tak jsou vadné. :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 22:36 
Walker píše:
To žhavení je normální, kontrolka zhasne dřív (už je možno startovat) a svíčky ještě dožhavují aby motor po nastartování lépe chytal, než se zavlaží válce, jinak by mohl zhasnout. Ten bilý kouř vypadá na posunutý vstřikovací čepadlo, tj špatný předvstřik. Jestli to má tendence jít "proti" tj. jde hůře do otáček a motor jde hlučně a kouř je štiplavý tak to vstřikuje příliš brzo. Taky to mohou dělat vstřiky. Nastavení předvstřiku je závislé na nastavení tlaků ve vstříkách, pokud je nastaven nízký tlak ve vsřikách, pak to vstřikuje dřív vlivem nižžího odporu vstřiku vůči čerpadlu, které nemusí vyvíjet takový tlak. Pokud to nevzniklo po výměně rozvodových řemenů, viděl bych to na vstřiky. Ty musí dle typu motoru mít 130-160 MPa, a musí při dosažení tohoto tlaku "mlžit", tj. vytvářet jemný sprej z nafty, pokud stříkají proudem nebo tečou tak jsou vadné. :D



teda to startování na těch 8krát souvisí s vstřiky?at mam jasno,dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 22:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ono u dízlu skoro všechno souvisí se vstřiky, motor je vznětovej, a tedy se míchá jemná mlha nafty se vzduchem, pekelně se to stlačí, tím se to ohřeje a vznítí. No a když ta nafta do studenýho motoru jentak cákne, tak se to moc vzněcovat nechce, proto to nechytá a bíle kouří.... :-D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 22:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No a jestli to kouří jenom chvilku a pak to jde dobře, mohly by to dělat i vadný žhavicí svíčky, ale né samy, ještě něco nebude seřízeno správně, většinou když jsou vadný svíčky, tak to sice špatně chytá a občas to i chcípne než se tochu ovlaží motor, ale hlavně to kouří černočerně hustě, a né bíle, nejdřív vyzkoušet žhav.svíčky, pak vstřiky, a až potom bych šel na to čerpadlo.... :-D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 23:00 
Walker píše:
No a jestli to kouří jenom chvilku a pak to jde dobře, mohly by to dělat i vadný žhavicí svíčky, ale né samy, ještě něco nebude seřízeno správně, většinou když jsou vadný svíčky, tak to sice špatně chytá a občas to i chcípne než se tochu ovlaží motor, ale hlavně to kouří černočerně hustě, a né bíle, nejdřív vyzkoušet žhav.svíčky, pak vstřiky, a až potom bych šel na to čerpadlo.... :-D


žhavicí svíčky jsou nové zn. BRISK,takže se zaměřím na vstřiky,


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 23:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Nové ještě neznamená dobré,(vlastní zkušenost) stačí sundat jen ten rozvodný drát a pokud přivedeš kusem drátu + od baterky na závit žhavicí svíčky a při doteku to pěkně zaprská, tak by měla být dobrá. Zrovna nedávno jsem cosi podobnýho řešil, svíčky žhavily, ale né úplně dooranžova, jen tak lehce do červena, a tomu motoru to bylo málo, a nechtěl chytat, musel jsem zažhavit 2-3x aby to chytlo. Dal jsem jiný, a makalo to na škrtnutí.. :-D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 19:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Co třeba prdlá hlava,nebo těsnění pod hlavou.
Bílý kouř - voda ve válcích.
Ukazuje na to i to,že musí několikrát startovat,než voda vylítá alespoň částečně do výfuku.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 19:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
mrJekill píše:
Co třeba prdlá hlava,nebo těsnění pod hlavou.
Bílý kouř - voda ve válcích.
Ukazuje na to i to,že musí několikrát startovat,než voda vylítá alespoň částečně do výfuku.
nemyslím že to bude těsnění nebo hlava při tlakách 27, protože kdyby mohla voda do válců, tak může stejnou cestou tlak do vody a těch krásných 27 by to nedalo... a když jsou všechny válce se stejným tlakem tak to bude jinde...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 19:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Tohle jsem si taky uvědomil po odeslání příspěvku.
Jen jestli ten co tlaky Michlikovi měřil trošku nekecal

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2006 20:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No, to může Michlík posoudit sám, pokud je ten bílej kouř štiplavej až skoro slzí oči, pak je to kolem toho vstřikování, no a pokud to páří jak parní válec, tak je to tou unikající vodou, jako další pomůcka poslouží otevřená nádržka na chladící vodu, pokud při chodu motoru probublává(tlaky z válců musí někudy ven), tak pak bych to viděl na tu netěsnost. Ale myslím si, že i kdyby k tomu měření použili nějaký domometr, tak by se to ukázalo na rozdílných tlacích, myslím tu netěsnost.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 22:14 
Walker píše:
No, to může Michlík posoudit sám, pokud je ten bílej kouř štiplavej až skoro slzí oči, pak je to kolem toho vstřikování, no a pokud to páří jak parní válec, tak je to tou unikající vodou, jako další pomůcka poslouží otevřená nádržka na chladící vodu, pokud při chodu motoru probublává(tlaky z válců musí někudy ven), tak pak bych to viděl na tu netěsnost. Ale myslím si, že i kdyby k tomu měření použili nějaký domometr, tak by se to ukázalo na rozdílných tlacích, myslím tu netěsnost.





Zdravím všechny,
ujištoval mne že tlaky jsou dobré,bílý kouř ser projeví pouze po startu.Jak jsem již řekl,motor se protočí 8krat na 2 žhaveni a pak chytne.všiml jsem si že těsnění hlavy motoru(to horní ) myslím že tak se to aspon jmenuje,tak z něj utíka olej,muže to být jedna z příčin?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2006 10:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Primárně asi ne, jestli myslíš těsnění pod krytem s nápisem Diesel nebo Endura-DE, tak to je těsnění víka ventilů. To žhavení, myslím jedmotlivé svíčky, ti fachčí?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz