fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 04:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: TD nebo benzín?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 22:17 
Offline
Nováček

Registrován: 19 úno 2006 13:06
Příspěvky: 2
Bydliště: Myslejovice
Chci si pořídit eskortíka kombi r.v. 99, a zvažuji zda TD nebo benzín 1.8.Jezdím denně 50km a víc, občas i nějaké dálky.Poraďte co je lepší?Jak je to s poruchovostí, spotřebou, zimní starty atd?Dík moc za vaše rady. :smt017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006 22:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jako majitel dieselu je asi jasný co doporučím, ale abych byl nestrannej, prohlídni si sekce motor- benzín a motor- diesel, aby sis udělal obrázek co tě čeká, lepší vzorek asi jinde jentak nenajdeš..... :-D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2006 15:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
1.6 16V & 1.8 16V :wink:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2006 21:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No protoze se ropa blizi k 80$/barel,tak asi naftaka. :D Preci jenom min papa.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2006 21:52 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
1.8 130 PS nebo 2.0 150 PS :)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2006 14:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
No 130PS a 150PS v kombajnu asi seriově nebude :(

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2006 15:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2006 20:44
Příspěvky: 223
Bydliště: Ostrava
no každý motor má své pro a proti, a já jakožto majitel TD pochopitelně doporučím TD, i když to turbo je skvělá věc, ale taky je to docela pálka na případný servis, za naši famílii můžu říct že repas turba nás stál kolem 15 táců (s výměnou oleje a fitrů). nicmémě za ten pocit jízdy s turbem bych v současné době neměnil :-D

PS: jo a u TD bych si dal pozor na verzi, jedna je s mezichladičem (66kW) a jedna bez (ta má míň)

ale jinak je to samozřejmě čistě subjektivní

_________________
Mazda 3 2.0 MZR i-stop 111kW- Japonec nebo japonka? Cert to vem, hlavne ze to jede.
Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 103kW- UFO ze Swindonu
Minulost: Ford Escort Combi 1.8TD 66kW mk.VII - Stěhovák a dříč


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2006 18:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
1.6 16V je nejlepsí motor co v escu je. :twisted:

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 11:16 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
Nitro píše:
1.6 16V je nejlepsí motor co v escu je. :twisted:


8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 13:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2006 09:04
Příspěvky: 306
Bydliště: Olešná
Nitro píše:
1.6 16V je nejlepsí motor co v escu je. :twisted:


S tim souhlasim :smt023 :smt023 :smt023

_________________
BMW E46 320d
Suzuki GSX-R 1000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 15:04 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
51kw ma ta bez kecale2

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srp 2006 21:45 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
to JuraEscort:

1,8 16v r.v. 1999 asi neseženeš, protože už se nedělaly. Od r. 1999 se dělaly jenom 1,6 16v a TD, jiné motory už ne. Výrobu motorů 1,8 16v požraly Focusy.

Lecos se tady napsalo o spotřebě, ale na 50km dojíždění bude i benzín dobrý; pokud to memáš moc přes město, mohl by ses vejít i do 7l. Diesel jezdí něco kolem 6l (není to VW). Ale benzin bude určitě spolehlivější, hlavně v zimě. Nehledě na to, že ojetý diesely, který jsou k mání, většinou mívají nalítáno víc, než benziny.

A jak tady někdo napsal, že 1,6 16v je nejlepší motor v Escortu, tak s tím nesouhlasím. 1,8 16v je určitě lepší. Když už 1,6 tak myslím, že staré CVH 77kW je určitě lepší, než Zetec (nemluvím o emisích). Zetec 1,6 je totiž takovej bastard. Maximum točáku ve 3000ot. pro 16v je podle mého zvěrstvo. Ten točák by měl bejt posunutej vejš (ke 4000) a měl by být lehčí stálý převod (jako u Mondea 1,6). Jo Duratec 1,6 ve Focusu, to je už jiný kafe.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz