fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 17:56 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2006 14:32
Příspěvky: 25
Bydliště: Znojmo
JR píše:
ja se obavam, ze to co popisuje Prokysoft jako POP je ve skutecnosti wastegate.


Ano u turba s integrovanym wastegate (obtokovým ventilem), neni potreba pouzivat pop off ventil, jsou vsak i turba bez integrovaneho obtok. ventilu, byvaji zpravidla stavena na vyssi tlaky (nad 20 PSI) u tech je pak potreba POV, takze POV se pouziva jen u vysokotlakych alikaci.

Az budu mit vecer cas tak se o tom trosku rozepisu:)

_________________
Ford Escort 1.8i 16V tuning - Prodám z něj veškeré díly... Tel.: 607 244 670

Nyní: Ford Focus 1.6i, 2001, 5dv., leštěnka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2006 22:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2006 20:44
Příspěvky: 223
Bydliště: Ostrava
Citace:
Az budu mit vecer cas tak se o tom trosku rozepisu:)


no myslím si že minimálně já bych to uvítal a velmi rád bych si o tom počet :wink: [/quote]

_________________
Mazda 3 2.0 MZR i-stop 111kW- Japonec nebo japonka? Cert to vem, hlavne ze to jede.
Honda Civic 5D 1.8 i-VTEC 103kW- UFO ze Swindonu
Minulost: Ford Escort Combi 1.8TD 66kW mk.VII - Stěhovák a dříč


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 19:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Tak teď si zkusím zahrát na chytrého já. :D
PoP Of Ventil = pojistný ventil proti přetlakování motoru.
BoV Of Valve = ventil který zabraňuje snižování otáček turba např. při
přeřazování.
Vastegate = je tlakový ventil který otevírá klapku od výfukových svodů,
přes něj přicházejí výfukové plyny k lopatkám hnací turbíny.

A střílení do výfuku u závodních aut je zapříčiněno nedokonalým spalováním paliva. Je to dané tím, že motory mají ostré vačky, bandážované a otimálně zakřivené výfukové svody. Závěr spalování na válci už probíhá při otevřeném výfukovém ventilu a díky tomu, že jsou správně zakřivené svody a navíc ještě teplé, tak nemají patřičný přirozený atmosferický odpor se kterým se u standartních výfuků počítá.

To jen tak v kostce a doufám, že mne neukamenujete.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 99 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz