fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2005 12:42 
jenomze malokdo ze servisu si tam necha zakaznika aby se mu tam motala a to nepocitam s BOZP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2005 05:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
moje zkusennosti s ruznymi "mechaniky" jsou zatim cim dal tim horsi...
1. moje prvni skodovka prestala startovat... otec mi u znamych, co mu opravovali traktor domluvil vymenu. Vysledek 3000,- za opravu, vymenili starter za jiny stary, aniz by u nej treba aspon vymenili uhliky, ktere byly KO a jeste mi po nich zbyl klic pres kontakty baterky. Kdyz auto netocilo, mrknu na baterku a ta uz pekne bublala. takze prachy vyhozeny za nic a jeste znicena a malem vybuchla baterka.

2. druhou skodovku jsem nechal vyvarit u mechanika na doporuceni kamarada (prahy + lem). Vysledek celkem kladny. Z praci si rekl 3500,- (bez uctu a o 500,- vic nez byla domluva) lem utopil asi o 2cm, zbyly po nem jeste ryhy jak do toho necim mlatiljednu diru v podlaze ume zamaskoval barvou. Trochu zfusovany, ale vysledek celkem v pohode.

3. Muj druhy Escort. Skoncil jsem na parkovisti a nenastartoval. srtal jsem az vyskrtal baterku. Mam Aba kartu, volam zlute andely... V prubehu par dni se vystridali 3 ruzni se tremi ruznymi diagnozami poruchy (od vadne elektroniky az po vadne vtrikovani a pal. cerpadlo) jeden nelenil, odpojil hadici sani za vahou vzduchu, zacal do ni strikat startovaci sprej a ze mam startovat. Motor samozrejme nenastartoval, ale strelil zpatky, a z hadice zacaly slehat plameny. Nikomu bych nepral pohled na vlastni horici motor. Nastesti vyhorel pouze onen spray bez dalsich skod. mechanik se ocividne otresen po spolecnem uhaseni rychle odporoucel. nakonec jsem pod auto vlezl sam, vypojil, ocistil a znovu zapojil kabely od cerpadla a zavada byla vyresena.

4. To same auto nejel jeden valec (nejede do ted, ale uz to neresim) pri vymene se kousla svicka a jeste bylo potreba vymenit blatnik. "mechanik" kamarad od kamarada (Michal Pfeifer z Tisnova). Domluva - jo, to se zjisti co to bude a kdyby se musela sundat hlava a svicka pripadne vyvrtat tak to bude tak do 3000,- Svicka sla povolit po prostrikani WD40, na vymene blatniku jsem asistoval, jetse parkrat prejel COckem po prasklych svodech vycistil rozdelovac dobry. Pak jeste teda proc ten valec nevali... rozdelal rozdeklovac paliva, ktezto samozrejme neprezila membrana a vstriky tim padem na vyhoz. Po dlouhe asi pul roce jsem jel auto vyzvednout (zpusobene i moji vinou). Nastoupili na me ve ctyrech a pry ze 3500,- (ciste prace, dily jsem mel vlasnti) Po nesmyslnych argumenteh typu kolik spotrebovala proudu flexa a kolik plynu padlo na vareni dostal 1100,- nez jsem stacil auto otocit abych Escorta odtahl, tak mi novy blatnik stacili jeste prokopnout. Takze kdyz pripoctu jeste ztracenou el. lesticku, nevracene lozisko kola, skodu na rozdelovaci paliva a zniceny novy blatnik tak me vymena svicek (opet jen prace) prisla zhruba na 6000,- + jeste spoustu problemu a dohadovani

takze mechanici "od kamarada" uz nikdy, radeji se v tom budu hrabat sam, pripadne s kamarady nemechaniky

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 16:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
No tak to co zažíváte je teda vážně hodně silné kafe. PH - fakt dost síla!!! a absolutně nechápu za co 3000 za výměnu startéru? 3 litry stojí fungl nový startér a práce je tam když to fakt jde blbě tak na půl hodiny! No a o těch dalších snad radši ani nemluvit.
Jen přihodím - sice se nejedná o špatnou kvalitu,ale ta cena! - můj známej se mi chlubil, že udělal kup století bude mít super škodovku jen za 3 tisíce! :-D tak když bude v dobrém stavu, tak proč ne mu říkám. No jo, jenže on dal 3000 za škodovku a dalších 18000 dal za karosářské opravy na ní provedené! aby už to jako fakt bylo dobré auto. No. sice motor na houby, brzdy kopaly a elektrika byla volaká zmetená, ale jinak vážně kup století. po všech opravách ho to auto vyšlo na cca 23 000,-!!!!!!

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2006 21:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
kdysi me spinal vetrak moc brzo, uz asi za pismenem N. Tak jsem to zavezl do servisu ve vedlejsi obci. Pry je to jen banalita, vymeni se cidlo a hotovo. Na druhy den si proto jdu, vysolim asi 600 kc za cidlo a praci a asi po 2km vetrak jede znovu. Tak jsem se tam vratil a vyrikal si to s nima. Tak se omluvili a ze to tam mam nechat ze na to jeste mrknou. Potom jak jsem si pro to sel tak ze je vse ok, ze to bylo jine cidlo, ale to co tam dali ze by tam melo radsi zustat. To puvodni jsem si nechal a dobre jsem udelal, asi za pul roku jsem ho daval zpatky, to "nove" kleklo. Tresnicka na dortu byla, ze mi jeste "museli" asi za 2700 vymenit zadni brzdove valecky. Asi si toho vsimli kdyz z motoru montovali to cidlo :evil:

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2006 16:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Oni menili cidlo vepredu a vsimli si ze jsou spatny valecky vzadu????Asi si chteli vydelat. :lol:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2006 22:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
A nebo se třeba o tebe báli.Víš jak je to nebezpečný když máš špatný brzdy :lol:

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2006 17:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2005 11:55
Příspěvky: 104
Přesně to mi řikali! Že by tekla kapalina a že to pak někde opřu.
Kapalinu jsem občas kontroloval a žádný úbytek takže zase totik téct ty válečky nemohly. :roll:

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V Combi Ghia, r.v. 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ozubený segment na pedálu spojky.
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 09:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
když jsem koupil esco 1,8td bylo čtyři roky staré , ale co bylo zvláštní vždy pravidelně po roku provozu mi odešel měsíček na pedálu spojky .Vždy jsem to zavez do servisu kde to vyměnili a zaučtovali si material a práci . to se dělo pravidelně asi čtyřikrát.Pak jsem se jednou seznámil s jednim solidnim mechošem a říkám mu auto celkem solidní , ale s tou spojkou to je teda magořina . Ten mi vysvětlil že to není až tak velká bolest. Ale otázkou je co se tam namontuje a duležité jsou vodicí kroužky jejich stav když pedal se kýve do boku tak to dlouho nevydrží . Posledně když vznikl problém s pedalem bylo to víc než před rokem tak jsem se do toho pustil sam .A světe div se měsíček značky no name , hlavně že si učtoval jako za originál. a vodicí plastové kroužky každý jiné barvy a totálně vydřené. Od té doby tam pro mně skončili holt s důvěrou se nedá kšeftovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2006 11:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Taky něco přidám.Kluk u nás v práci má formana a loni si nechal dodělat plyn.Musím podotknout,že auto koupil od jiného kolegy za 40000,- s ubezpečením že do něj 5 let nemusí vrazit ani kačku. :lol: Má ho dva roky. :-D Je to ovšem technickej antitalent ale fakt totální.Ted mu odešel motor po asi třetím přetěsnění u" fakt dobrejch kamarádů" automechaniků.Před týdnem to tam měl na výmněně př. blatníků,prahů a takovejch těch drobností + ono přetěsnění.Cena něco kolem 6000,- bez papíru!Ted mu mechanik řekl,že když má plyn tak je hlava zkroucená a musí se vždy přebrousit nebo co.Nedal si říct a ted to má. :twisted: Jsou lidi kteří chtějí ušetřit a potom dopadnou takhle.Jinej známej oddělal totálně motor taky na formanovy a tak sehnal jinej na vrakáči.Mechanici tam motor flákli ale nějak ho zapoměli před tím rozdělat a vyčistit.Cena 4000,- za práci a to chtěli prachy potom ještě za opětovnou výměnu.Když ted někam jedu s Ferdou tak se úplně děsím toho co mě z něj vrátí.Jeden maník u nás v pneuservisu zase v mezičase měnil součástky a když se večer hodně nudil tak chodil prořezávat gumy.Dostal do tlamy a je konečně klid a ještě dá slevu na kola nebo na práci. :-D Ale už jedině pod dohledem!

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 21:40 
Kdyš to tady čtu tak se mi chce blejt,je to fakt sila co ty lidi v těch dilnách dělaji!!!Co ja poslouchám ve svém okoli tak je to to samý,znám tu jednoho mechanika kterej je trochu fer.
Moji segru borec obral sousobem dělám ti to bez papiru a dávam ti tam kvalitni dily asi o 50 tis. To bylo u pegotu 306 co asi před měsicem schořel u nás na dvoře!!!Tet jezdí ze šádou 125 na tu stačim a vypádá to že si budu pořizovat auta co zvládnu opavit sám.
Je to fakt smutny.zrovna dodělávam baworáka v garaži,ten pujde z domu bude následovat nafta,rozhoduji se mezi escortem,fiestou,a jine značky to sem rači nebudu psát.
Jinak si vše dělám sám na co nestačim tak vemu dil a nechám si to vyměnit,vječinou čepy silentbloky,nejhorši vjec je elektrika do dé se nehrnu,jinak jde doma výmněnit skoro vše ale chce to si nechat poradit.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2007 12:04 
Offline
Nováček

Registrován: 10 kvě 2007 17:16
Příspěvky: 3
Bydliště: Vrchlabí
sasima píše:
Kdyš to tady čtu tak se mi chce blejt,je to fakt sila co ty lidi v těch dilnách dělaji!!!Co ja poslouchám ve svém okoli tak je to to samý,znám tu jednoho mechanika kterej je trochu fer.
Moji segru borec obral sousobem dělám ti to bez papiru a dávam ti tam kvalitni dily asi o 50 tis. To bylo u pegotu 306 co asi před měsicem schořel u nás na dvoře!!!Tet jezdí ze šádou 125 na tu stačim a vypádá to že si budu pořizovat auta co zvládnu opavit sám.
Je to fakt smutny.zrovna dodělávam baworáka v garaži,ten pujde z domu bude následovat nafta,rozhoduji se mezi escortem,fiestou,a jine značky to sem rači nebudu psát.
Jinak si vše dělám sám na co nestačim tak vemu dil a nechám si to vyměnit,vječinou čepy silentbloky,nejhorši vjec je elektrika do dé se nehrnu,jinak jde doma výmněnit skoro vše ale chce to si nechat poradit.



souhlasím....zvedá se mě z toho žaludek.. když jsem si pořídil škodouku musel jsem si ji zrepasovat sám protože jednoduše nebyli prachy na servisy a tak jsem si sehnal hromady servisních materiálů a knížek a s knížkou v ruce jsem škůdu dal do kupy a pak ji zabrzdil vo strom..měla maticove řízení a praskl domec a celý se mě to rozsypalo a tak jsem mohl točit volantem jak jsem chtel a jel jsem rovně...hold závada kterou amatér nenajde...já i žena jsme to prožili akorát že ona za volant nesedne ani náhodou a pak jsme pořídili sierru..po jedny zimě šla pryč a teď jsem slyšel že týpek co ji koupil jel jako prase a vomotal ji kolem stromu...k ní jsem taky koupil knížku na servisní opravy a taky jsem si ji nastudoval a jelikož ja jsem takový že nevěrím nikomu kromě sebe tak si fakt kde co raději nastuduju sám a když to poseru tak můžu nadávat akorát sám sobě...ale to si musím zaklepat to se mi ještě nepovedlo..

_________________
Ford Escort 1.6 16V ZETEC 66kW 90Ps Ghia
historie - Ford Sierra 2.0i CL EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2007 19:16 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
Jak sem pročítal příspěvky k tématu tak sem si řekl že se musím podělit o zážitek z Fordu Rasino v Brně. Opravdu se to stalo a fakt to není výmysl a autorizovaným servisům Ford se po této skutečnosti vyhýbám obloukem. Před technickou jsem zjistil, že mě na albínovi vyhnilo typový a výrobní číslo motoru, na úřadě mělo stačit pouze potvrzení z autorizovanýho servisu, že se do auta tento typ montoval, následoval by výmaz čísla motoru z vel. techničáku a vyražení typovýho čísla na blok aby měl úřední šiml klid. Během návštěvy v servisu jsem "obtěžoval" pána na příjmu svou žádostí, napsal winko do počítače a řekl že to nemůže najít, šel se podívat na výrobní číslo vyražený na kastli, asi v techničáku bylo jiný? to si opsal a znovu zadal do počítače a .... nic.
Potom mi oznámil památnou větu "toto auto nevyrobil ford my ho v počítači nemáme". Takže jsem zjistil že escort mkIV nevyráběl ford. Takže technická byla přes známýho, kterej zavřel všechny oči. Naštěstí mám už motor náhradní a chystá se výměna - čísla má čitelný. Kdyby se mě to nestalo tak bych to bral jako dobrej fór o našich servisech, ale bohužel. Dneska se tomu směju ale varování pro všechny - vyhněte se servisu Ford Rasino v Brně, naopak ale musím zase říct že prodejna náhradních dílů Ford Rasino je fakt dobrá a prodavač měl se mnou velkou trpělivost a dost mě pomohl.

_________________
Escort 1.4, rv. 90, 3dv, Mk IV
Opel Frontera 2.2 16V, rv. 96, dlouhá verze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2007 07:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2006 17:05
Příspěvky: 350
Bydliště: East Pilsen
To je jako když se mě u Forda zeptali " Chcete origo díly a nebo no name"? Já chtěl origo a když jsem to měl pak u dnes už osobního mechanika, tak on zjistil, že ta šouply noname. Ale na účet origo dílů. Tomu se říká "Malá domů". Podobný případ i když s lepším koncem jsem měl kdysi s bráchovým Renaultem. Chtěl vyměnit žárovky v palubce (kontrolka parkovaček a tlumených). Zajel jsem k Renaultu a oni na mě vybafli 100,- Kč za jednu ORIGO žárovku a 400,- Kč za každou započatou hodinu práce. Takže 600,- Kč celkem. A doba práce? Mx. 10 minut !!! Po mé větě, že kvůlíi žárovce s pí.. nebudu platit 600,- jsem odešel a u vchodu mě doběhl mechanik co tak postával, když jsem popisoval onen problém. A ať tam prý dám žárovku z Favorita. (12,-Kč). A ještě mě poradil fýgl jak na to. Prý se mu líbila ta "žarovka s pí..".

_________________
Mondeo combi 1.8TDCi, TITANIUM, CHILL, 8/2008, Convers+.

dříve ale pořád v rodině: Escort MK VII, 1,6 16v ZETEC, r.v. 98, combi.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz