fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2006 11:22 
Offline
Nováček

Registrován: 30 kvě 2006 23:45
Příspěvky: 14
Bydliště: české budějovice
Zkusit ventil vymontovat z podauta mě teda nenapadlo. Jesli je tam lepší přístup. Doufám, že jo. No každopádně to bude asi pěknej voprus. Jěště ta klapka se nastavuje u mýho motoru jak? A její demontáž,kvůli vyčištění? Mám auto dva měsíce a zatim samej problém. Škubalo, tak jsem kopil svíčky, přestalo to a po 14 dnech opět a asi i víc než předtím. Takže pojedu pro zapalovací kabely a uvidim. Zajímavý je, že se to nejvíc projevuje opět u teplýho motoru.

_________________
Escort 1.6 16V Zetec,combi,7/97,ABS,klima,el. okna,2xairbag,servo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2006 16:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
No já nevím, o kterým volnoběžným ventilu a o kterým autě se tady mluví, ale u mýho Esca to zespodu to vymontovat snad ani nejde. Rozhodně shora to jde vcelku slušně pomocí jednoho klíče, trochy šikovnosti a nervů :-)

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2006 01:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Dodo: Strnadek má novější motor, tam je lepší přístup zespoda, ale i tak to chce šikovné a vhodné nářadí a pevné nervy samozřejmě.
strnadek: Neboj, co píšeš, jsou klasické problémy u těchto aut, chce to "vychytat" a pak bude hezky sloužit... nastavení klapky !!!vůbec neměň!!!, demontáž rovněž není třeba, stačí sundat hadici od airboxu, klapku pootočit dle potřeby a dostupná místa očistit WD-40 na kousku hadru. Práce na 5 minut.. Pokud jsi dal jiné svíčky než originál Motorcraft Platinum, tak ti to začalo znovu škubat, protože jsou K.O. Do Zetecu nic jiného nepatří. Pokud máš Motorcrafty a znovu škube, pak tedy zkus ty kabely.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2006 09:33 
Offline
Nováček

Registrován: 30 kvě 2006 23:45
Příspěvky: 14
Bydliště: české budějovice
To Petr: Svíčky jsem dal origoš od Forda Motorcraft Platinum, dalo to pokoj- radost; a teď zas! kabely zkusim určitě, škrtící klapku vyčistim. Volnoběžnej ventil taky. Moc dík za rady. Ještě že jsou tyto stránky. Šetří,teda aspoň mě, hodně peněz a nervů. Moc za ně díky. Jinak bych musel navštívit pana Forda a nechat tam asi další 1/4 ceny auta.

_________________
Escort 1.6 16V Zetec,combi,7/97,ABS,klima,el. okna,2xairbag,servo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2006 10:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
strnadek: Doufám, že se Ti to podaří vyřešit doma, bez diagnostiky. Problém co popisuješ opravdu vypadá na "klasiku". Ještě jsem tě chtěl upozornit, že je dobré současně vyčistit i ventil odvětrávání klikovky, ten je také častým zdrojem problémů s volnoběhem v kombinaci s výše uvedeným. Podrobnosti najdeš zase zde v jiném tématu, opět nic složitého. Pokud by i po vyčištění všech těchto věcí volnoběh zlobil, resetuj ŘJ a znovu zajeď.
Co se týká škubání, vypadá to na ty kabely jak píšeš. Jinak škubání a problematický volnoběh může způsobovat i špatná lambda sonda, ale většinou je to doprovázené výrazným zvýšením spotřeby a ztrátou výkonu. Touhle možností bych se ale zatím nezaobíral, pokud tomu nenasvědčují další výše uvedené "symptomy".
Držím pěsti, ať se zadaří.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2006 21:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Už jsem to tady taky psal.Když jsem Ferdu koupil tak šlapal jak hodinky,ale za měsíc jsem si všimnul kolísání volnoběhu.Občas to udělalo a jindy zase vše ok.Pak najednou začali vyset otáčky a auto jezdilo samo a při vyšlápnutí spojky řev jak kráva.Zjistil jsem prdlou hadičku odvětr.klikovky.Vlítl jsem k Fordům koupil novou a vymněnil.S radostí jsem auto nahodil a ono pořád stejně.Tak jsem objel všechny známé i neznámé po opravnách a nikdo nevěděl.Jen v jedné mě navrhli diagnostiku,ale až za týden tak zase nic.Opět jsem zajel do Fordu a velice ochotný pan vedoucí mě odpojil čidlo otáček a at to projedu.Zase prd a to už jsem byl dost zoufalej.Na dotaz zda by nepomohlo reset řj. mě odpověděl že to jde pouze připojením na diagnostiku.Odjel jsem raději zpět do práce a odpoledne zkusil vyčistit škr.klapku a demontovat voln.ventyl.Pokus ztroskotal na nedostatečném nářadí-co taky chcete hledat v truhlárně.Zůstal jsem u té klapky a resetu řj.Zaučil jsem ji podle návodu a ok.Ted ale za studena hned chcípne ale potom pohoda.Jak začali vedra používám kvůli dětem klimu a to zase občas zůstane plyn jako by viset.Stáčí ale vyšlápnout spojku a je klid.Když jsem odpojil konektor na vol.v. tak motor fachal dál.Tak co dál?Asi vyčistit ventil co?Jsem rád za tyhle stránky,protože si člověk může poradit sám relativně za málo peněz.Kolik tak najedete na 20l benalu?

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2006 21:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Ano, vyčistit ventil, popřípadě další věci, co jsem psal výše, a zase reset RJ, pak řádně zajet dle návodu. Spotřeba vyloženě závisí na tom kudy jezdíš...já teď mám 6.9 l/100km, ale delší cesty a mimo město. Když byla v háji lambda, dělalo si to co chtělo, chvílema byla spotřeba třeba 12l/100km, prostě benzín mizel před očima...

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2006 22:14 
Offline
Nováček

Registrován: 30 kvě 2006 23:45
Příspěvky: 14
Bydliště: české budějovice
To Petr: Tak jsem dneska koupil u Forda kabely ( 1044 kč) a zdá se"modlim se že jo", že problém se škubáním je pryč. Jel jsem teda jenom do práce a zpátky,cca.12km, a nic. Problém ze chcípáním to ale nevyřešilo, zase měl mrzák teplej motor snahu chcípnout. Uvidim o víkendu,snad bude čas, na ten volno. ventil a klapku. Díky za rady nejenom tobě,ale i všem tady.

_________________
Escort 1.6 16V Zetec,combi,7/97,ABS,klima,el. okna,2xairbag,servo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 17:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Jak zjistím že je v háji lambda a kolik stojí nová?Poznám to jen na diagnostice nebo třeba na emisích?Jinak dík

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 17:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Ještě jsem se chtěl zeptat jestli na chod motoru a spotřebu má vliv špatnej termostat.Ted když jsou ty vedra jsem se občas dostal mezi M a A.Jinak většinou N a O.A jak má ukazovat při zapnuté klimě?Rafika ležela těsně nad bílím polem. :oops:

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 18:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Tak to máš 100% termostat v háji :!: Motor se neohřeje, pěkně žere a ještě se ničí.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 21:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
tak to jsi mě nepotěšil.Ale potvrdil jsi to co jsem odhadoval a kamoši vyvraceli.Dík.Nevíš kolik stojí?Tuším že se tu psalo něco kolem 600,-. :cry:

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 22:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Termostat je tuším kolem 300 Kč

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 23:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
onysx: Pozor! Není pravda, že máš 100% termostat v háji, zrovna tak to může dělat špatné teplotní čidlo pro palubní desku, najdeš je zespodu na těle termostatu. Funkci termostatu si můžeš ověřit tak, že jej vymontuješ a v hrnci s horkou vodou budeš sledovat teplotu otvírání. Jednodušší, ale méně spolehlivé, je nechat motor běžet ve stojícím autě a sledovat na jakém písmenku se spustí větrák chlazení. Pokud ukazuje teplotní čidlo správně, mělo by to být na písmenku A. Předpokladem je správná funkce čidla ventilátoru chlazení.
Co se týká špatné lambda sondy a projevů s tím souvisejících - stačí vzhlédnout o pár řádků výše do mého příspěvku...jinak na tohle je tu samostatné téma. Základní diagnostický test může napovědět na vadnou lambda sondu, následně je ale potřeba proměřit i ostatní čidla včetně lambda sondy samotné pro 100% jistotu. Na emisích se to pozná, nová u Forda asi 4.000,- (nevím přesně), lze použít i neoriginální (někdo dává z Felicie za 1.500,- a funguje, ale tomu bych se osobně vyhnul), já jsem dal Bosch za 3.000- přímo určenou pro tento motor a funguje bezchybně.
Termostat doporučuji originál Motorcraft za necelou 500,- včetně těsnění, neoriginální jsou levnější, avšak mnohdy méně spolehlivé, další informace jsou k nalezení v sekci Ceny. Jen chtít hledat...

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2006 07:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Díky Petře za rady.Kolem té lambdy a ostaních věcí kolem jsem se na foru díval ale nemám tolik času na pročtení všeho.Tak bylo jednoduší se zeptat tady. :oops:Na to aby se dostala rafika na A bych musel asi hodně tůrovat.Mezi M a A jsem se dostal v +33 při jízdě 40tkou v koloně asi 6km.Potom opět klasika.No dneska zkusím vyměnit ten termostat a poptám se na tu lambdu.Mám pocit že si Ferda dává trochu moc do nosu.Ještě jednou dík všem

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2006 08:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Abys dostal rafiku třeba i do červeného pole, není třeba tůrovat i se špatným termostatem (pokud správně ukazuje teplota motoru). Pokud jsi ale ani po 6km jízdy v koloně v takovém vedru nedosáhl vyšší teploty motoru (předpokladem je ale správná funkce již zmíněného teplotního čidla pro palubovku) a navíc udáváš vyšší spotřebu, přikláněl bych se také k vadnému termostatu. Výměnou termostatu nic nezkazíš, když ti není líto pětistovky, on by stejně časem doslouži, když by nebyl špatný teď, vydrží tak kolem 6ti let...Když ho budeš kupovat u Forda, pravděpodobně Ti prodají termostat na 92°C, v motoru je puvodně na 88°C. Lze s ním bez problémů jezdit, mám jej také.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2006 20:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
tak jsem se dnes stavil u nás ve Fordu a opět ochotný pan vedoucí poradil vymontovat vyzkoušet a podle toho se rozhodnout co dál.Fakt dobrej kolík.Ještě mě nikdy necpal okamžitě novej díl.Jinak cena 500,-.Skusil jsem vypozorovat kdy sepne větrak a bylo to někde u R.No nic vyměním a pak dám vědět.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2006 11:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
onysx: Když ti sepnul větrák na R (což má být cca optimální teplota motoru), tak to by ukazovalo na chybné čidlo teploty pro palubní desku - prostě ukazuje méně, než má motor ve skutečnosti. Ještě než budeš měnit, zkus aspoň prohlédnout kontakty, jestli tam není oxidace, popř. odzkoušet ten termostat...pokud se chceš vyhnout zbytečné výměně.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2006 13:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
to Petr:Kontakty jsou ok.Měl jsem ten konektor sundanej když jsem ladil otáčky.Je to to horní čidlo ne?Spodní je pro ř.jednotku si myslím.Prošel jsem většninu konektorů co na motoru jsou a všechny jsou jak nové a byla v nich ta vodivá vazelína nebo co.Škoda že nemám foto motoru je jak novej včetně všeho ostatního.Když jsem nechal měnit rozvody tak mechanici nechápali.Nevím co ti Italové s Ferdou dělali než se ho vzdali.Ještě jsem si vzpoměl že rafička ležela pořád těsně nad bílím polem a to jsem jel asi 4km na dvojáka-zemědělská technika je pomalá a blbě se předjiždí.Pak najednou hup a byla mezi O a R.Nemám bohužel možnost to čidlo proměřit ale ještě prubnu jednoho kámoše a uvidím.Dám vědět jak jsem dopadl.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2006 16:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
onysx: Mám za to, že jsou ta čidla obráceně, než píšeš, tj. horní pro RJ. Náhlé poskočení ručičky teploty ukazuje na špatné čidlo teploty pro palubovku, stejně jako to, že Ti větrák na chladiči zapnul, když byla ručička uprostřed. Funkci termostatu si ale ověřit sám můžeš (viz. hrnec s vodou) a víš na čem jsi.
P.S. Mě ho zase vygruntovali Němci, motor ale tím stylem, že ho vzali wapkou, takže po roce jsem měl kdejaký konektor zaoxidovaný :roll:

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 207 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz