fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 09 bře 2004 11:21 
Zdravim,
Jeste na starym webu ve foru nekdo psal o zjisteni chyb. kodu na starsi motory, jde mi o Escorta 1,6 CVH do roku 1990, pokud si dobre pamatuji a nespletl jsem model o ktery tenkrat slo, ozve se nekdo kdo to umi?
ZT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: vyblikání chybového kódu...
PříspěvekNapsal: 09 bře 2004 21:34 
Existuje nejaka možnost "vyblikání" (ne vyblinkání :lol: ) chybového kódu kontrolkou na palubovce? (jako je tomu třeba u Opelů)? Něco jsem slyšel, že Fordy to taky umí, víte o tom někdo něco?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2004 21:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Umíte nebo máte někoho levnýho blízko Prahy na diagnostiku na 1.6 16V rv97 ???? Nebo kolik stojí v origo. servisu????

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: diagnostika ano
PříspěvekNapsal: 10 bře 2004 08:13 
dignostiku a uplne tu samou lze provest tak jak ji delaji ve fordu, tzv. vyblikavanim, jen u modelu co maji eec IV coz rok 1990 bude tak jako muj eskortik. proste kdyz mas na aute tri polovy diagnosticky konektor tak to neni problem udeat. ve fordu to maji lepsi v tom, ze maji lepsi zobrazovaci jednotku kde jim to ukaze primo cislo a nemusi pocitat impulzy, ale i tak pak musi vzit tabulky a najit si co dany kod znamena. mam takovou vec doma a funguje dobre. u fordu za to zaplatis asi 700kc.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: ostatni tak
PříspěvekNapsal: 10 bře 2004 08:19 
to kema: musel bych se doma mrknou jestli ten tvuj model to take umi, z hlavy nevim, ale seznam je to velky od fiesty po tranzity.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2004 12:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Tu diagnostiku ted testuji kluci - Futura a Mrazik,
Mrazik uz nasel, cosi vadneho, tak zkouseji prohazovat a zase diagnostikovat. Jinak ja mam chybove kody uz taky doma, jen mit cas a pocasi to vyzkouset. :lol:

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: diagnostika
PříspěvekNapsal: 10 bře 2004 12:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Diky futymu, jeste jednou diky, jsme otestovali funkci diagnostiky a brzy (do konce tydne) zde bude navod na provedeni diagnostiky. Jak pise ,,surda" bude to fungovat pro EECIV, kde je tri polovy diagnosticky konektor. Pomuze to v pripade potizi zuzit okruh, kde hledat chybu. Diagnostika neni vsespasna, ale muze napovedet. Rozhodne je lepsi si ji udelat doma zdarma, nez v servisu za $$$

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Chybova hlaseni + Airbag
PříspěvekNapsal: 10 bře 2004 16:04 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
A je v tech tabulkach taky neco o chybovem hlaseni (vyblikani oranzovou kontrolkou) airbagu? Kdyz prudce zabrzdim nebo projedu nejakym hupem, kontrolka se rozblika a vydrzi treba tyden, nez prestane. D*

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: diagnostika
PříspěvekNapsal: 11 bře 2004 15:01 
mam doma v nemcine komplet sesit s postupem co ktery kod, znamena jak udelat test za studena-vyplnuty motor, za tepla-motor nastartovany, kdy seslapnout naplno plyn aby si to promerilo odezvu cidel pri zatizeni atd, mimochodem ja tam i diag. rezim to znamena ze je diagnostika pripojena a odpojuji se ruzne cidla a tak se hleda chyba dane povahy ktera se da timto postupem najit napr. jestli je spatny kabel nebo kontakt nebo jestli primo cidlo. je to asi tricet stran s dvoumistnymi i trimistnymi. muzu to nekam hodit v pripade zajmu. napsal jsem to trochu zmatene, ale snad je to k pochopeni. cau surda


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2004 08:51 
Diky vsem za reakce. to surda: muzes mi teda zjistit co je mozne delat s tou 1,6CVH r.v. 03.1990? Jaka to je vlastne EEC?
Totiz moc uz si toho nepamatuju a nemuzu to najit, nekdy pred 2rokama jsem na netu cetl o EECIV, ale nesouhlasi mi diag. koncovka, a jen nektery barvy dratu. V mem Escortu jsem nasel jen vlevo po smeru jizdy nad prednim podbehem 5ti polovou samicku ve tvaru U, s gumovou cepickou, barvy dratu modrozelena - hnedozelena - modra - modrobila - hneda. U baterky (jako pry u Sierr) nic nemam a jine Escorty neznam.
Jeste si pamatuju, ze mam dva piny spojit a na dalsi dva pripojit zarovku nebo voltmetr, ale kde mam hledat ten konektor??
ZT


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: diag.
PříspěvekNapsal: 12 bře 2004 12:36 
no podle roku vyroby bych rekl, ze to bude eec IV. myslim, ze mas ten sam model co ja ale ty konektory jsou asi jine, jak budu met doma fotak, tak ti to nafotim a poslu, hodim ti k tomu i tu knizku at si to prectes a podives se do tabulky. nemas to treba nejake predelane. je to EFI motor? 75kW. jinak ja mam ten dig. konektor na levem podbehu z pohledu ridice. tak zatim.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2004 15:37 
diky moc, ale je to mechanicky vstrik, asi k-jetronic, nebo jak se to jmenuje, vyrobeno brezen 1990 - hranatejsi model (1986-1990) nejni EFI od r.1990 vejs? 1,6CVH 66Kw Jestli mas ten mladsi, taky mne zajima. Vsechno mne zajima:-)
A ten konektor je teda na stejnem miste, no budu dal hledat, kde jsem to tenkrat videl, abych sem dal odkaz.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: !!! NÁVOD NA DIAGNOSTIKU !!!
PříspěvekNapsal: 12 bře 2004 22:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Navod na diagnostiku je v sekci Návody, rady, zkušenosti

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: to zd diagnostika
PříspěvekNapsal: 13 bře 2004 12:07 
na strance navody, rady ... nahral mrazik navod je tam nakres toho konektoru na dignostiku, plus v jednom z tech pocatecnich jpeg. co jsem nahral ja je i vyfoceny. tady je obr primo jak je to v mem aute, je to ten cerveny Obrázek
a tady jsem di dovolil nahled na cely prostor motoru http://www.volny.cz/martin.surynek/16efi75kWrV89-90.jpg


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: help s konektorem
PříspěvekNapsal: 13 bře 2004 22:36 
koukal sem na tu diagnostiku s blikajici ledkou...mam problem ze mam petipinovej konektor a ne tri...prej mam dva spojit a mezi dva voltmetr...jen to chce vedet ktery...mate nekdo dobrou radu??? dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2004 09:10 
Díky za info, já mám asi zaostalejší systém:-)Tak budu skoumat dál, melkor vlastně mluví o tom samém co já, co máš za motor??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2004 12:09 
Tak jsem zmatenej, EFI teda nemam, ale CFI taky ne, to je snad jednobodovej vstrik ne? A na nic jineho ta nemecka tabulka nemysli(str.17 od surdy -escort i sierra 1.6) Co je K-jetronic od BOSHE? Je to i v Granadach 2.8 do r.85 ale muj escort asi eecIV ma, tak je snad diagnostika mozna. Ale v tom pdf je ten muj konektor s popisem 85>89 kabel TS02/012 ,redukce z TS02/006 coz je z toho tripolovyho od EFI.
Takze jak je zapojena ta redukce, to asi bude problem zjistit, ze jo?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: diagnostika 5pin
PříspěvekNapsal: 15 bře 2004 21:20 
ja mam 1.6i CVH 66KW 8ventil rv89 (motor L4B) a kjetronic je regulator striku od BOSCHE je mechanickej...s tim 5pinovim konektorem sem to zatim nenasel a asi to bude problem pac to servis neprozradi... kdyby nekdo mel paru jak to zapojit na 5tipinovej konektor (1,2,2 jako domecek) tak dejte vedet.moc dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: 3 a 5 konektor s cervenym klobucikom
PříspěvekNapsal: 29 bře 2004 15:39 
Ja som testoval u svojho escorta 3konektor = hore kontakt 17, dole 40 a 48.
40 a 48 sa prepoji, cim riadiaca jednotka vie, ze ma posielat elektro impulzy na vyvod 17 po zapnuti zapalovania (nie startovania). (Tie sa zobrazuju cez odpor o 10kOHM a Diode ukoncenej na kladnom pole baterky - spravne zapojenie je, ze dioda stale svieti).

Konektor s 5 kontaktmi - hore je 17, dole 40,48 a zapojenie tak isto... (Takze v 5 konektore su naviac dva kontakty v strede konektoru).

Pri vypnutom zapalovani mi to ide diagnostikovat v poriadku. :D

Skusal som aj pri zapnutom motore a vyzeralo to nasledovne:
-----2-------1-----111----5-3-8--5-2-1--5-3-8--5-2-1-
Cize dekodovanie: 2 - najdene 4 valce
1- neviem
111-rychlo bliknuce zacina vypis
538-nebol vyskyt testu
521-volant nebol pootoceny pocas testu

Tocil som na pol volantom a potom naspet a zabrdil a pustil brzdu, ale ani to nedetekoval a stale vypisoval to iste.... :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: konektory
PříspěvekNapsal: 01 dub 2004 15:53 
Díky, tak to vyzkouším, a nebo než to udělám, jseš si jistý tou analogií 3 a 5 konektoru?? Ale co, zkusím to.(pořád jsem se bál spojit 2 piny, když nevím, jestli to jsou oni:-))
-brzo napíšu jestli ještě jezdí (jezdí s tím moje žena) nebo schořela řídicí jednotka:-)
ZT


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz