fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 říj 2024 19:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: asi častá závada
PříspěvekNapsal: 05 dub 2006 21:49 
Ahoj, mám naprosto totožný problém ale díky tomuhle prima fóru vím o co jde hned jak to začalo. Koupil jsem escorta 1,8td, měl neodborně opravenou spojku právě na hadičce téhle turbokorekce (někdo tam dal opletenou hadici a sákla z toho nafta poměrně silně, vlastně tekla). Inu usoudil jsem že bude dobré hadici vyměnit za palivovou, že jde o jakýsi přepad zpátky do nádrže. Několik dní potom co jsem ji opravil začal motor modře kouřit, tehdy mi ale nedošla souvislost s opravou. Poté se motor 2x samovolně vytočil do brutálních otáček až k 6tis a bíle dýmil, mezitím funkce normální. Obvolal jsem několik servisů čerpadel a překvapilo mě, že všichni manici ihned uhodli příčinu - děravou mambránu v turbokorektoru. Součástku už mám, cena 3711 s DPH mi přijde přehnaná, ale levněji než v Delphi v Malešicích jsem nepořídil. Hned zítra to zkusím vyměnit. Mám i jiný problém, a to drnčení v motoru při jízdě na velmi malé otáčky (to čistě z výzkumnách důvodů, jinak motor netrápím) a pak mezi 1700- 1900, měl jsem podezření na ložiska čerpadla ale v delphi mi dnes řekli že čerpadlo je ok a mám hledat dál. Startér jsem zrepasoval, alternátor ok, klima taky, podezřívám servo nebo rozvody, ty už by se měly měnit za 5000. Zvuk je to dost hlasitý, i když uvnitř je slyšet slabě, venku je to randál jako z V3Sky. Motor funguje ok, tam snad problém není, z karteru nic nečadí. Na volnoběh se to bohužel neděje, v teple už na 2ku, jinak 3, 4, 5, bojím se aby z toho něco neupadlo dřív než na to přijdu. Namá někdo nápad popř. odkaz na nějaký přáspěvek tady na fóru, zatím jsem hledal marně.

Dík, Honza


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 09:19 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Kedze bratranec ma tiez tento problem, cez vikend sme turbokorektor rozobrali. Su v nom 2 membranky, jedna bola roztrhnuta. Na adrese
http://p4.extel.sk/ford/turbokorektor
si mozete pozret ako to vyzera. Je tam dost detailne nafoteny aj s pokusom o opravu. Konecne riesenie bude samozrejme kupit novy, no kedze bratrancovi uz 2 krat posiel motor kvoli vytoceniu (a 3 krat sa mu uz fakt nechce zhadzovat hlavu a menit ventile), skusili sme to opravit podomacky. Vysledkom opravy je, ze naftu uz do turba nenasava, no material, ktory sme pouzili, je dost dvrdy, a teda nefunguje to tak ako ma (nepridava naftu) a motor slapsie taha. Mozno keby sme pouzili vhodnejsi material, tak by to slo hadam aj opravit. Napadali nas rozne materialy (zacnuc kondomom :-) ), no ako dalsi pokus by sme asi skusili gumu z rukavice na pucovanie zachodov :-). Predpokladam u nej aj istu chemicku stalost, kedze je urcena na styk s agresivnymi saponatmi. No podarilo sa nam na Slovensku najst 2 firmy, ktore vedia dodat novy turbokorektor. Treba si pytat "srdiecko" s dvoma membranami na cerpadlo Lucas (udat presny typ samozrejme, v nasom pripade DPC 8448B101A). Cena, a teraz pozor: 1500 Sk bez DPH je oprava (teda vymena membran) alebo 2000 Sk bez DPH komplet nove. Teda membrany stoja 1785,- SK (treba im poslat stary turbokorektor), komplet nove 2380,- Sk. Aj ked je to dost, je to podstatne lacnejsie, ako ste tu spominali ostatni (len cca 60%-na cena z 3711,- Kc).

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 10:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 10:30
Příspěvky: 52
Bydliště: Plzeň-jih :-)
jeniku, řekl bych , že to bude z převodovky ...

_________________
-NISSAN- Primera WP11c
Škoda Favorit
Ford Escort combi, rok. 1998, 1,8TD (66kw)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2006 21:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Jenik píše:
Mám i jiný problém, a to drnčení v motoru při jízdě na velmi malé otáčky (to čistě z výzkumnách důvodů, jinak motor netrápím) a pak mezi 1700- 1900

Asi vím o čem mluvíš, dělá mi to nejspíš to samé.
Už jsem se tady na to před časem ptal a popisoval, jak se to projevuje na mém autě. Koukni se na kdyžtak na tento odkaz http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ght=#30197
Zajímalo by mě, zdali je tu více lidí, kterým se to také projevuje ?

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2006 02:24 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
[Nafot a posli to na sem@nitranet.sk

Obcas sa to objavuje i u mna....

Miro

_________________
Slovensko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Info
PříspěvekNapsal: 29 čer 2006 23:29 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
[ A kde na slovensku sa to da kupit? Regulator nafty riadený turbom...

sem@nitranet.sk

_________________
Slovensko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2006 08:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
http://www.agat.sk/05-kontakt.html - Pezinok

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2006 16:35 
Panstvo tak som vyriešil tento problém. Netreba kupovať žiadne drahé veci a pri troche zručnosti to opravýte. Trvalo mi to 1,5hodiny a membrána ma vyšla 100sk. Podotýkam že je s toho istého materiálu a tej istej hrúbky ako orig. a pracuje v tých istých podmienkach aj v pôvodnom určení. Ak vás to zaujíma, pošlite mi SZ 8) .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2006 20:59 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Nuz, aj toto forum ti dava prilezitost podelit sa so skusenostami a napadmi, nemusel by si to riesit cez SZ. Keby to tak riesil kazdy, skoda by bolo toto forum citat. :smt064

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2006 23:42 
Ok takže membrána je z karburátora 32 SEDR určeného pre vozy Skoda/105,120,130/. Je to membrána akceleračnej pumpičky. Je zdvojená, treba opatrne odbrúsiť nit a odstrániť podložky. Vzniknú dva kusy membrán a tie treba trochu obstrihnúť aby sadli. Po zmontovaní to šlape bez problémov. A netreba vyberať celý korektor von. Stačí vypustiť vodu, odvesiť hadicu čo zavadzá, povoliť krytku a vytočiť 3 torx skrutky. Na zdviháku je to OK snáď i s jamy, ale ležať by som pod tým nechcel.
PS: tá SZ len tak či to ešte niekoho zaujíma :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2006 18:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Taky by jsi sem mohl dat fotku a bylo by to na 100%.Dobrej napad.Hold zlaty cesky rucicky si poradej se vsim. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2006 10:58 
Ups :) , ibaže ja som zo slovenska. Ale membránku na fotím a hodím sem. Foto po úprave až keď budem robiť ďalšiemu opravu :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2006 18:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja se narodil jako ČECHOSLOVÁK a tak to porad beru.Jinak jak vypada ta membrana vim(mel jsem S125L), myslel jsem fotodokumentaci opravy.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2007 10:34 
Offline
Nováček

Registrován: 11 črc 2006 14:51
Příspěvky: 7
Bydliště: Holešov
Karel píše:
Ja se narodil jako ČECHOSLOVÁK a tak to porad beru.Jinak jak vypada ta membrana vim(mel jsem S125L), myslel jsem fotodokumentaci opravy.


FIRMA PENTO ZLIN MI TUHLE NEPRIJEMNOST OPRAVILA ZA 1700,-
VYMENILI NEJAKOU TU MEMBRANKU JAK TU VSICHNI PISETE A BYLO PO PROBLEMU. JINAK, POKUD TO NEKOMU DELA (VYLETAVAJI OTACKY) JE TO VZDY ZPUSOBENO BEHEM MOTORU NA VOLNOBEH, TAKZE NENECHAVAT VRKOTAT ANI NA KRIZOVATKACH A TAK A CO NEJRYCHLEJI NECHAT OPRAVIT, TO VYLETNUTI TOCEK NEMUSEJI VYDRZET ROZVODY !!!!!! A TO BY BYLO PO VSEM

_________________
Escort 1.8TD combi rv99 klima,ABS,stribrny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 07:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
čau kluci, , mám stejnej problém, a můj mechanik si s tim taky lámal hlavu, ted jsem mu volala a řikám že to je určitě tou membránou jak tady popisujete a on říkal že ho to taky napadlo - v neděli mu to vezu :P

řeknu vám že je to dost voprus když se za váma začoudí tak že nevidíte auta za sebou ... a chudák motor... mě to dělá cca jednou za 2 dny, z volnoběhu i v přeřazování i v zařazený rychlosti cca na 3tis otáčkách, ty vylítnou na maximum a pak to samo spadne, bílej čoud .. fakt hrozný ... tak snad to bude membránou .. 8) eště že fordfans existuje .. :!: ;-) díky kluci ;-) :!: :P

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 17:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
Mno tak mám nové informace :? nejen že budu do práce nějakej čas jezdit busem .... ale dokonce i do školy do Hradce. ..a musí se to stát zrovna když mám zkoušky :?
no prostě je to tak že prý musí vyndat čerpadlo...jestli jsem to dobře pochopila tak z turba tam vede hadička na jejímž konci je náka membrána a to celý je napojený na nějakej korektor otáček ... když vymění membránku tak s tím potom musí nastavit komplet znova celý čerpadlo "na stolici" aby to dávalo přesně nafty kolik má, ani moc, ani málo ..
no a důvod problému je jestli jsem to dobře pochopila ten, že když je ďoura v membráně tak jak tam vzniká ten podtlak tak si to z čerpadla nasává tu naftu a pak je holt problém když nečekaně vlítne do motoru..skrz to turbo..uf..snad to chápu dobře :-D
každopádně mi s tim vymění i rozvody a olej ..
nadruhou stranu se fakt tešim až to daj dokupy....už mě štve jak mě pořád předjížděj ti favoriti .. :evil: :-D

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 20:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
stačí vyměnit jen tu membránu

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: jj
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 20:28 
Offline
Nováček

Registrován: 11 črc 2006 14:51
Příspěvky: 7
Bydliště: Holešov
je to tak, jen membranu, ale neumi to kazdy, chce to cerpadlare, profiky

_________________
Escort 1.8TD combi rv99 klima,ABS,stribrny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 20:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
chtěj si prostě vydělat na někom kdo se nevyzná

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: velka pravda
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 21:00 
Offline
Nováček

Registrován: 11 črc 2006 14:51
Příspěvky: 7
Bydliště: Holešov
ale je pravda, ze mi dokonce jeden "expert" vyhrozoval vymenou celeho cerpadla, nakych prej odhadem 30 tisic.....:-) reknu vam, nikdy sem nedaval 1700 za neco, co ani nejde videt tak moc rad :-))

_________________
Escort 1.8TD combi rv99 klima,ABS,stribrny


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz